Diskuze

Ojetý Renault Safrane: nic pro šetřílky

Chystáte se koupit auto? Znát zkušenosti majitelů, kteří ho řídí, je nejlepší reference. Chystáte se koupit ojetý Renault Safrane? Čtěte, tříleté zkušenosti řidiče, který s ním jezdí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin

16. 7. 2007 21:30
Safrane 2.2

Mam dotaz, nestartuje mi Safrane z ničeho nic, jen cvaká něco za palubkou. Nevíte někdo co je to za problém?

0 0
možnosti

boda

27. 9. 2007 11:14
Re: Safrane 2.2

zkus se zeptat na renaultclubu nebo na safrane.org, ale docasne nejde forum

0 0
možnosti

Idaho

11. 6. 2007 21:28
drahý provoz??

prodejem ND se živím a mohu říci že ceny jsou stejné jako na jiné evroany nebo japonce téhle tříy asehnat jde vše.

K autorovi článku řeknu jedno, pokud nekdo počítá do nákladu ročních na vuz i benzín je vůl..

Pokud si vezmu auto co bude mít prumernou spoetřebu 6l /100 a najedu s ním ročně 70tis km znamená to při současných cenách benzínu náklady 126tis ročne jen v benzínu, znamená to tedy že to auto je moc drahé na provoz?

Díly které si pisatel "stěžuje" že menil, jsou díly, které vyměníte u 99% vozu s takovímto stavem tacha a roku výroby provozovaných na našich "komunikacích" - proste jako každe jiné auto.

Se safrane mám zkušenosti s vládní verzí a bylo to velice pohodlné auto, o spolehlivosti nemohu mluvit, jelikož jsme ho meli jen 3roky ( zakoupeno nové ) anjeto melo za ty 3 roky 195tis km, s tím že se tam jednou menili tlumiče a komplet kotouče, jinak jen desky olej atd..

0 0
možnosti
MS

rebbe

24. 2. 2007 16:33
Logan je Renault s nejlepším poměrem nákladů a užitku.

vše ostatní má problém v tom, že francouzské náhradní díly jsou k nezaplacení.

0 0
možnosti

Bob

4. 3. 2007 13:28
Re: Logan je Renault s nejlepším poměrem nákladů a užitku.

Autor je magor - chlubit se v recenzi na jakoukoliv ojetinu, že jsem lepší než "paka v TDI" je ubohé

0 0
možnosti

Jintaj

23. 2. 2007 13:59
jak tak koukám...

Tak SAAB 9-5 není zdaleka nejnákladnější auto, co se údržby a spotřeby týče;-D

0 0
možnosti
PP

Roumen

22. 2. 2007 9:46
Aha...

Takze si tu Safrankari, Oktavkari a Pasatari davaji zavody...tak proto to na silnici vypada tak, jak to vypada...je proste treba jim ukazat... Rv

0 0
možnosti
MH

MHHH

22. 2. 2007 9:08
Safrane a Renault obecně? Průser.

Koupil jsem si Safrane nový v roce 1994. Nestačil jsem počítat závady. Dealera (J.B.Autocentrum) jsem zažaloval na zrušení kupní smlouvy, v roce 2001 jsem soud vyhrál, ale dealer mezitím skončil. A Renault ČR se tomu jen vysmál. Aź si někdy budete chtít kupovat Renault, tak nezapomeňte, že se zárukou v ČR, kterou si platíte v ceně, to bude velmi problematické. Sám jsem to zažil na vlastní kůži. Utíkejte od Renaultu, co to dá!

0 0
možnosti
MS

rebbe

24. 2. 2007 16:28
Re: Safrane a Renault obecně? Průser.

Uvědom si, že Renault je francouzský národní podnik, řízený socialisty. Stejnou důvěru, jako k Paroubkovi můžeš mít i k Renaultu.

0 0
možnosti

anonym

22. 2. 2007 8:41
Tipcars a iDnes?

Tohle včera vyšlo na tipcars.cz 8-o

0 0
možnosti
JM

Jakub

22. 2. 2007 8:34
Biturbo

Kamarád měl Safrane Biturbo s rozšířenou bezpečností výbavou (údajně neprůstřelná skla a další). Nevím jak, ale sehnal to přímo z Francie asi z výprodeje státních aut. Jen to mělo vymontované nějaké "tajné" technologie a přídavné pancíře (asi nějaké kompozity).

Ale jezdilo to nádherně a to pohodlí...

0 0
možnosti

Pavel

22. 2. 2007 0:26
Renault

Článek je napsaný velmi dobře, kdo jen trochu rozumí autům, ví, o čem je řeč. Já mám zkušenost s jeho podstatně starším bráchou - Renault 21 2,1 TD, ročník 1992. To auto mělo najeto 200000 km, dvě havárie, 5 majitelů - z toho 3 frajery, kteří se nestarali o nic kromě nafty a dva, kteří ho dávali trochu dohromady.  Auto jezdí do dnes, spotřeba 8 litrů nafty, prochází oficiálně STK i emise a autům s motorem TDI jednoznačně dává na frak. Jediný problém - ND. Tak jak bylo psáno ve článku. Cenová politika Renaultu je strašná :-(

Dnes už ho nemám, ale s klidným svědomím můžu říct, že u Renaultu jsou vždy o nějaký ten rok a více popředu před ostatními. Problémem je cena, ale to už je o něčem jiném...

0 0
možnosti

Tomas

1. 3. 2007 11:15
Re: Renault

bývávalo, kdeže lonske snehy jsou

0 0
možnosti

pz

21. 2. 2007 22:51
Frajer Praha-Ostrava 145 km/h

Zajímalo by mě, proč do iDnes.cz mohou psát články lidé, kteří se veřejně přiznávají k bezohledné jízdě (bežně 180-200 km/h) na české dálnici. To může udělat dojem jen na nezkušeného a zakomplexovaného řidiče (nejspíše mladého). Lidi, probuďte se už konečně! Auta jsou krásná, ale rychlost patří do rukou profesionálů na okruzích a ne do běžného provozu, kde jedou i vaše děti!

0 0
možnosti
S

standa666

21. 2. 2007 23:37
Re: Frajer Praha-Ostrava 145 km/h

jezis marja, to sou zase kecy od dedku...:-©

0 0
možnosti