Diskuze
Třídveřové BMW 1: první fotky
Děkujeme za pochopení.
celim
Musím říct,
že BMW je holt BMW. Před pár roky jsem prodal svého starého BMW324d. Koupil jsem ho už jako staršího (od starého penzisty) ve vynikajícím stavu. Najezdil jsem s ním asi 250000kmběhem šesti let. Moje poznatky byly, že je to auto s vynikajícím podvozkem (jinak ten motor byl bez turba a tudíž líný) a teprve u jeho šestiválce jsem pochopil, co lidi na šestiválcích vidí -hladkost běhu nádherná ochota plynulého běhu do otáček - kdo neokusí, ten nepochopí. Stále na něj s nostalgií v srdci vzpomínám. Teď jezdím s Peugeotem307SW a kromě lepší akcelrace(samozřejmě také kufru) na něm vlastně nic lepšího nevidím
DanyVonFreiland
BMW je BMW
A co je na BMW nejlepší? Zadní náhon! Všechny ty hot hatche si budou muset utřít nos, M1 bude etalón.
Phileas
Re: BMW je BMW
Ne. Dulezitejsi je rozlozeni vahy vozu 50 na 50 - zad.(pred. naprava. V kombinaci se zadnim nahonem je to bombasticky.
graben
všecky ty chudáci sou pro východní evropu
jinak by se ktomu kroku nesnížili, jennže holt v chudé vých. evropě je zájem o tyto sekačky.TAK JE KUPUJTE NÉÉÉ
PtC
Novy BMW
jsou podle me mega drahy pekacze s lacinym korejskym designem (X3) a interierem za kterej by se nestydela mozna tak jedine Skouda..uznavam jen X5,exterier nove 5 a starsi generaci 3, pro ty mam urcitou slabost.
old fashioned Vince III...
Re: Novy BMW
a co teprve novej Logan, ten by tě jistě vzal za srdce ještě víc
Michal
No,
a ja kdyz jsem videl tu fotku,tak jsem myslel,ze to je nova skoda.
řidič
nádhera
tady jsou slova zbytečná. je to nádherný auto ! BMW auta opravdu umí. to není jako šeď produkovaná koncernem VW.
nadrchalp
Nic moc
No uvidíme ve skutečnosti, ale nelíbí se mi. Je to takové mooooc protáhlé.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...