- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já se snažím objíždět a mám stále naloženo 24tun.Chce to pomalejší rozjezdy a plynulejší jízdu.Dříve dálnice nebyly a taky se jezdilo.Je vidět,že jste zhyčkaní tempomatem a automaty
Na teto trase jezdi vsichni kdo jsou z Breclavska a Hodoninska na trase okresni silnice ktera vede celou dobu podel dalnice - tady by to chtelo zmerit pocet kaminou ktery jezdi po dalnici a po okresce pres hustopece.
Na dálnici jede náklaďák plynule, kdežto na okreskách každou chvíli zrychluje a zpomaluje, je víc kopců, takže spotřeba je vyšší. To není v tabulce zohledněno.
No ty jsi taky bystrý kluk
Koukám pěkně si to tady probral woe cenzore jen co je pravda. Ale žádný sprostý slova, rasismus atd. ale kritika shit-dnes ta tě žere viď . Kdybys radši ty troubo věnoval svoji energii na kontrolu článků (když ne jinak tak alespoň pravopisu - věcná stránka je nejspíš mimo tvoje chápání), možná by potom tý krityky ubylo.
Když už na někoho prudíš kvůli pravopisu, tak si po sobě přečti alespoň ten kritický příspěvek. Vypadá totiž minimálně trapně, když je tam několik chyb, včetně hrubek
dalnice - cena a efekt
http://jaknatoo.blogspot.com/2006/12/dalnice-motorway-dlnice-d11-praha.html
Tak trasu Telč-Brno jezdim autobusem skoro kazdej tejden a v zivote jsme pres Ivancice nejeli, tak to nevim, kde to zas IDNES sebrali. Ivancice jsou trosku mimo. Navic pred Brnem by podle mne musel kamion stejne najet na dalnici, myslim ze "po stary" kolem Masarykova okruhu to pro kamiony neni ani prujezdny. Ale nevim to presne. A navic bych chtel v zime videt na Vysocine, jak by se tu ty kamiony motaly. Budou stat v kazdym mensim kopci. Staci kdyz je action jen na dalnici.
Mylím, že ty Ivančice v tom výpočtu udělali dost paseku. Rozdíl km na obou trasách je totiž 42 km ve prospěch Telče. A s tou klikatostí to není taky hrozný, vemte si úsek Náměšť - Třebíč, nebo nově přeložku u Telče. Chystá se i přemostění u Rapotic atd. Bavíme se totiž o "jedničkách", které musí být stavěny v určitých parametrech, které se blíží rychlostním komunikacím. Nejde o žádné "okresky"
ono už před zavedením mýta jezdili tiráci po okreskách a úplně to stačí a ještě je k tomu navádějte víc docela nepříjemný když se vyřítí proti vám náklaďák a zabírá i váš pruh. nebo když dojedete tiráka v úseku, kde se nedá předjet, on jede krokem, páč je to samá zatáčka a kopec a takhle jedete třeba 20km. (jenom jednou mě tirák pustil tím že zpomalil a zajel na kraj). a kašlání na váhový limity na mostech a zákazy, to je normální a dost okresek je díky tomu za posledních 5 let docela zhuntovaných. kdo mi zaplatí vyšší spotřebu a můj čas? navíc většina řidičů během dopoledne využívá auto pro práci a přesun za úkoly a jet třeba 70 kiláků hodinu a půl je stále častější.
Na druhe strane, na to by ridici stejne prisli. Navic ze zde jasne ukazuje debilita zavedeni mytneho pres brany namisto satelitniho systemu.
Typuju, ze ridici, kteri se takhle snazili vybehnout se sistemem mytnych bran v Rakousku byli CESI !Tohle snad zadnej jinej narod proste nemuze napadnout.Snad jedine my neustale premyslime jak neco(nekoho) "vo-je-bat"
První trasa se dá naplánovat i jinak a to tak že z olomouce do mohelnice se dá dost dobře jet paralelně vedle dálnice a krom jednoho většího stoupání není pro kamion žádný problém. Takže cesta přes opavu je zbytečná.