- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zdravím,taky rád něco přidám.Jezdím s S-MAXEM asi tři týdny a nemůžu si to vynachválit.Mám 1.8tdci a udělat 200 není žádnej problém a to při spotřebě 6,6l,což je super.
Renaulta jsem měl před fordem,možná mají dobré motory,ale to je vše.Kvalita žádná, o ochotě řešit problém nemluvě.Za rok a půl provozu nového renaultu odešla převodovka,ložiska v kolech atd.atd.
A to při najetí 39000km to auto nic nevydrželo,a to celkem opravy stáli 90000tis,když se renault vykroutil ze záruky
Tak necelý mesiac jazdím na S-maxe 2.0 TDCI ,takže pridám svoje praktické postrehy.Predtým som jazdil na benzínovej 307. Čo sa týka podvozku,tak musím povedať, to bolo pre mňa najpríjemnejšie prekvapenie. Perfektne drží stopu,zákruty je sním radosť prechádzať. Tu dosť kritizovaný diesel: ešte stále som si nezvykol na dieslový zvuk,ale na druhej strane pri bežnej cestovnej rýchlosti je tichší ako ten benzín v 307. Čo sa výkonu týka,tak na toto sa ja nemôžem sťažovať.Ťahá perfektne! Športová jazda nie je problém. Len treba častejšie radiť.Osobne ani benzín nevytáčam veľmi rád.
2.0 TDCi kterej používá Ford je fakt slabota. A navíc jim tenhle motor prodal Peugeot kterej ho vyřadil z výroby před dvěma rokama. Peugeot naftu a HDi umí perfektně.
Ford a MPV ? No to je dobrej vtip. MPV kraluje Renault. Já mám Renault Grand Espace 3.5 V6 24V a jsem maximálně spokojenej člověk.
Kdo jinej umí MPV, než zakladatel této třídy ? Forda S-Max / Galaxy bych si dal na silnici jako chuťovku. Když srovnám Espace a S-Max nebo Galaxy, vychazí mi Ford jako nic-moc pokus o MPV.
že ty kouřils ALONSOVI péro v depu, jinak není možné, aby ses tu takhle normálně ukájel
Tohle? Viděl někdy pan autor závodní auto? Podvozek, brzdy,... To vyzní asi jako přirovnání Ferrari SUV. A ještě jedna věc. Je prima propagovat závodní auto (i když tohle není) v době, kdy se zavádí bodový systém. Nebo pan autor považuje za závodní řezat zatáčky na D1 ve 130km/h?
bodovy system je k smichu
Jizni spojka smerem z cernaku na barandak 160 a v zatackach 140 to uz je sportovni jizda
Kdo je zvyklej jezdit s kolenama od sebe a ne mit nohy jako stara panna s kolenama pri sobe tak se tam kvuli hloupemu stredovemu tunelu nevejde.... Stejne jako v Octavia II. GRR a tak je to pekny auto bral bych ho jinak.
Mimochodem S-Max lze v Nemecku s mensim 1.8TDCi koupit se vsemi odpocty a pripocty za cca 600 tisic Kc. Auto je uplne nove, se zarukou, jako koupene tady.
To je zajimavy, kde jsi videl 1.8 diesel v nemecku == ja tam videl nabidky jenom na dvoulitry...
Zase ty hnusný odporný velký kulatý budíky s ooooobrovskou obroučkou.... já sci palubku s designem Mondea year 98 .. a né tenhle hnus..
Chce to vidět naživo. Mně se v reálu nelíbil, zvenku podivné, uvnitř laciné, celkem drahé
Drahé ani náhodou, interier je vždy otázkou vkusu, mně např. se právě tenhle styl líbí a naopak se mi hnusí styl interiéru ve škodovkách a VW (s výjimkou nového Passatu)... Naopak oceňuju, že tenhle Ford uspokojí i zájemce o troško ostřejší jízdu, kterou si občas člověk může na prázdné silnici užít.