Diskuze

Legendární americké cobry vyrábí vězni

Typický muscle car - silný, zuřivý, nekompromisní. Ten nejsvalnatější ze svalnatých nosí na zádi vetknuté jméno Cobra. Čistokrevný americký sporťák musí vznikat v Americe, pro výrobce je proto těžké snížit náklady přesunem výroby mimo USA. Ale američtí šéfové mají nápady, dokážou snížit náklady a přitom zůstat doma. Cobry budou vyrábět vězňové, řekl si Gary Paterson, šéf automobilové továrny Shelby v Las Vegas.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Phantom2005

16. 11. 2006 8:55
Sice klasická nádhera, ...

... ale Shelby Cobra mne nikdy nebrala. Shelby Mustang to je ale něco jiného, do GT500 bych šel kdykoliv (mít ty milióny ;-))

0 0
možnosti

marek.x

16. 11. 2006 0:14
Legendární americké cobry vyrábí vězni

No a co, u nás zase škodovky vyrábí parta impotentů.:-)

0 0
možnosti

LarryHagmann

15. 11. 2006 20:18
Las Vegas v Německu ?

Kde se ty auta vlastně teda dělají ? Píšou o německé manufaktuře, potom Las Vegas ??? Strange.

0 0
možnosti

chachara

15. 11. 2006 18:02
Prace v Nevade

Nevite nahodou nekdo,jestli se v ty veznici delaj taky limuziny???

0 0
možnosti

iuos

15. 11. 2006 16:05
hmm

děkuji za velmi bohatou fotogalerii, z přehršle fotek mi šla hlava kolem a v hlavě mi zbyla pouze jediná....

0 0
možnosti

Tatami

15. 11. 2006 15:40
Nic noveho pod sluncem

Kdopak asi postavil na nohy obrovsky koncern IKEA? kdyz zacinali tak veskerou vyrobu delali vezni. meli s tim dokonce asi tak 25 lety problemy ve Schweizu- lide tam demonstrovali proti IKEE ze zneuziva vezne. No a vidite, dneska jak mocny koncern to je .

0 0
možnosti

gumidos

15. 11. 2006 15:23
Mám pochyby

o zrychlení z 0 na 200 za 4,9 vteřin a na 300 za 10 vteřin. Navíc ty zadní gumy 315?? Výkonově to odpovídá F1 ještě v době, kdy bylo povolené turbo, které hnalo výkony k 1000kW - ta auta přestávala být řiditelná a ovladatelná ačkoliv měla gumy nohem širší, než 315. Také si myslím, že trend, že jakákoliv výroba je postavena na práci vězňů je poněkud úchylný. Možná nějaký úklid, drobná služba apod, ale výroba??? Vždyt vznikne velice rychle představa, že by bylo dobré mít co nejvíc vězňů, aby vyráběli lacino = novodobá forma otroctví. Je to nemravné a nehorázné. Stát, který supluje spravedlnost tím, že někoho zbaví svobody se má stát handlířem, který bude nutit vězně pracovat a živit nějakého soukromého výrobce? No má úcta

0 0
možnosti

FastDriver

15. 11. 2006 15:27
Re: Mám pochyby

Otroctví bylo o tom, že otrok neměl na výběr - prostě makat musel a ještě svištěl bič. Vězeň dělat nemusí. ale pokud chce třeba získat nějakou kvalifikaci a vydělat si nějaký peníz na nový start po propuštění, je to možná náznak, že má vůli se napravit.

Další otázkou je, kolik si takový vězeň vydělá. Abychom se nakonec nedivili....;-P

0 0
možnosti

Picolik

15. 11. 2006 13:55
Otroci

Hmm tak v Americe se vrátili k otroctví? Je dobře že vězni makají, lae pokud za stejnou práci dostanou desetinu platu je to otroctví a nic jiného.

0 0
možnosti

Vendula

15. 11. 2006 14:08
Re: Otroci

né, oni jsou jako vy! Vracejí se k socialismu - za desetinu dělají všichni a celá země zase brzy bude jeden velkej kriminál. Kdybyste se číškové starali z poloviny o sebe, jako se staráte o USA, tak byste možná časem vystčili svoje namyšlený slovanský frňáky z toho komunistického hnoje o kterém si myslíte, že je modelem demokracie:-) 

0 0
možnosti

nnarek26

15. 11. 2006 13:29
spatne fotky

zadna fotogalerie Vam nefunguje ... opravte si to .... take pochybuju o 200kmh za 4,9sek.

0 0
možnosti

t2000

15. 11. 2006 13:18
no nevim

myslim, ze ta dvoustovka za 4,9 je blbost. vykon pres zadny kola neni mozne prenest tak efektivne, aby se dalo zrychlit takto rychle.

jsou to jenom PR kecy.

0 0
možnosti

Mikeš

15. 11. 2006 14:11
Re: no nevim

Mam u sveho auta 6,9 a to neni ani očipovaný a má standardní převodovku a náhon jen na předek. S náhonem na zadek se dá přenést na silnici i dvojnásobný výkon, než u mého auta, které má 240 koní. 500 koní jako u Shelby je ještě představitelné ...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...