- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
člověk má aspoň srovnání nové fabie s pořádným autem před ní....
Ani se nedivím, že Skoda tají ceny. Nechce lidem zkazit vánoce
Bude to predrazenej klump u kteryho se bude platit za kazdou blbinu, kterou ma konkurence vetsinou v cene. Ale tupi Cesi, se po tom stejne div neumlati, jen proto, ze je to Schade.
Jsem rád, že automobilky ještě řadu let vyrábějí výběhové modely. V životě bych si nekoupil "novou" Octavii. Jedině starší model, který se také ještě vyrábí. Co třeba offroad? A proč ne stará dobrá Suzuki Vitara, nyní vyráběná jako Santana PS 350, s cenou sotva 550 tis. Kč.? Ať si každý vybere...
http://santana.cz/fotogalerie/ps300/exterier/BLUEISH%20BLACK%204PUERTAS.jpg
normální auto... každopdáně nevím, jestli bych dal 200 a víc tisíc za auto, který mi nenabídne o moc víc než moje kára.... ale to ze mně mluví závist, protože mám plnoletý uno
protože HTP se zvýšeným výkonem o 4kW budou trhat asfalt po kvádrech...
tyhle kecy miluju. tady se každý pitomec chytí výkonu ZÁKLADNÍHO motoru, a bere to jako že nic jiného se do auta nemontuje. ono nabídka motorů je poněkud bohatší a každý si může vybrat co mu vyhovuje.
Tak pokud tomu behem prvnich 50.000km nepraskne tesneni pod hlavou, neodejdou stabilizacni tyce, nebude muset byt 2x meneno palivove cerpadlo, nebude se ztracet olej ze serva, nerozsype se zamek a nezacne reznout karoserie (zkusenosti s 1,4 MPI r.v.2000), nemuselo by to byt spatne auto. Ocividne je to vozitko do mesta, tudiz bych objem a vykon motoru neresil. Jeste ta otresna spotreba by se mela dostat na 5,5 litru jako ma pri podobnem vykonu konkurence a bude to skvele vozitko pro manzelku. P.S. priste by mne nemuseli v autorizovanem servisu nutit vymenu ridici jednotky, kdyz v neautorizovanem stacilo vymenit akumulator
Po městě má ňáká konkurence 5,5 litru? To mě vždycky pobaví u jakýhokoliv auta, tyhle výkřiky mentálů ..
To zas bude drahota. Jak říkal v televizi nedávno nějaký ekonom. Cenu určuje globální poptávka na světových trzích. Kdyby neexistoval export do zahraničí, tak by cena klesla na cca 120 000. Jenže Němec je ochoten dát 250 000, tak u nás bude stát taky tolik. Bez ohledu na kupní sílu .
Kdyby neexistoval export, tak si za těch 300tis koupíš leda tak popatnáctéfaceliftovanýho Favorita....
tohle není auto na závody. Ale spotřeba, ta není nic moc...