- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve středu 31.12. jsem jel v 7 hodin ráno po silnici II.třídy úsek asi 20 km mezi Horní Cerkví a Jihlavou. Potkal jsem 18! kamionů a velkých náklaďáků. V životě jsem jich tu tolik neviděl! Tedy, někdy, občas 1 či 2, a zbytek jen osobáky A to tu jezdím pravidelně každý týden. Asi přiletěly z Marsu a nikde jim do počtů nechybějí! Zato já jak počítám tak počítám, že tedá ročně vyberou asi 5 miliard na mýtným. To je asi tolik, co za známky. Cheche .... a bez bran!
To jsou nějaké nesmysly. Já jezdím pravidelně ve stejné časy, obvykle večer, po D1 a po Jižní spojce a snížení objemu kamionové dopravy je hodně poznat. Před zavedením mýtného byla na Jižní spojce i večer souvislá řada kamionů v pravém pruhu, teď naprostá pohoda.
zajimalo by me jak je to s tema napravama. vetsina navesu ma 3 ale nektere 2 ( dvoumontazky) tonaz je myslim stejna takze ty dvoumontazky by to meli mit levnejsi ne ?
Ono je to jak kdy...nekdy tam nepotkaskamioniho zivacka a jindy jede souvisla rada treba 20 kamionu za sebou...
Nevím jak na dálnici, ale na silnici z Ústí nad Labem do Lovosic se změnila hustota kamionové dopravy značně. Jezdím tudy dost často a tolik kamionů tam nikdy nejezdilo. Když jedu do Prahy, tak cesta z UL do Lovosic (21 KM) mi trvá okolo 30 minut a cesta z Lovo do Prahy (75 KM) tak 25-30 minut. Hrůza. Když se sjíždí z dálnice D8, tak je sice zatarasený sjezd v Lovo, ale kamiony sjíždí už exitem na Liťák a jedou pak stejně přes UL. Nechtějí se plahočit přes Teplice.
Ale tam je problém ve sporu ekoteroristů s ŘSD o trasu dálnice přes Středohoří.
Dálnice do Německa začíná v UL, tak proč by měly kamiony jezdit do TP a pak se vracet do UL na dálnici?
Nemám z toho radost, taky mne to postihlo, ale je to logický chování