- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lidový vůz? Proč ne? Určitě to bude zajímavější, než "Volks Wagen"
Ä, že by Logan nedávál spát šéfům Toyoty? To se podívejme. Ovšem levnou Toyotu si neumím představit.
Záleží, co si představuješ pod slovem levná. Obuv od asijského trhovce je taky "levná", ale vydrží ani ne polovinu a odděláš s v ní nohy... Toyota podobně jako Honda dělá auta dražší, ale v základu mají výbavu, kterou Dacia nedá dohromady ani jako nejluxusnější...
Nooo, když tady bušíte do Toyoty...v této chvíli nabízí Toyota Corolu, 1,4 /velmi dobrý a kvalitní motor/ za 399.000 a má to vše, vč. autoklima, parkovacích senzorů atd...tak zkuste přemýšlet, než tu něco vypustíte....nějaké menší auto za cenu cca 250.000 /v dobré výbavě neni utopie/...akorát to nemůžou pochopit hovádka, kteří si kupují fabii a berou to jako nejlepší kup svého života...když jsem o víkendu viděl v autosalonu ceny vystavených aut...motor 1,2 htp, bez rádia, 2xair a toť vše... cena po slevě byla 260 tis...tak jsem se pousmál.
Auta za 250 kKč lze vyrobit jen v Číně. Žádný výrobce není lidumil a každá sleva něco stojí, zejména zákazníka. Jestli je Logan s tříbodovým crash testem jejich vzorem, tak to potěš pánbůh. Ale v Africe to možná na odbyt půjde.
Za kolínskýho malýho zmetka chtějí asi 250 kaprů. A to mají motory z Polska a lidi z ostravska. Kde ještě chtějí ušetřit?
A nevšimla sis náhodou, že za těch "250 kaprů" máš auto se čtyřmi airbagy, posilovačem, ABS+EBD a z Polska jeden z nejlepších motorů ve své třídě? Ono těch 250 vypadá za takový miniauto na první pohled hodně, ale třeba Fabie v téhle výbavě a s výrazně horším motorem 1.2 HTP 12V pod 320 tisíc nepůjde.