- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ústí, Teplice - Natural 91 - 24,60 , Nat. 95 - 24,90 , Nafta - 24,90 !!!!!
Já jezdím v autě zásadně s hlavou zabalenou v alobalu. Mám tam jen tři otvory. Jdou po mě, ale zatím mě nedostali.
Teď mě napadla písnička odcházím si jí napsat. Tak se tu mějte báječně.
Vaše Ivetka( Tři oříšky pro Popelku)
pekne na sjezdy nastrkat boudy, do nich nacpat ruzne franty vopicky kteri budou to myto vybirat pekne strucne rucne. sice by neco staly mzdove naklady ale pochybuju ze by to stalo tolik miliard. a naklady na techniku nula nula lejno
Taky řešení, ale strašně to spomaluje provoz, to by na D1, byla jedna velká kolona, která by se šinula 20 kilometrovou rychlostí
"Mikrovlnný systém výběru mýtného funguje na celém světě již několik let, Čechům stačily čtyři dny, než se na internetu objevil návod, jak ho přelstít."
To není důkazem toho jak jsou Češi dobří a ostaní národy zakrnělé, to je důkaz o stupiditě reportéru TV Prima ( protože alobalovou obálku vám, na požádání dají již při vyzvedávání jednotky PREMID, aby jste ji mohl klidně odvést osobákem do svého kamoinu, jedete-li po dálnici). A za druhé, ostatní národy nepřemyšlí jak okrádat a podvádět. Když někde čtu "zlaté české ručičky" tak je mi na blití. Jako jsme byli pupkem světa.
Ony by stacily puvodni znamky, kdyby jich byla malinko bohatsi paleta. Jenze v tom se netoci tak velke penize a jen malo lze odehrat kamsi bokem, "vsimne" taky zadne, tak to neni zajimave.
"" A za druhé, ostatní národy nepřemyšlí jak okrádat a podvádět. "" - to je teda hodne dobrej for.
K důkaznímu břemenu: Je-li kamion zaregistrován např. u Rozvadova a pak až někde na exitu na D1 u Brna, je na správním orgánu, popř. na soudu, kde mnoho z těchto sporů bude končit, dokázat, že se z Rozvadova dostal daný kamion do Brna. V opačném případě: nevina. Řidič není povinen dokázat, že tam nejel, nýbrž naopak, stát dokazuje, že tam jel. A nebyl-li na "obyčejných" mýtných branách chycen, je to jasné:-))). Mr_du zdar, přátelé.
Mezi Rozvadovem a Brnem bude několik kontrolních bran, takže pokud přes ně kamion nejel, tak asi fakt nejel po dálnici. Pokud projel po nějaké delší cestě nějaké kontrolní brány, ale žádné jiné, tak je mu cestu po dálnici snadné dokázat z jeho vlastního záznamového zařízení. Profil jízdy po dálnici a po běžných silnicích se zásadně liší.
Funguje to dokonale. Ridic totiz nemusi porad kontrolovat ktere brany pristroj zaregistrovali a ktere nikoliv. Pokud ho celnici zastavi, vymeni krabicku ktera zrejme nefunguje (dokazou mu houby) a muze vesele pokracovat dal. Vzhledem k tomu ze krabicku v alobalu bude mit kazdy 2.-3. kamion, celni sprava nema narok chytit ani 2% podvadejicich ridicu. Takze, cely system je vice-mene na houby, prijmy budou miinmalni.
Proč přemýšlíte, jak podvádět? Mate to v těch hlavičkách nějak pomotané. Vedete k tomu i své děti? Ubožáci, styďte se. Ano lze alobalem zabránit načítání průjezdů, ale proč bychom to dělali? Jsem snad civilizovaný národ nebo se mýlím a jsme jen banda zlodějů?
(potazmo MD) nepokryte podporoval KAPSCH je snad neodiskutovatelne. Kdosi precetl a udelal rozbor zadavacich podminek ohledne rozhodovacich kriterii, tak si musel vsimnou jednoznacne preference mikrotechnologie nad satelitem. (KAPSCH je politicka objednavka). Dnes na fakulte Dopravni probiha diskuse s KAPSCHEM jak zavest "satelit" do druhe faze. A kdo se prsi jako nejlepsi dodavatel satelitni technologie? Kdo asi. Zkuste hádat.
Je to hezke. Ale pokud celnici zameri auto a ukaze se jim, ze posledni "blba" brana to same auto nezaregistrovala, tak mate po zizalkach. Proste si takoveho dobrodruha zastavi a prekontrolujou, kterymi branami projel a kterymi ne.
Nevím který blbec tento článek napsal.Ono asi už psát není o čem,tak novináři vymejšlej kraviny.Nechápu proč bych měl riskovat jízdu po dálnici bez krabičky,když to stejně ve finále zaplatí zákazník.