- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
cituji:
Můj dobrý kamarád pracoval několik měsíců jako telefonista u AAA na čísle 0800 a vyprávěl mi, jak to tam chodí. Škovalo mě to. Už firemní školení je postavené na tom, telefonujicího za každou cenu dotáhnout už DNES do autosalónu. Za KAŽDOU cenu. Lež je přímo školena. Nejrůznější slevy, které nikdy nikdo nedostal, upozornění, že konkrétní automobil už zítra bude prodaný, půjčka 100 000 Kč apod. Občas se do telefonu slibuje i auto, které ve skutečnosti neexistuje. Všechno toto je jen pozlátko, které není pravdivé. Pokud zákazník váhá, infolinka ho za hodinu kontaktuje a znovu ho (lživými) sliby láká, aby přišel ještě dnes. Nabízí další super slevy. Když přijde, ujme se ho zaměstnanec na place a spustí novou masáž mozku. Je zajímavé, že spousta lidí se nechá zlomit.
Shrnutí: Ruce pryč od AAA. Zaměstnanci vědomě a systematicky lžou, AAA sliby se neplní. Jen si cvičně zadarmo zavolejte na 0800 a zkuste projevit zájem o auto. Sami uvidíte tu masáž....
cituji:
... Podobně popsané praktiky se netýkají jen autobazaru AAA, ale například i Auto ESA, kde možná nefunguje taková masáž prostřednictvím atraktivních slečen za stolečkem, zato mnohem drsnější a prokazatelnější podvodné jednání. Např. omlazovaní dovezených aut až o dva roky není žádnou vyjímkou. Na ceduli za sklem je uveden rok výroby, ale na kupní smlouvě je chytře rok prvního uvedení do provozu. Tak si např. v bazaru nevšimli u osm let starého auta z Německa, že má ve dveřích přiloženou originál servisní knížku, která německým razítkem prozrazuje věk vozu minimálně o rok a půl starší. Když podáte reklamaci a chcete odstoupit od smlouvy nebo alespoň slevu - protože rozdíl v ceně je např. podle nabídek na internetu až 50 000 Kč, řeknou vám, že servisní knížka pro ně není doklad k autu... žádný jiný doklad ...
konec citatu.
Setkali jste se take s OMLAZOVANIM AUT ?
JESTE DOPLNUJI dalsim citatem:
... V AAA se vyplatí nejdřív všechno číst, říct jim zrovna, ať se neunavují mluvením a nedat na jejich kecy, že chtít vidět smlouvu, reklamační řád a všeobecné obchodní podmínky je něco divného. Pamatujte na to, že podle jejich VOP je ústní prohlášení nezávazné, takže vám jejich zaměstnanec může nalhat cokoliv ...
Pořád se tu mluví o stáří, ale u auta jsou důležité ujeté km, zda bylo bourané a v jakém je technickém stavu. Pokud tedy auto projde technickou (bez podpláčení) a pokud splňuje požadavky na pasivní a aktivní bezpečnost, nená nikde rez, tak ať se dováží jakkoliv staré auto.
Ale když jsem hledal další auto, tak jsou bazary plné bouraných ojetin se stočenými km a tak po Čechách jezdí vraky, kterých se v ostatních zemích EU zbavují. Jsme velké vrakoviště EU.
Jsem pro omezení dovozu vozidel mladších 8mi let a hlavně v dobrém technickém stavu. To znamená, že by byla povinná technická bez možnosti korupce. A nepovolil bych dovoz bouraných a nezpůsobilých vozidel.
Vzhledem k narůstající hustotě dopravy je nutné aby vozidla měla více bezpečnostních prvků. A to starší vozidla nemají.
..."Jsem pro omezení dovozu vozidel mladších 8mi let a hlavně v dobrém technickém stavu"... takže vozit auta starší 8 let a hlavně ve špatném technickém stavu
Ať klidně i dvacet let. Pořád lepší, než současný novodobý šrot.
Jestlize se kvalita a odolnost aut zvetsuje, neni se cemu divit, proste dele trva nez se zuzivaji. A myslim, ze je to spravne - vec ma slouzit pokud mozno co nejdele, pochopitelne to nemusi byt nutne v jednech rukou. Jinak je to zbytecne drancovani zdroju. Se smradem to neni zas tak hrozne, jak se vseobecne tvrdi. Podminka je samozrejme vyhovujici technicky stav, nikoliv za hranici zivotnosti.
Tak to je ovsem kandidat na vtip roku. Ze se pry zvysuje kvalita a odolnost aut. :-D Ve skutecnosti jsou auta cim dal tim vetsi sunty diky automobilkam orezavajicim naklady na dren a za par let uz zadne deseti a vice lete ojetiny nebudou jezdit, protoze je jejich majitele neuzivi na servisu, tedy pokud se rovnou nerozpadnou.
Nehlede na smrady ze starych popelnic je to taky otazka bezpecnosti. Je to trcohu k placi, ze vetsina lidi musi jezdit v rakvi na kolech. Ceny novych aut klesaji a jsou docela unosny, pokud clovek nechce hned 2.0 v turbu a v max vybave, ale spokoji se s mensim autem a horsi vybavou.
Za cenu noveho auta se da vzdy koupit vyrazne kvalitnejsi ojetina s minimalne srovnatelnou bezpecnosti. Proste ne pro kazdeho je snem nejaka nova Fabie bez motoru, bez vybavy a s kvalitni cenovkou.
jestli je průměr 8 let, pak to znamená, že se dováží i auta 10-15 let stará... Nechápu že se někomu vyplatí vážit tu cestu pro poelnici jejíž hodnota se limitně blíží nule, není-li rovnou záporná......
Hodnota vozu neni zavisla vyhradne a linearne na jeho stari, ty znalce
já mám 16 let staré autíčko, leji tam jen naftu a olej a jezdím jak drak
jo dieselákem co žere olej se máš opravdu co chlubit.... Ještě se pochlub s kým ti zahýbá stará a nebo jinou stinou stránkou tvého života.....
Ojete auto vam na rozdil od noveho muze prinest i mene starosti
poucte se z chyb druhych
kamarád měl starou 19 a nemohl si jí vynachválit. Po té co si koupil audi tak jen pláče, protože každá návštěva servisu ho stojí jako jedna 19
jestli je průměrný věk dovozů něco přes 8 let a celkem je průměrný věk aut téměř 14, tak by to bez těch dovozů bylo o dost horší , tudíž ke zlepšení přispívají
Normální lidi pochopí, že 8 let stará ojetina je lepší než 15 let stará šunka, ale ten pán, co to prohlásil je z jisté zájmové skupiny a tak musel něco takového vyplodit. Z jeho pohledu každá dovezená ojetina sníží zisk tuzemským výrocům a dovozcům aut, protože nebyla by-li možnost koupit laciněji ojetinu, jistě by se vozuchtivý člověk hnal rovnou do nějakého značkového showroomu. Teď ještě zbývá, aby výrobci vyčíslili škodu, jenž jim vznikla dovozem ojetiny a tu by vymáhali po tom, co by ten vůz dovezl či koupil.