- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Protože většina lidí u nás kupuje ojetinu, nemůže se to chytit. Cena některých u nás provozovaných aut se limitně blíží nule. Lidi kalkulují pak jen provozní náklady a auto za půjčovné se jim tedy nevyplatí.
Ti lidi, co naopak prachy mají, si auto kupují nejen kvůli přepravě z bodu A do bodu B.
Je to tedy zajímavé jen pro nějakou velmi malou skupinu alternativců. Pokud si někdo myslí, že to vyřeší zácpy ve městech, je naivka. To spíš podpora kvalitní MHD.
BUDOU NATUNINGOVANÁ DESINFIKOVANÁ PO KAŽDÉ JÍZDĚ AUTA MAJ LIDI JAKO PRASE JAK BUDOU VYPADAT TITO, BUDE AUTOMAT KLIMA VIDEO NAVIGACI 20 " KOLA 3L OBSAH 300 KONÍ NEBO MALA 1 LITRAATD PROSTE TOTÁLNÍ BLBOST PROTO LIDI MAJ AUTA ABY NEMUSELI JEZDIT S NEČIM PO NEKOM,.
kromě mozkového centra se ti zasekla i klávesnice.
Myšlenka skvělá, ale zatím moc nerealizovatelná. Stejně jako socialismus.
Smysl to bude mít až v budoucnosti, kdy mi auto přijede samo před dům a potom zase samo odjede k dalšímu zákazníkovi nebo se natankovat. Takový taxík bez zlodějskýho taxikáře. Ale tu bude ještě potřeba mnohem většího technického pokroku. Vidím to tak za čtvrt století.
Přesně tak. Sociální inženýrství. Komunismus jak vyšitej. Popsaný model se nazývá autopůjčovna. Příslušný magistrátní úředník, který to vymyslel, je nadbytečný, jelikož se zjevně nudí a vymýšlí hovadiny.
zde v prispevcich ctu "... pujcim si auto na vikend..", "...svezu se do prace... " apod.
zamyslel se ale nedko z vas nad tim, kolik lidi bude sdilet jedno auto??? aby skutecne pocet aut v praze poklesl, muselo by to byt dost lidi (odhaduji 10-20) na jedno auto - pocitate tedy predpokladam s tim, ze si auto budete bookovat cca tyden dopredu, ze na chatu se dostanete tak 5x do roka ....
porad se nemuzu zbavit dojmu, ze tento business neni snaha o reseni dopravni situace, ale snaha o pomoc nkterym firmam (tim, ze jim budou pridelena parkoviste, o tom samozrejme musi nekdo rozhodovat ..)
Ve světě teď letí wifesharing. Možná se to dostane podporou magistrátu za pár let i k nám. Člověk prý ušetří neskutečný peníze, pokud využívá manželku jenom občas. Na druhé straně pro ty kteří využívají manželek jenom párkrát do roka je lepší klasický bordel.
O tom bych si dovolil pochybovat, nebot zacnou jezdit priložitostně i ti, kteří využívali primárně MHD a nechtělo se jim investovat do vlastního auta.
Jen se běžte podívat na ty ceny. Viz.obrázek auta, na kterém je netová adresa. Za víkend tam vysolím kolem 2500. Tohle se vám vyplatí, jen když jedete skutečně dvakrát, třikrát do roka. jinak vůbec. mě se to nevyplatí.
no neviděl bych to tak černě, pokud se podívám na náklady našeho domácího auta tak jsem cca na 7 Kč za km. A podobně na tom bude každý kdo si koupí nové auto. Když teď odečtu případnou prodejní cenu tak auto stálo cca 55000 ročně což je cca 4600 každý měsíc. Takže se to hodně lidem může vyplatit. A to ještě počítám jen náklady, není v tom zahrnuto to, že ty hrozné peníze musím na počátku vydat (ušetřit) a dám je do kusu železa který za pár let zrezaví namísto investice. Známý už za komunistů jezdil všude taxíkem a měl spočítané že se mu to vyplatí. S rodinou na hory, zavolali taxi. K babiččce taxi. Nikdo mu ho před domem neobešel hřebíkem, nezajímal ho olej, prostě nic. Zavolal a jel.
jasne pri zakazce na cas v jinym meste nebo na dovoleny beru. Ale vymenit to na stalo za moje auto??? Nesmysl!!!