Diskuze
Nejvíc se bourá v Praze, nejtragičtější je jih Moravy
Děkujeme za pochopení.
Keni
Zase statistika na nic
To musel fakt napsat nejaky zaslouzily birokrat.Nesouhlasim s tim, ze se v Praze jezdi pomalu. Jsou mista, kde se
pres mesto (nezakonne) jezdi i pres kilo. Spise v Prg. nehrozi tolik
kolizi s protijedoucim vozidlem, coz bude asi nejvetsi podil smrtaku. Tramvajovy pas je siroky a je zde hodne vyceproudych silnic a bezpecnejsi vozovy park. Dale zde musi byt ridic stale ve strehu. Bohzuel zadne kochani jako ve Vesnicce zde nehrozi.
Keni
Pokracovani Zase statistika na nic
Zato na Morave maj bohuzel silnice v hroznem stavu a vetsinou x-te
tridy. Mel by nekdo spis spocitat pocet smrtaku a nehoc na
vozokilometry po urcitem typu silnic. V Jiznich cechah zase nejvetsi
provoz svede I/4 a Taborska a na zbytku je nejmensi hustota obyvatel,
tedy i provozu.
Petr
Praha
Ted me jiste ukrizujete.Ja si myslim,ze nejlepsi ridici jsou prave v Praze,ikdyz i tady samozrejme existuji vyjimky(hlavne taxikari-to jsou pekne svine).Mam zkusenosti z mnoha mest,kde jsem par let zil(Olomouc,Brno,Zlin,Hradec Kralove). Ted ziju uz asi 7 let v Praze. V Praze jsou lidi nauceni na to,ze se musi poustet i bez nejakeho nalehani,protoze by se jinak nikam nedostali. Sleduji provoz,jsou ostraziti a to z duvodu velmi husteho provozu. Prave tohle jim dava mnoho zkusenosti,jak se chovat v krizovych situacich.Zkuste si treba ve Zline rict nebo ukazat nekomu,aby vas nekam pustil,ikdyz nemusi. Za zadnou cenu.Lidi jsou tam bezohledni a nikdo nikomu nic neda. Jezdi zmatene a pokud provoz houstne, tak jsou uplne mimo a nevedi jak se chovat. Z toho plyne i nehodovost. Jizda po Praze je hruza ( ziju v centru),ale hlavne kvuli poctu aut. A i na to jaky je provoz je tech nehod malo.
Petr
Re: Praha
Jsou ti pepici proste dobri ridiciA pokud mate dobre auto jako ja a jeste s prazskou SPZ, tak jste napr. v Brne uplne na odstrel.Jo malomestaci proste Prahu nezvladaji...
big_empty
Mám snad jediné vysvětlení, proč u nás umírá nejvíc lidí. Jižní Morava je oproti jiným regionům velmi rozsáhlá a vede přes ni řada hodně frekventovaných silnic," řekl včera šéf jihomoravské dopravní policie
.... mám jiný vysvětlení .... prostě sa tam kurňa hojně chasče ....
big_empty
Re: Mám snad jediné vysvětlení, proč u nás umírá nejvíc lidí. Jižní Morava je oproti jiným regionům velmi rozsáhlá a vede přes ni řada hodně frekventovaných silnic," řekl včera šéf jihomoravské dopravní policie
.... chlasče ....
Sig P 229
Pro "potkana" 150-022-2
Dnes jsem v TV sledoval reprízu dílu Poslední sezóny. Jel tam rychlík Liberec - Česká Lípa, který měl téměř přejet Dejdarova filmového syna. Musím uznat, že "potkan" v čele toho vlaku působil zvlášť kouzelně. Předpokládám, že jsi v obraze?
Jablkon
Re: Pro "potkana" 150-022-2
Vždyť z Liberce do Lípy je to skopce, tak v čem je problém? No, asi v tom, že prví třetina do Křižan to bude spíš dokopce, tak by to fakt daleko nedojelo...
demon3
A co pojišťovny...
"Praha - srážka je pravděpodobnější..."
Tak jen doufam, že z toho některé pojišťovny získají ten poznatek, že jezdit v Praze je nebezpečnější a tudíž ten co tu bydlí = nejčastěji tu jezdí a zároveň není účastníkem nebo viníkem nehod, bude asi nadprůměrně dobrý řidič a tudíž není třeba ho za to trestat dražším pojištěním odpovědnosti, ale naopak mu toto pojištění SNÍŽIT !!!
Co vy na to ?
Jablkon
ach ta statistika... už zase...
Pěkná pitomost, měřit to absolutními čísly . Až to vztáhnou k počtu vozokilometrů v tom kterém kraji, bude to mít aspoň trochu smysl... i když pořád ne moc velký, protože miliarda vozokilometrů v Praze neni totéž co miliarda vozokilomatrů na americkém venkově
Prostě takovéhle srovnání napříč republikou nejde udělat VŮBEC
danny44
A kolik z těch nehod
A kolik z těch "pražskejch" nehod zaviněj "vidláci", co jsou vykulený, když na druhý straně pole uviděj jedeucí traktor a už to berou jako hustej provoz ...
xble
Re: A kolik z těch nehod
Vidláci jezdí blbě, pražáci jezdí dobře. To je trochu moc jednoduchá úvaha, ne?
150-022-2
Statistika
malý příklad - v kraji A vyjede 100 aut, stane se 10 nehod. V kraji B vyjede aut 20 a stane se nehod 5. 10 je větší než 5, takže se tam bourá víc. No paráda. Takové statistiky nemaj žádnou vypovídající hodnotu, asi tak, když napíšou, že nejvíce nehod zaviní řidiči s motorem od 1 do 1,3 litru. Takže jezdí nejnebezpečněji. Bohužel, že Favoritů, Felicií a Š120 je drtivě víc než nějakých nadupaných kár, už nikoho nezajímá.
palador
Srovnání
Jižní morava má přes 2 mil. obyvatel, Praha jen 1,2 mil. V jižních čechách žije něco kolem 0,7 mil lidí. Mezi bývalými kraji jsou velké rozdíly co do velikosti i počtu obyvatel. Mělo by se to mělo brát v úvahu.
el_salamo
Re: Srovnání
Myslím, že v článku říkají, že mezi kraji jsou všelijaké rozdíly...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...