- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to vlastně nejde,protože by se provalilo, že neexsistuje zimní pneu na kamion,přesto že se s tím neustále argumentuje a hází odpovědnost ze silničářů na kamionáky.
by někdo něco nařizoval, to je svoboda??? Samozřejmě ,že jsou zimní pneu lepší,ale každý má mít možnost volby. A co kdyby někdo kontroloval,jak se využívají prostředky ,vynaložené na ůdržbu silnic ?
My důchodci na to nemáme...
Maminka když spadla a poškjodila si tepnu, tak prý at přijede autostopem..
No na delší trasy by každý měl zvážit sám..
Teda jestli jste lékař a nemáte v důchodu ani 4 000 Kč na zimní pneu (který vám vydrží několik zim), tak jste musel být asi hodně levej.
Konečně trochu rozumná slova z ministerstva dopravy. Používání zimních pneumatik je jednoznačně plus pro všechny, kteří si cení svůj život nad pár korun. Nicméně autorovi článku bych jen doporučil, aby si prostudoval problematiku, než se začne neodborně vyjadřovat. Zimní pneumatiky pro kamiony extistují (vyjma návěsů) a existují i modely, které jsou určené pro středoevropské klimatické podmínky. Jinak pneu speciálně pro skandinávské země existují. A označení "m+s" je jediný ujednocený znak zimních pneu - výjmkou jso pneu off-road a nákladní pneu, kde se tyto značky bohužel objevují i na letních typech. Prostě výjmka potvrzující pravidlo. Ale takhle to dopadá, když o pneumatikách píší amatéři, jako je autor článku....
A co takhle po napadnutí sněhu si stoupnout ke kopci a sledovat které auto má problémy kvůli špatným gumám a rovnou je odstavovat jako momentálně nezpůsobilá k provozu + nějaká pokutka za ohrožování okolí.
I letňáky můžou být v kalamitě OK, když na ně hodíte řetězy
Nejvíc se mi líbí borci, co brečí kvůli penězům. Ale pokud ojíždím pneumatiky, tak mě to na osobáku přece stojí zhruba desetník na kilometr a je jedno, jestli jedu letní nebo zimní, ne? Takže ve finále to vyjde úplně nastejno. Životnost pneu je cca 50 tisíc km (podle auta, kvality atd.), ale hlavně TŘI roky, pak směs zestárne a už nemaj takový vlastnosti. Takže si při průměrných 30000 km koupím od každých jednu sadu a akorát to na ty tři roky vyjde... co řešíte, šetřílci???
O peníze nejde, jde o to striktní zavádění příkazů a omezení řešících každý prd.
Kam by pan ministr zařadil tzv "univerzální" pneumatiky?
Proč se tak řeší zimní gumy u osobních aut, když naprostou
většinu problémů na sněhu tenhle týden zavinily kamiony???
- zablokované dálnice a hlavní silnice v kopcích, zablokované dálnice a hlavní silnice po nehodách, jediný smrťák ve středu...
Jedině dobře, rozumný nápad. Když už si někdo pořídí vůz, musí mít na jeho provoz a počítat s vícenáklady. Pro bezpečnost je to plus, na tu by měl myslet každý v prvé řadě.
a příští rok se bude muset předělávat každý auto na ABS... to je taky bezpečnější
Když má někdo auto, jehož hodnota se zdvojnásobí po natankování plné nádrže, a jezdí jen občas, nelze po něm chtít zimní gumy,“ míní Špička.
TIHLE NEMAJI NA SILNICI CO DELAT V DNESNIM PROVOZU A PRI TAKOVYCH PODMINKACH