- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tricet tisíc hodin? to je nějaká legrace, že jo? ještě tak tři tisíce, to bych bral, ale těch třicet je pro mě úlet
Z venku naprosto nádherná kára,ale vevnitř je to na mě moc divoký ...
Je to krásný auto, ale nevím, jestli to je Mustang.Tohle je možná až moc italské.
skvost krásnej zadek, silueta zachovaná, fakt super...jenom otvírání dveří mohli nechat konvenční...
s tím skvostem i dveřmi souhlasím. Nejlepší je pohled boku, fakt nádhera, nemůžu si pomoct a s tou barvou se mi taky trefili do vkusu. Nebýt tipický chlap, tak ho vyměním za ženskou.
lepší je tohle: http://www.dieselstation.com/archive/Shelby-GR1-Concept/index.shtml ..Shelby GR1 koncept
to tedy nechapu. Je to plechovka na ctyrech kolech jako kazda jina. A uz vubec mi hlava nebere, proc se do ameriky s*re talian, at si poladi novy stilo, nebo jaxe tomu vyhiklu nadava
určitě nejsem první kdo ti řekne seš úplnej tchurák
Je to hezka kara, ale orig Mustang je impresivnejsi. Tohle je trochu italsky ztuctovately.
Me se to libi. Cti to zakladni tvar, jen je to uhlazenejsi. To auto je vic "kluzky"... Rekl bych ze se zase potvrzuje, ze Nemci by nemeli navrhovat tvary ale starat se o techniku a montovat kary dohromady. A Italove by meli delat pravy opak toho co Nemci. A Zabozrouti by se aut nemeli dotykat driv nez je auto pripravene v autosalonu k prodeji.
teda je to nádhera, skoro všechny mustangy, ale stejnak, přiznejme si to, šádina 120 je stejnak nejhezší !!!
zavirováno