- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
čím víc dieselových smradů má ta která automobilka v sortimentu, tím je hodnocena lépe. Kdy už tu konečně bude ten blicí smajlík????
CO2 je téměř neškodný!!! Nějaké tání ledovců, které s tím možná souvisí, mě opravdu nezajímá. Mě zajímá dieselový smrad u nás v ulici!!!
Vážení redaktoři, kysličník uhličitý už nějaký pátek neexistuje, takže by asi bylo vhodné používat správné označení oxid uhličitý. A vzhledem k tomu, že tento stav věci už trvá téměř 30 let, tak by to snad neměl být takový problém.
Tabulka je naprosto vypovidajici, hlavne jeji razeni (podle procent). A jeste cisla CO2 jsou delana podle prumeru z cele vyrobni rady.
Ano, prumer je opravdu perfektne postihujici cislo, kdyby aspon vazeny prumer z poctu prodanych nebo vyrobenych motoru, tak uz se necha trosku o nejakemstakems vypovydajicim parametru mluvit, ale obycejny prumer, to je presneeee.
Tak tak, to je tak, kdyz nekdo (predevsim novinari) pouziva statisticka cisla aniz by vedel co reprezentuji. Stejne tak nesmyslne se udava prumerna mzda aniz by se k ni uvadel median (ktery je mnohem smerodatnejsi) apod...
To je zpráva jak cyp. Těch nesrovnalostí je více... třeba Suzuki nedělá skoro žádn diesly..ale kuwa yebu na to.... stejně to je článek jak prdel
....pokud to bylo při provozu v Praze,tak jsme špica! Tam se totiž nejede,ale popojíždípři jaké rychlosti se to měří? jde to vůbec měřit?
(I když spíš by to mělo bejt )
muzou byt u kazdyho diesela. Kdo to jeste nevi. . jezdit z hlediska CO2 naprosto neutralne lze na rostlinny olej (vsechny naftaky). Akorat to nepasuje do planu ropne lobby a jejich placenym prisluhovacum (politikum)
CO2=0 u dieselu a na co to jezdi, na nitroglycerin? :o) (ba ne tam vznika pri rozkladu CO2 take)
kterej de...il mohl napsat větu: V roce 1998 se totiž velcí výrobci automobilů dobrovolně zavázali, že
sníží do roku 2008 emise CO2 u nových aut na 140 gramů na ujetý
kilometr..... odpovím si sám Mafra! Zpět do základní školy redaktore neinteligentní.
Je absurdni porovnavat prumernou produkci CO2, preci jen jina auto dela Fiat a jine BMW a je vcelku jasne, ze pri vetsim obsahu motoru bude produkce vyssi. Cele narizeni EU je absolutne nesmyslne. Spousta narizeni, ktere od EU pochazi vznikla jen diky tomu, ze je nebavilo hrat piskvorky a museli neco "vymyslet".
Vzdy jsem zastaval nazor, ze Taliani dokazi delat prvotridni motory i automobily. Staci nahlednout do jejich historie. To, ze nekdy produkovali i smejd, to byla umyslna politika koncernu, kde nizke ceny byla podminka, ktera vse urcovala,
jak vidno, tak skopčáci neuměj udělat pořádnej motor....no dyť to sme všichni viděli v f1....bmw, mercedes eště ať tam vstoupí audi nebo vw a chvost startovního pole je plně obsazen!!!!!!:)))