Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

První kilometry: Fiat Bravo v. Toyota Auris

Jste táta od rodiny, který prahne po decimetrech krychlových prostoru pro děti, manželku a zavazadla, anebo mladý dravec toužící po zájmu okolí? Ten první zamíří k Toyotě, volbou druhého bude efektní fiat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Requiem

12. 8. 2008 9:38
Upravit článek, aktualizovat....

"Zlomyslností, která bude stěhovavější majitele brava obtěžovat, je

otevírání kufru, buď musíte hrát na schovávanou s nikterak výrazným

knoflíkem na přístrojové desce, nebo zmáčknout ovladač na klíčku." - to není vůbec pravda, asi jste se málo informoval než jste začal psát recenzi!!! Kufr u Brava se otevírá z venku stlačením znaku Fiat... :-/ Takže nic objektivního...

0 0
možnosti

janyh

1. 6. 2007 21:57
Alfa Romeo156

Prodám 156 1.8TS r.v.99, černá barva, kožené sedačky, kožený volant,

loketní opěrka vpředu i vzadu, tunel na lyže, 8xrepro, radio blaupunkt

na CD, 4xairbag, mlhovky, automatická klimatizace, orig.alu kola,

výškově nastavitelná sedadla a volant. Najeto 64000km, servisní kniha.

Vůz je v perfektním stavu, prodej z rodinných důvodů, cena 170 000kč

0 0
možnosti

janyh

1. 6. 2007 23:09
Re: Alfa Romeo156

janyh@seznam.cz

0 0
možnosti

petr47

31. 5. 2007 1:40
Fiat

Fiat Bravo mám 4 roky-rv.1996 a bez závad denně v provozu-předtím Punto několik let-pouze několik maličkostí.Nevím kde se v podvědomí lidí vzala fáma o poruchovosti aut značky Fiat.Že by to pocházelo z dob Tuzexu,kdy se pouze tam dala pořídit zahraniční auta včetně Fiatu?A závist lidí,kteří,když už aspon měli Š120,tak říkali,že je to nekvalitní-poruchové?Kolik z Vás co tyto řeči šíří Fiata kdy měli?

0 0
možnosti

uljanov_1

23. 3. 2007 13:01
paráda

Tak pan redaktor nás varuje,abychom si nepopletli Aurise a Ceeda;-DOn si ten pán myslí,že jsme také dementi a nepoznáme dvě naprosto odlišná auta.Např. přední části obou vozů,tam může hledat podobnost opravdu jenom troubaRv

0 0
možnosti

19. 2. 2007 21:03
Nedejte na propagandu...

Fiat je dobrá značka,drží pohromadě...a navíc je krásnej! Jako jeden z mála,posledních mohykánů. Jezdil jsem Roverem.Když chcípnul říkal jsem si,do čeho přesednu.Už to vím!A jestli FAKT bude kombík 4x4,tak už vůbec není co řešit.(Žiju na Vysočině...).A do firmy opatřím Lineu-tu už mám objednanou. :-P  A ať se ti japončící třeba zblázní. Japonec není špatný auto-ale neopravuje se!Po třeba i drobné nehodě se zahodí a koupí se novej. Já,když si na auto zvyknu,tak mi musí vydržet dlouho.Většinou mají i jméno! ;-)  Třeba 131 s 2.5 turbodieselem jsem dojezdil přes 300tis km... a dodnes na ni vzpomínám. Nesmíte značku hodnotit podle vybydlenýho Ritma, koupenýho v Německu od Turka za basu piv... :-P

0 0
možnosti

jenicek25

19. 2. 2007 15:28
Auris

Dneska jsem potkal Aurise ve Strahovském tunelu a chvíli jel za ním. Vypadá zezadu nezvykle, řekl bych jako výrazně zakulacenější předchozí Corolla. Zadní světla tak divně vybíhají do stran, ale jako celek to nevypadá špatně. Hlavně aby Auris pokračoval v trendu kvality.

