Diskuze

TÜV: Spolehlivost škodovek? Lepší průměr

Poprvé v historii vládnou žebříčkům spolehlivosti TÜV Report v nejsledovanější kategorii, kterou představují auta tři roky stará, dva němečtí zástupci. První je Opel Meriva následován Fordem Fusion. Dříve ve spolehlivosti kralovaly automobilky z Japonska.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vl

9. 3. 2007 21:38
dávám do bazáru renaulta

r. v.2000,najeto 847000km,těším se kolik bude mít na tacho.takové 6apůl roku staré auto.v bazarech maji všichni něco málo přes 100 000.

0 0
možnosti

krok

5. 3. 2007 14:17
V Čechám ten žebříček čteme asi obráceně

koukam, ze je tu kupodivu hodne prispevku, ale u nas na ceskych silnicich jsou nejvetsi slagry z chvostu zebricku TÜV.Renault Laguna, Chrysler Voyager, Kia Carnival, Ford Galaxy + 2 bratri od VW a Seatu.. Celkem zajimavy8-o

0 0
možnosti

palo

24. 2. 2007 22:35
ferovost a omlazovani aut ne jen na tachometru

vsimli jste si ze v nasich bazarech maji dovezena auta 6-7 let stara 90 - 150 tisic km ;-D 

pritom srovnatelne stara mivaji v zahranici o 100 - 200 000 km vice

narazil jsem take na passata myslim 2002 ktery mel neuveritelnych 650 000 km  8-o    

uz ho vidim v nasem bazaru s 130 000  a vyplnenou servisni knizkou   :-( 

0 0
možnosti

palo

24. 2. 2007 22:31
Úmyslně uvést jiného v omyl s účelem vlastního obohacení je trestný čin podvodu podle §250 Tr. zákona

na co si v zahranici pri nakupu dat predevsim pozor?

diky 

cituji:

... Úmyslně uvést jiného v omyl s účelem vlastního obohacení je trestný čin podvodu podle §250 Tr. zákona i u nás. A nejmíň 50 % aut v našich autobazarech má na ukazateli jiný stav km než je skutečnost. Jsou země, kde se to prostě nedělá, protože zisk je nulový a riziko obrovské a jsou země, kde to dělají jak na běžícím páse ...

0 0
možnosti

rebbe

24. 2. 2007 18:12
Samozřejmě má každá statistika své háčky

kdyby se hodnotil i počet ujetých kilometrů mezi technickými kontrolami, celé pořadí by se muselo předělat. Protože spolehlivost je přímo úměrná ujeté vzdálenosti.

Pak by se vozy, užívané profesionálně, dostaly dopředu, třeba Mercedesy nebo Passáty, Renaulty, Citroeny a Japonci by spadli o hodně dozadu.

Nejlepší srovnání poskytuje datová báze Schwacke, ta vyhodnocuje ceny vozidel a vypočítává také, kolik zpravidla sledované vozidlo za tu provozní dobu ujelo.

Zjistili byste, že třeba Mercedes 220CDI(typické vozidlo německého taxikáře) ujede za rok v průměru více než trojnásobek průměru jiných vozů. Proto jsou japonské vozy u TUeVU docela nahoře, těch pár dědoušků, kteří s nimi jezdí, najedou za rok jenom zlomek toho, co najedou VW a Škodovky.

0 0
možnosti

BUFFALO_CZ

7. 3. 2007 11:45
Re: Samozřejmě má každá statistika své háčky

takže důvod proč lidová vozítka dávaj na svoje auta záruku jen jeden rok je ten, že počítaj, že lidi s něma najedou za rok 30 tisíc a pak se jim rozeserou, takže co ujedou nad bez poruchy už je prostě bonus ... no chytré přímo lstivé R^;-D

0 0
možnosti

OFF

22. 2. 2007 9:00
Mercedes

Není nad starý MercedesR^  - kdo chce spolehlivý vůz tak není jiná volba.

0 0
možnosti

Tom69

14. 2. 2007 20:36
neni lepsi prehled nez osobni zkusenosti

neni lepsi prehled nez osobni zkusenosti 8-o;-€;-O(Y)

http://www.renault.nazory.cz

0 0
možnosti

Sig P 229

7. 2. 2007 14:29
TÜV Geprüft!

Znáte něco tak nedůvěryhodného, jako je TÜV?;-D Které auto u nich získalo nejmíň? Jdu si ho koupit!;-D

0 0
možnosti

marten_cca

6. 2. 2007 14:44
...

Jak můžou srovnávat všechna auta dohromady, tož kde jsme:-)

0 0
možnosti

Andee

6. 2. 2007 8:54
Podvod

Tabulky TUV prezentované jako "tabulky spolehlivosti" je pěknej podvod. Je to jen výpověď toho, v jakém stavu dané vozy přijíždí na technickou. Není brán v potaz počet ujetých km. Další zásadní věcí je věk majitelů. Nechci tvrdit, že to tak stoprocentně je, ale třeba AR osloví spíše mladší generaci a tudíž je pravděpodobný předpoklad, že ty auta budou zažívat agresivnější přístup při jízdě a menší zodpovědnost při servisování. Další důležitá věc je, kolik odstranění závady stálo. Že na něčem odejdou pakny v zadních bubnech je prkotina oproti tomu, že v jiném autě je v háji lambda nebo třeba náprava. A těch faktorů by se našlo víc. Takže pokud se 2-3 roky staré auto pohybuje od cca 2 do 8%, mám za to, že mezi nimi budou při stejném typu užívání minimální rozdíly.

0 0
možnosti

Andee

6. 2. 2007 8:56
Re: Podvod

Zajímavější by byla tabulka od automobilky, kolik stál záruční a mimozáruční servis na jednotlivé modely v průměru. Toho se ale samozřejmě nedočkáme ;-D

0 0
možnosti