- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bez nezavisleho teplovodniho topeni na DO bych uz auto nechtel.
Ale autor neco takoveho asi v zivote nevidel. Prej ze se v lete zmeni v nezavislou klimu ;-)
To urcite. Jako ze by kompresor klimy bezel na elektrinu? No to by musela bejt dobra baterka!
Nezavisle topeni se v lete zmeni jen na dalkove (ci hodinami) ovladany vetrak. Ano, ventilaci si na dalku lze pustit, ale climatronic tedy ne!
Jak někdo zmiňuje níže a uvádí se to i v manuálech, je prý dobré i v zimě zapnout klimu, do interiéru prý proudí sušší vzduch. Jenomže pořád nechápu, kde by se ten vzduch vysušil? Klima suší vzduch, pokud ho ochlazuje, když se vzduch ohřívá, co s tím klima dělá? Můžete někdo vysvětlit?
Jo, to klidne muzu vysvetlit.
Ono to totiz funguje jen pri ohratem motoru, tedy ne hned po studenem startu. Proste to chladi (a vysusuje) motorem ohraty vzduch.
Neni lepsi ty penize vzit a nechat si v lete vystrikat dutiny a pred zimou jeste osetrit lak proti solim?
Ono je super mit vyhrivany zadek a potom se propadnout totalne zrezlou podlahou...
vystrikat dutiny? panuje prece povera, ze se to u dnesnich aut nemusi :-) resp. kdyz je auto na jedno pouziti a za par let se proda, proc by to nekdo delal... a predpokladam ze za par let ty dnesni koktavky v tdicku shnijou stejne, jak je to videt na feldachm, kdyz se na dutiny nesahne...
No ja prijdu do auta, nahodim elektroniku a pockam cca 4 sekundy nez si cerpadlo natahne benzin, pak seslapnu spojku a na prvni stek nastartuju. Zapnu si ventilatory na predni sklo a vyhrivani zadniho skla. To je ten spravny cas vylezt z auta a seskrabat vsechen snih. Kdyz to mam hotovy tak vlezu uz do ne tak studenyho auta, teplota vody je nad nulou a olej se hezky zahral a prosel celym okruhem.
Kdyby Tě slyšel Bursík & spol.
Ja parkuju pod domem v garazich takze zadne namrzle sklo.. zadne skrabani..
Autor je evidentně teoretik, který se dočetl, že něco jako dodatečná montáž vyhřívaných sedaček existuje...obvykle jsou na dotazy tohoto typu v servisech zvyklí...Mimochodem specializuje se na to několik firem u nás...jedna sedačka do BMW přes Felicii až po Dacii vyjde na cca 5000 bez DPH a montáže, ale osobně můžu doporučit vyhřívaný "potah" sedadla...za 300,- kč do zapalovače...ideální a vyzkoušení mít rozčtyřku do zapalovače a zadek si hřejí všici
S rozčtyřkou pro vyhřívané potahy bych moc neriskoval, protože maximální zatížení zástrčky bývá zpravidla 8A, to jsou 2A (24W) na potah. Je třeba na to dát pozor, při velkém zatížení vzniká oblouk a je možný oheň.
Vyhřívané přední sklo mi příjde jako velice praktická věc, ale zajímalo by mě, kolik stojí jeho pojištění? Slyšel jsem, že je to docela dost peněz. Jeden můj známý to řešil tak, že v létě koukal přes obyčejné sklo a v zimě si nechal přehodit vyhřívané.
Existuje něco, čím před zimou natřít nebo vyleštit okna zevnitř proti mlžení a pocení? Kdysi byla nějaká utěrka Clarin, existuje něco takového ještě a jestliže jo, který přípravek je nejlepší?
jak již se píše níže, u Forda zmačkněš vyhřívání předního skla a odmlžuje to prakticky okamžitě.
"topné spirálky zatavené v okně" - jsem se docela pobavil, protoze delam ve firme na vyrobu techto skel. Nejsou to spiralky, je to jenom zvlneny odporovy drat, ktery je nastepovan na folii, ktera je mezi skly. To okno je uplne stejne, jako nevyhrivane - jenom ma navic ten drat, sbernici a konektory.
jasný, ale je fakt,že odraz od světel v noci je vidět - není to sice tak nepříjemné, jak se píše v článku, ale lze rozeznat světlo s a bez vyhřívání ...
... bodejť by ne šmarja když si za melcek a pul koupím káru tak snad by to mělo být samozřejmý ne??