- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chlapi,zajímalo by mě kolik z Vás to auto vidělo naživo??Neberu nikomu jeho názor a nechci nikomu vnucovat svůj.Jenom diskutovat.Ostatně se to jmenuje diskuse ne?
Byl jsem se na MCV podívat.Pořádně jsem to prolez a vypadá moc hezky.Místo je na všech sedačkách super,jen nenastavitelnej volat je dost škoda
Super mi přijde zadní otevírání dveří alá dodávka.Samozřejmě nevím jak se auto chová na silnici a jak se projeví takovej rozvor..A poruchovost asi taky nevyřešíme od stolu
Každopádně bych to auto nezatracoval jenom proto,že je rumunský.
designpalubni deskacelkove az na ten motor z renaultu favorit je na tom lépe co se tyce designu
Vážení nechápu proč pořád poukazujete na Rumunsko vždyť Logan se vyrábí i v Rusku. Pracuji v automobilovém průmyslu a vše se stěhuje do Rumunska , Číny a dál za levnou pracovní silou. Sám jezdím Fordem a také každý tvrdí jaké jsou to krámy blbost. Lidi jste ovlivnění VW-koncernem víte kolik je výrobní cena Fabie ?? v základu to je 80 - 110 000,-Kč včetně dopravy a provize pro prodejce tak proč by Dacie nemohla mít jinou strategii pro prodej oni potřebují s té fabriky se špatným jménem udělat druhý renault pro chudé malé podnikatele a rodiny s dětmi
Můj názor je levné auto na 3 - 5 let které je maxi velké a hlavně levné
škodovka se dělá i v indii a začíná se dělat v číně a rusku... jen tak mimochodem
Tak nějak nevím.Klasický Logan neměl sklopná zadní sedadla kvůli tuhosti karoserie. Jak pak na tom bude kombi s rozvorem 2,9m? Aby se to po roce ježdění nezkroutilo jak domeček z karet.
Dnes jsem kombika viděl na vlastní oči,v pěkný červený barvě,která mu fakt slušela,vnitřní prostor je úžasnej,i když trochu sparťanský,ale za ty peníze je to opravdu bomba.Komu jde o užitnou hodnotu auta tak jeho koupí asi neprohloupí.Ve srovnání s Fábií kombi to musí vyhrát.Vím o čem mluvím Fábii kombi mám,to není kombik,tak velký kufr dřív měl kdejaký sedan.
vyhodnejsi auto na trhu neni. Snad pouze Renault Thalia. Plnohodnotny rodinny 5 mistny vuz s nejvetsim kufrem, motorem Renault a zarukou na karoserii 6 let, co vice si prat
V CR nastesti ziji i takove rodiny, ktere si dokazi spocitat, ze rumunsko-francouzske auto je vyjde nakonec draz, nez napr. drazsi, nicmene vyrazne spolehlivejsi japonec. O bezpecnosti, jizdnich vlastnostech a celkoveho pocitu z jizdy vubec nemluve. Ale je fakt, ze kady sveho stesti strujce :-)
..Jen tlačítka elektrického stahování oken jsou nezvykle na středovém panelu, což je levnější řešení než vést kabely až do dveří.....
Aha takze tlacitka na ovladani jsou ale do dveri nevedou kabely a tak nelze elektricky stahovat okna. Zajimave....
ha ha ha a díval jste se kde má tlačítka fiat punto tak pro zajímavost mezi řidičem a spolujezdcem
nechci se nechat okradat od statu via DPH! Nechat oblbovat propracovanym marketingem automobilek. Solit za vse! Chci maximalizovat svuj uzitek za minimalni cenu! Zivotnim kredem neni honit si ego pres karu, ale maximalizovat pocet "dobytych" zenskych klinu a postevacku :)
... to je snad samozřejmost. Já podle vnějších zrcátek couvám normálně. Jen nechápu lidi, co se při couvání musí otáčet a čučet přes zadní sklo, když prakticky to stejné vidí ve vnitřním zpětném zrcátku a k tomu navíc můžou koukat do vnějších. Je to fakt otřesné, jak někteří řidiči couvají
"Chytraku" a jak ti to dlouho trvalo, nez ses to 100% naucil? Snad uz pri druhe jizde v autoskole.
Ja jsem po autoskole neumel coufat s vozikem ani rovne. Ted uz nemam temer problem coufat do zatacky.
Vse je jen o praxi to si chce uvedomit.
Pokud nekdo najezdi 5000km/rok, tak se poradne coufat nema kdy naucit.
já nekňourám. Jsem s životem spokojený a s kombíkem Loganem budu taky spokojený. Abych měl maximálně bezpečné auto, musel bych utratit přes milion Kč za teréňák s kolejnicema nebo bych musel jezdit tahačem nebo OTčkem. A stejně tak ti může dítě zabít debil v teréňáku, právě proto, že ho trefil tou svojí kolejnicí. A nechápu, co Loganu v bezpečnosti vytýkáš. Normy splňuje. Je snad bezpečnější Roomster, kterému se pozdě otevírají airbagy a při nehodě ti zlomí vaz a Škodovka to odmítá opravit?