Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Chrysler Voyager v crashtestech s ostudou

Americké velkoprostorové auto Chrysler Voyager naprosto propadlo v nezávislých crashtestech Euro NCAP. Zkoušky ukázaly, že ve srovnání s jinými vozy nedovede ochránit řidičovo zdraví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eidos

6. 2. 2007 14:43
Co to je za blbou kritiku???

Podle toho, co se v clanku pise, tak je to o kolennim airbagu, s nimz dostane solidni **** :-P

0 0
možnosti

pozorovatel

6. 2. 2007 17:17
Re: Co to je za blbou kritiku???

8-o No to je právě průšvih Chrysleru Voyager když i po dovybavení došáhne stěží na **** čtyři hvězdy. Takovej Renault Espace má pět hvězd už od roku 2003 v základu bez dovybavení ! Mám Nissana Almeru a ta taky nemá pět hvězd, tak mě neberte jako zaujatýho pisálka.  8-o

0 0
možnosti

Ben

6. 2. 2007 13:00
nezájem

EuroNCAP je šitý na míru evropským značkám, a ty toho náležitě využívají /Renault/. Já je proto ignoruju.

A ochrana chodců je zvlášť dementní kategorie- zřejmě si někdo myslí, že po srážce s autem budou zdravější než předtím ;-D;-D OMFG

0 0
možnosti

Stíhací bombardér Havel

6. 2. 2007 18:16
Re: nezájem

"EuroNCAP je šitý na míru evropským značkám..." to jako že čelní náraz do krychle betonu probíhá v Evropě jinak než v Americe?

0 0
možnosti

Jan Gutbayer

6. 2. 2007 11:22
nefér

Voyager není bezpečné auto, to je pravda.

Ale porovnávat auto na konci životního cyklu, místo nového modelu, to je ze strany EuroNCAP vysoce nefér jednání, které je motivované pouze touhou po zvyšování vlastní moci. Navíc 99 % laiků si to neuvědomí a vztáhne si hodnocení na nový model.

Chrysler: shame

EuroNCAP: double shame!

0 0
možnosti

mp3,14

6. 2. 2007 10:18
Jak jsou na tom jiné velkoprostorové vozy?

Voyager přímo svádí ke klidné a  vyrovnané jízdě. Což už samo je bezpečnostním faktorem č.1.  Abych napsal něco k tématu. Opakovaně špatné výsledky crash testů mě již v době kdy jsem s Voyagerem jezdil přiměly podívat se na jiná srovnatelná auta ... tehdy jsem se díval na Reanult Espace a jiné srovnatelné "krávy" ... a všechny na tom byly po této stránce prachmizerně. Obecně totiž platí, že vozy typu VAN apod. mají mnohem horší crash testy než nějaké VW Polo či Golf, které jsou tvrdé jak malý lískový oříšek. Ovšem po střetu s Voyagerem je lískový oříšek 100 m v poli a osádka Voyageru jej musí jít hledat. Už jen zvýšený posez a celková hmotnost takových vozů dává osádce při běžném střetu v silničním provozu mnohem větší šance. Navíc se obávám, že když má někdo 5 ti hvězdičkové Volvo má pocit, že to může napálit ve dvoustovce do mostního pilíře a je v pohodě a podle toho také často jezdí ... i když řidiči Volva zrovna takoví nebývají.

0 0
možnosti

Mirka

6. 2. 2007 11:06
Re: Jak jsou na tom jiné velkoprostorové vozy?

Pro ty, co nechtějí hledat na níže uvedeném odkazu, stručný výcuc: CH.V. má jednoznačně nejhosrší výsledky, že je měl i v roce 99, kdy platil komentář autora mp3,14, to by tak nevadilo, ale on je má i v době, kdy ostatní mají 3 až 5 hvězd.

Ford Galaxy 2006 5*, Renault Espace 2003 5*, Peugeot 807 2003 5*. 

I ta blbá Kia Carnival, což není nic víc než kopie Voyageru, má v roce 2006 4*.

Abyste si nemysleli, že někomu něco závidím - mám 2 CH.V. doma, jeden z roku 1993, už nepojízný, a novější z roku 2005. Moc mě mrzí, že je na tom tak, jak je, doufala jsem, že za tu dobu udělají nějaký pokrok aspoň v té bezpečnosti. To auto miluju kvůli jeho řešení vnitřního prostoru a výšce a vůbec, mám pro něj slabost, ovšem až tento doslouží, asi si další CH.V. rozmyslím.

0 0
možnosti

řidič

6. 2. 2007 10:11
podívejte se

8-o8-o na http://www.euroncap.com tam sou všechny testy.[>-][>-]

0 0
možnosti

řidič

6. 2. 2007 10:03
*****

8-o8-o Kdo chce bezpečí koupí si RENAULT, kterej má nejvíc aut s pěti hvězdama. Jako první auto na světě dostala Laguna pět hvězd v EuroNCAP už v roce 2001 ! ! [>-][>-]

0 0
možnosti

Test

6. 2. 2007 11:31
Re: *****

Renault prostě první pochopil, že je třeba podřídit konstrukci auta tak, aby dopadlo co nejlépe v EuroNCAP - někdy mi ale přijde, že je staví JEN kvůli EuroNCAP;-D.

0 0
možnosti

divim

6. 2. 2007 9:33
nechapu

vubec nechapu, jak si nekdo muze poridit Voyager. Spolehlive posledni auto v zebricku spolehlivosti, mizerne crash testy, drahe ... a navic nic moc vzhled. Potadnej americkej kram.

0 0
možnosti

Kviiik

6. 2. 2007 9:18
Thyronx

Uz se tesim na Thyronxovu rohorcenou prednasku na tema bezpecnosti americkych aut a zaostalosti Evropanu a Cechu zvlast. ;-)

0 0
možnosti

cernobila_televize

6. 2. 2007 10:11
Re: Thyronx

on, ale nikdy neobhajoval Chrysler, o tom vzdy rekl, ze je to srot :-)

0 0
možnosti

Phantom2005

6. 2. 2007 8:48
"Ochrana chodců"

Už se nemůžu dočkat doby kdy se budou montovat nárazníky z pěnové gumy + airbagy, aby si chodci neudělali bebí. Už teď nesmíte na nových autech haubnu dovírat rukou, protože hrozí, že ji pomačkáte - plech je tam jak staniol od čokolády ;-€

0 0
možnosti

MK

6. 2. 2007 8:12
Tak nevím

Jel jsem zmiňovaným autem, ( a jezdím pořád ) škoda 120 mi vjela ( řidič nedal přednost ) přímo přede mne. Narazil jsem do ní v rychlosti 45 km/h, mě se nic nestalo ( nic je nic, čili ani odřeninka ), ze škody byl totální vrak a zraněná posádka.

0 0
možnosti

...

6. 2. 2007 8:17
Re: Tak nevím

Víš, kdy se stodvacítka vyráběla? A ještě předpokládám, že to byl boční náraz a v tom by v opačném gardu neobstála ani tvá americká dodávka.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...