Diskuze
Spočítejte si, jak ekologické je vaše auto
Děkujeme za pochopení.
barbudo
Typicky nesmyslný parametr ...
... není důležité, kolik čeho vyprodukuje jedno auto, ale kolik toho vyprodukuje člověkokilometr nebo tunokilometr ...
... plesnivá stodváca, kterou jezdí pět zedníků do rachoty je nejekologičtější vůz, který v Praze potkám ...
dzonnek
auto
Já mám staré auto z roku raz dva je to 2.0l a jsem naprosto spokojen. Na lepší nemám spotřeba kolem 8-9l si myslím že na tak starou káru je zlaté ale možná to bude tím že motor je použitelný od 1500ot a netřeba jej moc točit(pokud tedy nechi ujet modernejším vozům). Inu více válců je více válců. Škoda jen že vyrobce nikdo netlačí k tomu ať ty motory dělají dokonalejší protože by při zachování stejných výkonu mohla klesnout spotřeba až o 1/3 samozřejmě při stejných objemech.Ale auta by byla samozřejmě dražší což při současných požadavcích je naprosto nepřípustné! Proto budou vymýšlet různé berličky jak to obejít aby cena se snižovala a zisk rostl..(jak toho asi dosáhnout??)
holyasshole
***
a k tomu číslu ještě nezapomeňte připočítat hodnotu za počet lidí kteří v tom autě jedou, protože tito lidé také vyprodukují nějaké množství CO2.
fuseklos
oprava
u benzinu ne, ale u nafty, u benzinu by to bylo 5,41 l /100km, coz by znamenalo auto s motorem do obsahu do 1200cm3 !!! Vetsi motory by nemely sanci.
fuseklos
nesmysl!!!!
Nasobit spotrebu koeficientem 27 u benzinu by znamenalo, ze auto splnujici limit 130g/km by muselo mit spotrebu do 4.8l/100km, coz je nemozne u motoru s obsahem nad 1000cm3.
biturboman
ekologie
vite nekdo jak je na tom s emisema LPG a zemni plyn? V zapadni Evrope davaji v nekterych zemich velke danove ulevy pro lidi co si prestavi benzinak na plyn, napr.ve Francii je to 2200EURo na prestavbu auta, co neni starsi 3 let apod.
Ales
Podpora elektromobilu v EVROPE
Podporte ekologiske pohony, pridejte se k EU projektu na podporu alternativnich elektrickych pohonu.
Kdyz to nejde pres ceky parlament, tak to treba pujde pres ten Evropsky
koloděj
Re: Podpora elektromobilu v EVROPE
Až na to, že tu elektřinu je třeba taky nějak vyrobit. Ale souhlas, pokud to bude v jaderné elektrárně, jsou emise zachráněny (pokud to ovšem bude v tepelné, tak na tom budem ještě hůř, díky ztrátám, akorát se emise přesunou z města do okolí elektrárny). Jiné alternativy zatím nepřipadají v úvahu.
Z toho vyplývá - potřebujeme stavět jaderné elektrárny.
Nutnost to nějak řešit tu samozřejmě je, protože ropa začne zřejmě brzo docházet.
jahodove_ticho
kravinec...
u mého malilinkatatého autíčka pro dva mi vyšlo číslo 204... Tak sem nakouknul do diskuze a vidim bandu ropaků, co se předhání v tom, kdo z nich předvádí větší ekojízdu. Ne děkuji.
Lukke-Luk
Re: kravinec...
Jojo je to tady samej honič f oktávce f tédéíčku v červeným déčku i íčku v modrý metle f kůži a na hlínách.
siimm
není mi to jasné
zdravím. tyto udaje se mi zdají trochu nepřesné...ač je složení benzínu oproti dieslu jiné...zaléží přeci na jeho účinosti spalovaní....například motor 1,4 hdi má obsah 113g/km a benzínové motory obsahem 1,1l začínají na 138g/km a čím větší obsah tím více.....tak nevím co si o tomto článku mám myslet.....
kuny
Je to celé pitomost....
Tahle snaha stlačit spotřebu tímto způsobem je pitomost. 1) povede to k tomu, že výrobci budou různě "podvádět" se spotřebou, aby v různých režimech jízdy skutečně dosáhli dané hodnoty. V reálu v provozu (zrychlování, zpomalování) samozřejmě spotřeba vypadá jinak, záleží taktéž na řidiči a jeho noze. 2) Veškerá bezpečnostní výbava a předpisy (aktivní či pasivní) počínaje povinností celodenního svícení, přes ABS, ASR, 4WD a jiné aktivní prvky bezpečnosti, výztuhy, airbagy, deformační zóny - což je pouze přebytečná hmota nedojde-li ke kolizi, po komfortní prvky - klimatizace, autorádio, podsvícení interiéru, což taktéž přispívá k prvkům bezpečnosti, se v zásadě jedná o elektrické spotřebiče a pasivní hmotnost, která se samozřejmě promítá negativně do spotřeby. Takže se jedná o naprosto protichůdné požadavky. Pokud se nezmění princip pohonu (např. elektřina) je nesmyslné tímto způsobem automobilismus regulovat.... Z čeho a jak se ta elektřina potom vyrobí je už věc druhá.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Pronájem byty 3+kk, 76 m2, Semily
Pod Černým mostem, Semily - Podmoklice
13 500 Kč/měsíc