- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mam dotaz, nestartuje mi Safrane z ničeho nic, jen cvaká něco za palubkou. Nevíte někdo co je to za problém?
zkus se zeptat na renaultclubu nebo na safrane.org, ale docasne nejde forum
prodejem ND se živím a mohu říci že ceny jsou stejné jako na jiné evroany nebo japonce téhle tříy asehnat jde vše.
K autorovi článku řeknu jedno, pokud nekdo počítá do nákladu ročních na vuz i benzín je vůl..
Pokud si vezmu auto co bude mít prumernou spoetřebu 6l /100 a najedu s ním ročně 70tis km znamená to při současných cenách benzínu náklady 126tis ročne jen v benzínu, znamená to tedy že to auto je moc drahé na provoz?
Díly které si pisatel "stěžuje" že menil, jsou díly, které vyměníte u 99% vozu s takovímto stavem tacha a roku výroby provozovaných na našich "komunikacích" - proste jako každe jiné auto.
Se safrane mám zkušenosti s vládní verzí a bylo to velice pohodlné auto, o spolehlivosti nemohu mluvit, jelikož jsme ho meli jen 3roky ( zakoupeno nové ) anjeto melo za ty 3 roky 195tis km, s tím že se tam jednou menili tlumiče a komplet kotouče, jinak jen desky olej atd..
vše ostatní má problém v tom, že francouzské náhradní díly jsou k nezaplacení.
Autor je magor - chlubit se v recenzi na jakoukoliv ojetinu, že jsem lepší než "paka v TDI" je ubohé
Tak SAAB 9-5 není zdaleka nejnákladnější auto, co se údržby a spotřeby týče
Takze si tu Safrankari, Oktavkari a Pasatari davaji zavody...tak proto to na silnici vypada tak, jak to vypada...je proste treba jim ukazat...
Koupil jsem si Safrane nový v roce 1994. Nestačil jsem počítat závady. Dealera (J.B.Autocentrum) jsem zažaloval na zrušení kupní smlouvy, v roce 2001 jsem soud vyhrál, ale dealer mezitím skončil. A Renault ČR se tomu jen vysmál. Aź si někdy budete chtít kupovat Renault, tak nezapomeňte, že se zárukou v ČR, kterou si platíte v ceně, to bude velmi problematické. Sám jsem to zažil na vlastní kůži. Utíkejte od Renaultu, co to dá!
Uvědom si, že Renault je francouzský národní podnik, řízený socialisty. Stejnou důvěru, jako k Paroubkovi můžeš mít i k Renaultu.
Kamarád měl Safrane Biturbo s rozšířenou bezpečností výbavou (údajně neprůstřelná skla a další). Nevím jak, ale sehnal to přímo z Francie asi z výprodeje státních aut. Jen to mělo vymontované nějaké "tajné" technologie a přídavné pancíře (asi nějaké kompozity).
Ale jezdilo to nádherně a to pohodlí...
Článek je napsaný velmi dobře, kdo jen trochu rozumí autům, ví, o čem je řeč. Já mám zkušenost s jeho podstatně starším bráchou - Renault 21 2,1 TD, ročník 1992. To auto mělo najeto 200000 km, dvě havárie, 5 majitelů - z toho 3 frajery, kteří se nestarali o nic kromě nafty a dva, kteří ho dávali trochu dohromady. Auto jezdí do dnes, spotřeba 8 litrů nafty, prochází oficiálně STK i emise a autům s motorem TDI jednoznačně dává na frak. Jediný problém - ND. Tak jak bylo psáno ve článku. Cenová politika Renaultu je strašná
Dnes už ho nemám, ale s klidným svědomím můžu říct, že u Renaultu jsou vždy o nějaký ten rok a více popředu před ostatními. Problémem je cena, ale to už je o něčem jiném...
Zajímalo by mě, proč do iDnes.cz mohou psát články lidé, kteří se veřejně přiznávají k bezohledné jízdě (bežně 180-200 km/h) na české dálnici. To může udělat dojem jen na nezkušeného a zakomplexovaného řidiče (nejspíše mladého). Lidi, probuďte se už konečně! Auta jsou krásná, ale rychlost patří do rukou profesionálů na okruzích a ne do běžného provozu, kde jedou i vaše děti!
jezis marja, to sou zase kecy od dedku...