Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Auto za 28 milionů: z výfuku jde jen pára

Sundala jsem nohu z brzdy a auto se začalo tiše rozjíždět, jako když saně letí po sněhu. A stejně sněhobílé bylo i to, co vycházelo z výfuku. Žádné škodlivé plyny, jen lehká pára. Tak jezdí auto na vodík.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Thyronx

22. 1. 2007 16:50
Vodik a vodik

Fordu jezdi po USA mene nez  60 Focusu na vodik ale to podstatne neni.

Podstatne je to ze na prime spalovani vodiku se stejne jezdit jen tak nebude. Prvni vozy budou pohanet vodikove palivove clanky. Tedy chemicka premena vodiku na elektrickou energii a pohon na jeden ci vice elektromotoru. V ceste stoji jeste rada problemu ktere je treba vyresit. Palivova nadrz, ci cena palivovych clanku jsou jen dva z mnoha.

0 0
možnosti

J.

21. 1. 2007 22:39
Ford má auto na vodík už dávno

Jsem našel tohle:

http://www.hurikany.info/content/view/23/35/

0 0
možnosti

stepanmarcel2@seznam.cz

20. 1. 2007 21:39
ILUZE Z "ROPNÉHO" VODÍKU ZA 20 000 000.

Drahý vodík se kvůli ceně stejně dělá z ropy a energii na výrobu jim poslali asi z nejbližší tepelné nebo jaderné elektrárny. No ekologu nekup to.

0 0
možnosti

Mr. Dance

21. 1. 2007 16:50
Re: ILUZE Z "ROPNÉHO" VODÍKU ZA 20 000 000.

Tak vám nevím, ale nepřipadá mi, že to bylo děláno pro potěchu ekologům. Nemyslíte, že účelem bylo ověřit samotnou použitelnost vodíkového pohonu? Zdroj toho vodíku je v takovém případě irelevantní.:-P

0 0
možnosti
SR

Iridium

20. 1. 2007 12:46
Vodík z jaderek

Chinkee, když nevíš, co to je termochemicá cesta, tak ze sebe nedělej idiota řečma o tom, že pára pohání turbínu, která dělá elektriku a ta rozkládá vodu. Jde o vysokoteplotní reaktory, kde se voda rozkládá přímo pomocí horkého chladiva z reaktoru, což znamená mnohem nižší ztráty. Ale ani využití přebytků elektřiny třeba v noci není nesmysl.

0 0
možnosti
RS

rudastraka

20. 1. 2007 10:32
elektrika

budoucnost je jedine elektrika. je to jednoduchy a levny. uz dnes udelas akumulator s vydrzi 200-400km o objemu bezne palivove nadrze. doplnis superkapacitory pro rekuperaci hlavne ve meste a ve meste to najede jeste vic nez na dalnici. vodik ani jiny biopaliva nemaj budoucnost. je to slepa cesta

0 0
možnosti

Vsude Byl

20. 1. 2007 15:31
Re: elektrika

Spravne, na konec to stejne dospeje k elektrice, akorat to nebude skokem, ale, postupne, nejdrive budou jezdit hybridy. Az se rozjede infrastruktura, ktera az na vyjimky ve Svycarech a v Kalifornii nikde neni, tak uz snad ty elektromobily budou :-) Je fakt, ze elektromobily uz tu sou, ale spouste vlivnych lidi to vadi a tak to likvidujou jak muzou. Aby neprisly na trh moc brzo, nejdrive se musi docerpat ta ropa co jeste zbyva:-) Mrknete sem:

http://www.electroauto.cz/gm.html

jak "nekdo dulezitej" zamaval s nadejnym projektem EV1, je o tom dokonce natocenej film.....

0 0
možnosti
J

Volant

19. 1. 2007 20:06
Ekomrtky

na nejaky emise vam seru, hlavne ze kara trha asfaltR^

0 0
možnosti

Kentus

20. 1. 2007 16:21
Re: Ekomrtky

Hehe... i elektricka kara trha asfalt...

http://www.teslamotors.com

0 0
možnosti

rajce

19. 1. 2007 16:43
BOUDOUCNOS BYCH VIDEL V:

-====Supervýkonná elektrolýza

Vodu====-

lze rozložit na vodík a kyslík použitím elektřiny. Standardní chemické příručky ovšem tvrdí, že tento proces vyžaduje více energie, než lze získat zpět opětovnou syntézou obou plynů. To je ovšem pravdou jen za použití nejhoršího možného scénáře - elektrolýzou stejnosměrným proudem.

Pokud totiž vodu vystavíme její vlastní molekulární rezonanční frekvenci, třeba v systému vyvinutém Američanem Stanem Meyerem (nedávno ho zdokonalili u Xogen Power, Inc.), zkolabuje na plynný vodík a kyslík už při velmi nízkém elektrickém příkonu. Efektivitu procesu lze dramaticky zvýšit použitím rozmanitých přísad, zvyšujících elektrickou vodivost vody. Je také známo, že jisté geometrické struktury a povrchy zaručují vyšší účinnost, než ostatní. Takto lze vyrábět v podstatě neomezené množství vodíkového paliva, například k pohonu motorů, v podstatě za cenu vody.

0 0
možnosti

useknutahlava

19. 1. 2007 17:01
Re: BOUDOUCNOS BYCH VIDEL V:

Sestavte se za pár korun obvod, který bude produkovat vysokofrekvenční proud, pusťte to vodou, přesvědčtě se, že to funguje a vydělějte na tom biliony.

0 0
možnosti

VVER1000

19. 1. 2007 16:08
A co oxidy dusíku ???

Předpokládejme, že se ke spalování používá vzduch (pokud čistý kyslík, tak potěš koště) ...pak jsou tam přátelé díky vysokým teplotám oxidy atmosferického dusíku...a ekologie je po cenové facce už uplně v prdel*i

0 0
možnosti

rajce

19. 1. 2007 16:05
Proc se o to do rite nikdo nezajima?

Jeste uzasnejsi je fakt, ze v roce 1957 byla Freedmanem (USA) patentovana specialni slitina kovu, ktera spontanne rozklada vodu na vodik a kyslik bez elektrickeho vstupu a bez pusobeni jakychkoli chemickych zmen v samotnem kovu. To znamena, ze tato specialni kovova slitina muze vyrabet vodik z vody, zadarmo, navzdy.

0 0
možnosti

VVER1000

19. 1. 2007 16:10
Re: Proc se o to do rite nikdo nezajima?

a tu sklitinu bude nosit ježíšek? pokud je to tedy vůbec pravda...!

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...