- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nepomáhá, jen odstrašuje kluky co se chtějí svést z hospody. Nejžádanější oktávka mi takhle zmizela i když stála v souvislé řadě aut a měla zamčenou převodovku :-(
1.2 HTP 40kw jede dost rychle, honim i naftovy ochcafky v dechtu na hlinach bez švihadel.me to totiz tahne vic vodspoda!mam chromovany kliky,zatmaveny skla, vejfuck Ramus udelal Pepe vod vedle, to je panecku jizda!
Zajimava diskuze na tema 3L auta... zajimavy na tom je to, ze v mem okruhu co meli lidi auta s 3L motorem, tak se jich ted ochotne zbavuji a kupuji vesmes Oktavky. Jednak je na takovy motor a posleze na auto, uplne zbytecne drahe pojisteni (vyhozeny prachy), pak si takovy motor take neco veme, rychle se sjizdeji ne zas tak levne gumy (i ty nejtvrdsi pro vetsi zatez, motor prece jenom neco vazi), a az s takovym autem neco najedete, tak se udrzba takoveho korabu dost prodrazuje.
Nevim co ti vadi na 3l motorech.Je to kazdeho vec a pokud na to ma,tak proc ne.Ja mam 3l motor a jsem v 7 nebi.Driv jsem mel slabsi motory,taky to bylo fajn,ale tohle je proste narez.Slyset ten zvuk,citit silu...No parada.Ale mas pravdu,je to trochu nadstandart,ktery jiste neni nutny,ale zase to ma neco do sebe...
Nevim,cim to je,ze skoro vsichni majitele oktavek a passatu se mi na dalnici neustale lepi na zadek.Pri tom jim musi byt jasne,ze me nemuzou predjet,i kdyby pedal proslapnuli az na podlahu.To plati teda hlavne u oktavek.Muzete mi to vysvetlit,proc to delaji?
Prodám Škodu Fábiju 1.2 HTP, má to černý skla, modrý žárovečky se kterejma se daj problikávat i auta střední třídy, vzadu přilepenou ukradenou nálepku "RS". Po dálnici když se podřadí na trojku a vytočí se to na 5.000 otáček se dá lepit na zadek i Passatům (ale ne do kopce).
Cena: 600.000,- Kč
Zn: Kolegům z Kolbenky dám slevu.
Miloš Ochtábec, v.r.
Jestli nemá mlhovky, který jsou zapojený tak, že svítí pořád, tak do toho nejdu.
Vidím, že se tu vyrojili tuny inteligentů, tak ještě jednou:
Tvrdit, že Mazda je špatná jen proto, že u nové M6 má 1.8 motor výkon pouze 88kW je fakt geniální argument. Na to můžu odpovědět, že Mazda je jedinnou automobilkou, co sériově montuje motor 1.3 o výkonu 170kW (RX-7).
Tvrdit, že motor 2.5 V6 v Mazdě 626 je nic moc a že když už, tak radši Mazdu Xedos-9 - opět perla. Do Xedosu se montuje identický motor.
A pokud se tento inteligent navíc podepíše jako uživatel Fóbije 1.4 se kterou jezdí 160 po dálnici... tak už nezbývá jen poděkovat - protože dal jen zapravdu mému prvnímu příspěvku :-))
Smrt škodovkářům, zejména vytuněncům v "českém Loganovi" - Octavii
Inzenyre, kdyz uz chces tady diskutovat, tak si precti tu diskuzi:Nikdo tady netvrdi, ze mazda 6 je spatna, proto ze ma motor 1,8i o vykonu 88KW.Ma i jine motory samozrejmeJa jsem napsal, ze vykon 88KW na objem 1,8 je katastrofa.Jine automobilky nabizi vyssi vykony o stejnem objemu, to je proste fakt.Muzes si tady placat co chces.Netvrdim, ze mazda 6 je spatna, je to prumer.
kterej se vyvylí v okamžiku, kdy se šťastný majitel rozhodne ukázat, že v něm dřímá závodní duch...
Už aby byly v dieselech filtry pevnejch částic povinný.
Ja ma Porsche 911 a to mi staci a musim ho mit va garazi
Nerikam ze mazda 626 je spatne auto, ale preci nemuzes srovnavat noveho Passata starou mazdu 626.Sedni si do mazdy a potom do Passata.Passat byl auto roku, jestli se nepletu.Ze by opet byli vsichni novinari uplaceniTo ze je Octavie predrazene auto, na to co umi, ale souhlas.Kdyz uz japonskou kvalitu, tak Toyotu.
to tedy nechápu. Vždyť je to předraženej pekáč, co po pěti letech hnije. No a o vzhledu ani snad není třeba mluvit.