- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To musel fakt napsat nejaky zaslouzily birokrat.Nesouhlasim s tim, ze se v Praze jezdi pomalu. Jsou mista, kde se
pres mesto (nezakonne) jezdi i pres kilo. Spise v Prg. nehrozi tolik
kolizi s protijedoucim vozidlem, coz bude asi nejvetsi podil smrtaku. Tramvajovy pas je siroky a je zde hodne vyceproudych silnic a bezpecnejsi vozovy park. Dale zde musi byt ridic stale ve strehu. Bohzuel zadne kochani jako ve Vesnicce zde nehrozi.
Zato na Morave maj bohuzel silnice v hroznem stavu a vetsinou x-te
tridy. Mel by nekdo spis spocitat pocet smrtaku a nehoc na
vozokilometry po urcitem typu silnic. V Jiznich cechah zase nejvetsi
provoz svede I/4 a Taborska a na zbytku je nejmensi hustota obyvatel,
tedy i provozu.
Ted me jiste ukrizujete.Ja si myslim,ze nejlepsi ridici jsou prave v Praze,ikdyz i tady samozrejme existuji vyjimky(hlavne taxikari-to jsou pekne svine).Mam zkusenosti z mnoha mest,kde jsem par let zil(Olomouc,Brno,Zlin,Hradec Kralove). Ted ziju uz asi 7 let v Praze. V Praze jsou lidi nauceni na to,ze se musi poustet i bez nejakeho nalehani,protoze by se jinak nikam nedostali. Sleduji provoz,jsou ostraziti a to z duvodu velmi husteho provozu. Prave tohle jim dava mnoho zkusenosti,jak se chovat v krizovych situacich.Zkuste si treba ve Zline rict nebo ukazat nekomu,aby vas nekam pustil,ikdyz nemusi. Za zadnou cenu.Lidi jsou tam bezohledni a nikdo nikomu nic neda. Jezdi zmatene a pokud provoz houstne, tak jsou uplne mimo a nevedi jak se chovat. Z toho plyne i nehodovost. Jizda po Praze je hruza ( ziju v centru),ale hlavne kvuli poctu aut. A i na to jaky je provoz je tech nehod malo.
Jsou ti pepici proste dobri ridiciA pokud mate dobre auto jako ja a jeste s prazskou SPZ, tak jste napr. v Brne uplne na odstrel.Jo malomestaci proste Prahu nezvladaji...
.... mám jiný vysvětlení .... prostě sa tam kurňa hojně chasče ....
.... chlasče ....
Dnes jsem v TV sledoval reprízu dílu Poslední sezóny. Jel tam rychlík Liberec - Česká Lípa, který měl téměř přejet Dejdarova filmového syna. Musím uznat, že "potkan" v čele toho vlaku působil zvlášť kouzelně. Předpokládám, že jsi v obraze?
Vždyť z Liberce do Lípy je to skopce, tak v čem je problém? No, asi v tom, že prví třetina do Křižan to bude spíš dokopce, tak by to fakt daleko nedojelo...
"Praha - srážka je pravděpodobnější..."
Tak jen doufam, že z toho některé pojišťovny získají ten poznatek, že jezdit v Praze je nebezpečnější a tudíž ten co tu bydlí = nejčastěji tu jezdí a zároveň není účastníkem nebo viníkem nehod, bude asi nadprůměrně dobrý řidič a tudíž není třeba ho za to trestat dražším pojištěním odpovědnosti, ale naopak mu toto pojištění SNÍŽIT !!!
Co vy na to ?
Pěkná pitomost, měřit to absolutními čísly . Až to vztáhnou k počtu vozokilometrů v tom kterém kraji, bude to mít aspoň trochu smysl... i když pořád ne moc velký, protože miliarda vozokilometrů v Praze neni totéž co miliarda vozokilomatrů na americkém venkově
Prostě takovéhle srovnání napříč republikou nejde udělat VŮBEC
A kolik z těch "pražskejch" nehod zaviněj "vidláci", co jsou vykulený, když na druhý straně pole uviděj jedeucí traktor a už to berou jako hustej provoz ...
Vidláci jezdí blbě, pražáci jezdí dobře. To je trochu moc jednoduchá úvaha, ne?
malý příklad - v kraji A vyjede 100 aut, stane se 10 nehod. V kraji B vyjede aut 20 a stane se nehod 5. 10 je větší než 5, takže se tam bourá víc. No paráda. Takové statistiky nemaj žádnou vypovídající hodnotu, asi tak, když napíšou, že nejvíce nehod zaviní řidiči s motorem od 1 do 1,3 litru. Takže jezdí nejnebezpečněji. Bohužel, že Favoritů, Felicií a Š120 je drtivě víc než nějakých nadupaných kár, už nikoho nezajímá.
Jižní morava má přes 2 mil. obyvatel, Praha jen 1,2 mil. V jižních čechách žije něco kolem 0,7 mil lidí. Mezi bývalými kraji jsou velké rozdíly co do velikosti i počtu obyvatel. Mělo by se to mělo brát v úvahu.
Myslím, že v článku říkají, že mezi kraji jsou všelijaké rozdíly...