Diskuze

Škoda už vyrábí novou fabii

Mladoboleslavská Škoda Auto zahájila sériovou výrobu nové Škody Fabia. Na rozdíl od vozů letní nulté série, která byla určena k různým zkouškám, jsou tyto vozy určeny již k prodeji.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Qescob

28. 12. 2006 16:19
Chi. Dobrá fotka

člověk má aspoň srovnání nové fabie s pořádným autem před ní....

0 0
možnosti

jenicek25

11. 12. 2006 14:55
Predrazena Skoda

Ani se nedivím, že Skoda tají ceny. Nechce lidem zkazit vánoce ;-€ 

Bude to predrazenej klump u kteryho se bude platit za kazdou blbinu, kterou ma konkurence vetsinou v cene. Ale tupi Cesi, se po tom stejne div neumlati, jen proto, ze je to Schade.

0 0
možnosti

Vis Motrix

11. 12. 2006 8:46
Výběhové modely

Jsem rád, že automobilky ještě řadu let vyrábějí výběhové modely. V životě bych si nekoupil "novou" Octavii. Jedině starší model, který se také ještě vyrábí. Co třeba offroad? A proč ne stará dobrá Suzuki Vitara, nyní vyráběná jako Santana PS 350, s cenou sotva 550 tis. Kč.? Ať si každý vybere...:-)R^

http://santana.cz/fotogalerie/ps300/exterier/BLUEISH%20BLACK%204PUERTAS.jpg

0 0
možnosti

Ventil

8. 12. 2006 22:09
Až tak

Tak to mi ho vyndej...

0 0
možnosti

iuos

8. 12. 2006 13:47
hmm

normální auto...   každopdáně nevím, jestli bych dal 200 a víc tisíc za auto, který mi nenabídne o moc víc než moje kára....        ale to ze mně mluví závist, protože mám plnoletý uno ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Smějící se bestie

8. 12. 2006 12:23
A ještě budou mít zesílený blatníky a prahy,

protože HTP se zvýšeným výkonem o 4kW budou trhat asfalt po kvádrech... ;-D ;-D ;-D ;-€

0 0
možnosti

martin

8. 12. 2006 18:50
Re: A ještě budou mít zesílený blatníky a prahy,

tyhle kecy miluju. tady se každý pitomec chytí výkonu ZÁKLADNÍHO motoru, a bere to jako že nic jiného se do auta nemontuje. ono nabídka motorů je poněkud bohatší a každý si může vybrat co mu vyhovuje.

0 0
možnosti

Macek

8. 12. 2006 11:20
...

Tak pokud tomu behem prvnich 50.000km nepraskne tesneni pod hlavou, neodejdou stabilizacni tyce, nebude muset byt 2x meneno palivove cerpadlo, nebude se ztracet olej ze serva, nerozsype se zamek a nezacne reznout karoserie (zkusenosti s 1,4 MPI r.v.2000), nemuselo by to byt spatne auto. Ocividne je to vozitko do mesta, tudiz bych objem a vykon motoru neresil. Jeste ta otresna spotreba by se mela dostat na 5,5 litru jako ma pri podobnem vykonu konkurence a bude to skvele vozitko pro manzelku. P.S. priste by mne nemuseli v autorizovanem servisu nutit vymenu ridici jednotky, kdyz v neautorizovanem stacilo vymenit akumulator :-/

0 0
možnosti

kluboš

8. 12. 2006 14:33
Re: ...

Po městě má ňáká konkurence 5,5 litru? To mě vždycky pobaví u jakýhokoliv auta, tyhle výkřiky mentálů ..

0 0
možnosti

OPčan

8. 12. 2006 10:09
!!! Již od 300 000 s motorem 1,2 HTP !!!

To zas bude drahota. Jak říkal v televizi nedávno nějaký ekonom. Cenu určuje globální poptávka na světových trzích. Kdyby neexistoval export do zahraničí, tak by cena klesla na cca 120 000. Jenže Němec je ochoten dát 250 000, tak u nás bude stát taky tolik. Bez ohledu na kupní sílu .  

0 0
možnosti

performer

8. 12. 2006 12:03
Re: !!! Již od 300 000 s motorem 1,2 HTP !!!

Kdyby neexistoval export, tak si za těch 300tis koupíš leda tak popatnáctéfaceliftovanýho Favorita....

0 0
možnosti

Coldstone

8. 12. 2006 8:57
Zkratka HTP

Hovno To Pojede a to je pravda

0 0
možnosti

benzin

8. 12. 2006 8:59
Re: Zkratka HTP

;-€;-€;-€;-€RvRvRv

0 0
možnosti

Mr. Dance

8. 12. 2006 7:32
Výkon motoru bych neřešil,

tohle není auto na závody. Ale spotřeba, ta není nic moc...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...