Ani Bravo nevypadá zle. Otec má Bravu z roku 1995 a nemůže si ji vynachválit. A to tenkrát nebylo nic moc auto. Fiat se za poslední dva roky hodně zvednul a zamakal. Vyrábí pohledná auta, a co jsem zaslechl, tak i s kvalitou jsou na tom o dost lépe než bývalo zvykem.

Musím přiznat, že bych si radši koupil Fiata Bravo než Golfa/Seata nebo kterékoliv z francouzkých aut.

 

0 0
možnosti

uljanov_1

23. 3. 2007 12:57
Re: Auris

A copak má mladý pán za problém s fr.auty?Třeba Yaris z F je nekvalitní? 8-oMám Lagunu2,údajně dle netových kecálků vrcholný šrot a ono to auto má zatím 90 tis km za 2,5 roku a poruchy nějak nejsou.Průser,co?Takže s takovými názory jdi do(Y)ti říkám ve svých 50.letech, neb mám 18.auto,tak celkem i posoudím co je a co není fungující.

0 0
možnosti

mára

19. 2. 2007 11:54
********

Toyota mi už nesmí do garáže. Měl jsem Yaris a až do malý bouračky pohoda. Měnili mi pár věcí na předku a auto stálo sedmnáct dní v servisu. Jo a chladič klima přišel o měsíc pozdějš po dokončení opravy. A v létě to nebylo nic příjemnýho. Od tý doby se s tím pořád něco děje. Teď mi blbne řídící jednotka, servis to svádí na tu letní bouračku. Bohužel od prosince mám auto po záruce tak nevim.   Asi pujde Yaris do  AAA. 8-o

0 0
možnosti

mára

19. 2. 2007 11:56
Re: ********

Teď používám Opla Astru a Yaris stojí v garáži. 8-o

0 0
možnosti

ugo

19. 2. 2007 11:39
jasná volba je škoda fabia II

0 0
možnosti

Shark

19. 2. 2007 11:50
Re: jasná volba je škoda fabia II

až na to, že Fabia je nižší třída ;-D

0 0
možnosti

Tom

19. 2. 2007 9:58
Spolehlivost

Tak Toyota, to je drzak, o tom zadna. Ale nebal bych se ani toho Fiata. Posledni statistiky jasne ukazuji, ze Italove hodne zapracovali a jsou vysoko nad Skodou nebo cimkoli nemeckym. Viz treba tady: http://www.autoweb.cz/ze-zakulisi/pruzkum-spolehlivosti-v-cele-mazda-na-chvostu-jeep/articles.html?id=9522R^

0 0
možnosti

jirka

19. 2. 2007 11:16
Re: Spolehlivost

Ten průzkum by odpovídal hlavně s tím,že francouzi od psa jsou daleko spolehlivější než VW a audi-vyzkoušeno v praxi.

0 0
možnosti

Tonda Klika z Rakovníka

19. 2. 2007 8:53
Toyota nebo Fiat

Měl jsem Corollu E11 a potom Bravo. Obě nové, koupené v ČR. U Fiata mě zlákala cena nového auta, která byla jen o málo vyšší, než jsem prodal po 1 roce Corollu. Zatímco u Corolly se lil jen benzín, s Bravem jsem byl pořád v servisu. Vrzání v interiéru, zvuky z přední nápravy, výměna zadního stěrače, porucha elektroinstalace - prostě neustéle drobné vady na kráse. Mockrát jsem si drbal palici...Nakonec skončil v AAA. Z pragmatického hlediska je prostě Toyota lepší volba:-)

0 0
možnosti

Coldstone

19. 2. 2007 9:05
Re: Toyota nebo Fiat

mam kamarada se servisem Fiata - je to milionar a modli se, aby to tak zustalo. Vsichni jsme se mu smali, jen on vedel proc nemit servis na Japonce.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...