Diskuze
Kamiony a dodávky jsou největší hrozbou silnic
Děkujeme za pochopení.
martasex
ti mladí kluci v dodávkách mají těžkej život
sam sem jezdil pro jeden velkoobchod a zadny med klidne 11-16 hodin za volantem bez pauzy taktak na natankovani a zachod. Ti kluci v te dodavce bydli. Nekdy je chapu protoze sem to delal, proste to potrebuji nekam stihnout na cas. Starej chlap to delat nebude. A sam sem za volantem dodavky nadaval na osobaky ktere me brzdili na dalnici a nebo me predjeli z nejakou skodovkou 6000 otacek pak si uvedomili ze to plati oni a stahli to na 130 a ja je predjel a to se opakovalu porad dokola jednou dokonce z hranic n.M. az do prahy. Je to o vzajemnem respektovani se. BTW z dodavky je videt vic nez z osobaku proto az vas bude predjizdet dodavka pred malym horizontem netrubte na ni, ze tam nevidite vy neznamena ze tam nevidi on. A vetsinou (pokud jezdi pravidelnou streku) zna silnici a mista kde si to muze lajznout nazpamet. HOWK
policajt
Re: ti mladí kluci v dodávkách mají těžkej život
Ty idi o t e tyhle kre t e n y vymlatit
subarista
kontroly
maji to udelat jako v Rakousku. Specialni odpocivadla, pres ktere musi jet kazdy tirak.protoze technicky stav tehle vozidel je katastrofa. v Nemecku nepusti tirak dale,pokud ma zavazne technicke nedostatky
lexmark
ddo
mýtné
Mýtné sice do státní kasy nic nepřinese a všechno zdraží, ale aspoň má ten vliv, že na dálnicích znatelně ubylo kamionů. Jezdím pravidelně po D1 a je to hodně poznat.
Ducato 2,8 JTD
A ze všeho nejhorší jsou fabiatici, z kopce jezděj jak utržení a do kopce je člověk musí předjíždět a takhle to je na D1 celej den.
svazak1
Re: A ze všeho nejhorší jsou fabiatici, z kopce jezděj jak utržení a do kopce je člověk musí předjíždět a takhle to je na D1 celej den.
jasne a ty ridis DUCATO? tu italskou srac*ka dodavku? To te asi dost stvou normalni lidi ve fabiich kdyz nemuzes letet po dalnici co to da a lepis se jim na prde*l ze?
Ducato 2,8 JTD
A ze všeho nejhorší jsou fabiatici, z kopce jezděj jak utržení a do kopce je člověk musí předjíždět a takhle to je na D1 celej den.
Počtář
Hospodské kecy
Kdysi jsem potkal v hospodě nějakého "nezaměstnaného". Údajně bral podporu, ale kromě toho prý jezdil každý pátek načerno s nějakou firemní dodávkou(?) odněkud z Moravy do Aše a zpět. Ráno v 6 vyrazil, tak kolem 2 odpoledne dorazil do Aše, vyložil, naložil něco jiného, vyměnil kolečko, aby to při případné kontrole vypadalo, že se řidiči vystřídali a zase 8 hodin zpátky. Prý býval dost unavený a občas za jízdy usínal, ale musel dojet včas, aby mu majitel firmy, které to vozidlo patřilo, za tu jízdu zaplatil (samozřejmě oboustraně bez dokladu).
Dusche
Re: Hospodské kecy
Kecas, dodavky kolecka nemaj, takze sis to cele vymyslel.
koleno666
Pryc s kamiony
Kdyz je policie neschopna a zakonodarci podplacena banda nicemnych hovad, musi si lide pomoct sami. Pojdte se domluvit a kazdy kamion ktery predjizdite poradne "vytrubte". Moc dlouho to nevydrzi... Vim ze cast ridicu kamionu jsou slusni lide, ale zkratka ceho je moc toho je prilis.
apm
Re: Pryc s kamiony
..tak hodne stesti. a dej mi vedet az se neco stane
vmvanjan
A přitom by stačilo poměrně málo
zákaz kamionům předjíždět na dálnici, zákaz jezdit v rychlém pruhu.
FastDriver
Re: A přitom by stačilo poměrně málo
to samozřejmě na mnoha místech už je. jenže policie to nekontroluje, to raději někdě číhá s radarem na čtyřicítce v místě, kde se dá bezpečně jet třeba 90...
rychloslimejs
bohuzel jsem svedkem techto jizd dnes a denne
ale skutecne nejsem svedkem toho, ze bych na svych cestach z Prahy do Brna potkaval ty policajty, co kontrolujou kamiony. Skutecne nevim, kam se prede mnou schovavaji...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.