Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Výrobci: Emisní limity zdraží auta až o sto tísíc

Evropští výrobci automobilů odmítají návrh Evropské komise na snižování emisí CO2 jako "nevyvážený a škodlivý" evropskému hospodářství. Emisní limity by mimo jiné citelně zdražily auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

panrok

14. 3. 2007 16:08
130mg

rad si koupím třeba Priuse ale nevím proč tady stojí od 790000 a v usa od 21000USD;-€;-€;-€;-€

0 0
možnosti

rudastraka

11. 2. 2007 22:46
130mg

nechapu co se tady vztekate. tohle omezeni povede k tomu, ze pravdepodobne jedine rychle reseni jak toho docilit u aut stredni a vyssi tridy je vyuziti hybridni technologie. tam se zvysena cena vrati v nizssi spotrebe. pravdepodobne bude muset byt navic pouzit pouze motor s turbem, ktery ma vyssi ucinnost, a bude statcit mensi objem. tohle narizeni je jen predstupen pro auta s 0mg CO2, tej. ciste elektromobily..

0 0
možnosti

Pablos

12. 2. 2007 9:39
Re: 130mg

Vize je to rozhodne pekna, aby byl cistsi vzduch. Ale bohuzel to nekdo nedomyslel do dusledku. Vztahuje se to na NOVA auta. Na Trabanty a ostatni auta bez katalizatoru se zadne omezeni nevztahuje. A pripadne zvyseni cen novych aut rozhodne tyhle plechovky ze silnic nevytlaci.

Podle me hybridni technologie je urcite dobra, ale nez se masivne rozsiri (a tim i zlevni), potrebuje ulevy na danich - treba DPH

0 0
možnosti

pisatel69

11. 2. 2007 16:05
je to banda idiotů

kdyby raději zakázaly a omezily provoz starejch pekárů než buzerocat výrobce novejch už tak ekologickejch aut.

0 0
možnosti

jan

8. 6. 2008 13:33
Re: je to banda idiotů

žádný auto neni ekologický

0 0
možnosti

Volant

9. 2. 2007 22:12
Souhlas s EU Navrhem

Bude cistsi vzduch a vice mista, kdyz socialky budou vic jezdit sockouR^

0 0
možnosti

VsudeByl

9. 2. 2007 14:12
Elektrika

1. dostavet Temelin.(jeste dva bloky se tam vejdou)

2. predelat vsechno co se da na elektriku (zacit se muze u aut)                                              3. Kazdy obci, ktera o to zazada dat dotaci na zmenu vytapeni (nejlepe z evropskych fondu)

4. Podporit male a stredni podnikatele, kteri budou stavet SOLARY a male vodni elektrarny (vetrniky jsou na H*vn*)

5. postavit jeste jeden Temelin (nejlepe vykonejsi)

A POTOM BUDE KLID;-D;-D;-D

0 0
možnosti

iuos

9. 2. 2007 14:21
hmm

možná by těch temelínů muselo být ještě víc...

nejvíc mne fascinují ekologové, co si pochvalují tramvaje, že nedělaj smrad, ale my na severu tu máme čmoudíky ;-D

0 0
možnosti

Ruger

9. 2. 2007 13:57
Po/dělaní soudruzi z EU

Doufám, že nezačnou populisticky regulovat i povolenou délku soulože, nebo věk pro úmrtí:-©

0 0
možnosti

Pepuska

9. 2. 2007 12:28
Troska chemie a matematiky :))

Jen tak ze zvedavosti jsem si spocital, ze pri ujet 100km Skodou Fabia (volim proto, ze je to nejrozrirenejsi vozidlo, benzin, 59kW motor) vyprodukujeme cca 8m3 CO2 nebo-li 15.6 kg CO2.

Pri poziti 1.4TDI stejneho vozu je to pak

12.7kg CO2 nebo-li 6.4 m3 CO2.

Jenom jsem si rikal, ze by to mohlo byt pro nekoho poucne, abychom vedeli, kolik toho CO2 vlastne produkujeme. A upozorneni na zaver: udaje v technickych specifikacich jsou v g/km, nikoli mg/km. To bychom nic nemuseli resit.

Kdesi jsem cetl, ze denne se vyprodukuje 70t tun CO2, coz je fakt hodne. Ale hysterie, ktera vznika kolem aut asi neni zcela na miste, protoze ty se pohybuji cca na 10% celkove produkce. Mnohem vetsi davku produkuje spalovaci "prumysl". Tam je treba zacit, ale to nebude tak jednoduche, pustit se do valky s energetikami. To by se pak mohlo zjistit, ze elektrina je fakt potrebna a navic by se taky mohlo zjistit, ze ekologicka energie z vetrnych elektraren je mnohem drazsi nez atomova. Vite proc?

0 0
možnosti

Pepuska

9. 2. 2007 12:33
Re: Troska chemie a matematiky :))

Protoze vsichni jsme zvykli na to, ze proste elektrina je "v zasuvce". A tezko budeme chapat, ze treba dojde na pul dne k vypadku. To je bohuzel jmenovatel vetrniku v AT, kde diky tomu, ze se nevi, kdy vitr foukat prestane, musi byt v pohotovosti take tepelne elektrarny. Ve skutecnosti to znamena, ze je natopeny kotel, turbina prohrata a na "volnobeznych" otackach. V okamziku vypadku vetrnych zdroje stihnou maximalne prifazovat...

Takze po celou dobu, kdy se vyrabi ekoelektrina se to stejne (mozna vetsi) mnozstvi energie utopi ve ztratach zalozni tepelky. To je ekologie ala greenpeace.....

0 0
možnosti

edik2

9. 2. 2007 12:22
To je další LEŽ a

zbytečné okrádání spotřebitelů.Z důvodu zpřísnění emisí není potřeba zdražovat auta,to je jenom kecání nesmyslů,aby se zdražilo.

0 0
možnosti

David V

9. 2. 2007 12:01
No jasně

No to je tuti. Zaneřáďování se projevuje po 150 letech, kdy člověk objevil, že se dá z tepla dostat i jiná energie - a i o tom se vedou neustále polemiky, ale snížení CO2 o 30% v cca 10% celkového objemu, čili 3% totálně se projeví už za 10 let. Prosím Vás, jděte se bodnout.

0 0
možnosti

CZE_Lecco

9. 2. 2007 10:57
To asi

v Bruselu eště neviděli Schade 120, co u nás jezdí, to by je asi všechny vynášeli nohama napřed...;-DR^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...