- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
....maximální povolená rychlost na dálnicích= 110 km/h.
A všude radary
Jenže to asi nikdy nebude.
a proc si to myslis? v nemecku neni omezena rychlost na dalnici a problemy s nehodovosti tam tolik nemaj, proc asi?
problem bude jinde, nez v rychlosti.
okraj Olomouce - rychlostní silnice R35 (244. až 246. kilometr ve směru na Ostravu) - 28 nehod
....
Už když jsem tím místem projižděl poprvé, řikal jsem si, že projektant byl idiot. Takhle mizerně udělaná dalniční křižovatka se jen tak nevidí. Jestlipak existuje i nějaká statistika, jak se příšerně navržené dopravní řešení podepisují na počtu nehod???
Naprosto a bez výhrad souhlasím, projektant je svému okolí nebezpečný a patří do přísně střeženého ústavu.
Běžně se mi na silnicích stává,že mě někdo nechce nechat přejet z pruhu do pruhu aq blokuje mi nesmyslně cestu.....další častej jev je tzv myškování(já tomu říkám spíš prasení).Někdy mám pocit,že pro některé lidi je podstatnější ukojení vlastního ega jedinečnosti než bezpečí vlastního života
Proč u nás, když člověk jede po víceproudé silnici a potřebuje přejet do vedlejšího pruhu a dá "blinkr", tak ta mezera která tam byla okamžitě zmizí, resp. "h.v.do" který jede v tom pruhu za ním, "kdyby měl auto přetrhnout", tak tu mezeru zavře......
Jedno auto je vybaveno protiblokovacím systémem ABS, takže zabrzdí okamžitě, další za ním toto zařízení postrádá a už to neubrzdí. U Jesenice je navíc nepřehledné stoupání, kvůli kterému někteří lidé začnou zpomalovat,“ vysvětluje policista z nedalekého dálničního oddělení Mirošovice, který si nepřál být jmenován.
Předběhl jsi mě, je asi jasné proč si nepřál být jmenován