Diskuze
Sanitky ignoruje každý třetí řidič
Děkujeme za pochopení.
rs
me to prijde jako zbytecne
hele, me to prijde, ze si sanitaci mysli, ze kdyz jedou, tak se ostatni ridici vypari.
ale to proste nejde. myslim si, ze vetsina ridicu chce sanitku pustit. ale proste nekdy nemuze ihned uhnout, kdyz vedle nej , za nim a pred nim stoji jina auta. musi proste pockat az tato auta uhnou taky.
to ze vidim a slysim houkacku (at u jakoukoliv) jeste neznamena , ze mohu okamzite uhnout. osobne se snazim uhnout jakmile to je mozne a jak koukam po ostatnich ridicich, tak oni take, ale , a to at se na me nikdo nezlobi, nezpusobim prece bouracku jenom proto, ze nemohu okamzite uhnout. nebo to mam naborit do auta vedle sebe nebo do svodidel ? abych udelal o 10 cm vic mista?
ano, mozna mizive procento ridicu jsou opravdu pitomci, kteri jedou za sanitkou, kteri nechteji uhnout, ale takovych je minimum a nemyslim si, ze zakon neco zmeni.
jak by se prokazovalo, ze jsem "schvalne" blokoval sanitku ? to by jako ridic sanitky rekl , ze ja jsem mohl urcite uhnout ale neuhnul ? nebo jak ...pokracovani
rs
Re: me to prijde jako zbytecne
pokracovani...
prece on u me nesedi a mozna to ze sveho pohledu vidi jinak, ale za sve auto jsem odpovedny ja. a ja samozrejme udelam vse proto , abych mu uhnul a umoznil prujezd, ale nemuzu ohrozit ani ostatni ucastniky silnicniho provozu.
Michal
1/3 řidičů?? No to je jasný saniták co nehoudká nebliká přednost totiž nemá!
No jako to že se spousta blb*čků vyváží za sanitkou to vidim pořád. Ale to že by někdo sanitku ignoroval sem fakt eště neviděl ... že jí neuhne protože nemá kam a přes tu křižovatku na červenou on nemůže protože ty auta co křižujou přejížděj dál dokud ta sanitka do křižovatky nevjede tak to jo .. ale ignorovat sanitku??? Takoví čů**ci lidi nejsou ... oranžoví majáčky tolik člověk neřeší protože vážnost situace je v 99% mizivá no a to 1% plynařů co jedou k úniku plynu má tu smůlu že doplácej na ostatní zbytečný užívání.
bullshit
Re: 1/3 řidičů?? No to je jasný saniták co nehoudká nebliká přednost totiž nemá!
jen pro tvou informaci, plynaři mají modrej maják a sanitka má přednost i kdž nehouká ale jen bliká...
Smaarty
Absolutní přednost?
Nevíte, co v článku myslí onou "absolutní předností", jak o ní bojují? Přece už dneska jim _musí_ dávat ostatní přednost (zákon citovat znovu nebudu), tak jaký by v tom byl rozdíl. Žeby _více_museli_?
bullshit
vohnouti pametajťě:
sanitkám uhýbat můžete, motorkářům musíte a nechci slyšet žádný slynty
Franta
f
Sem takhle jednou presne zustal v prostrednim pruhu na magistrale a nevedel jsem na jakou stranu rychle uhnout aby mi tam uz nekdo nevjel. No docela jsem se vopotil, ale nez prijela sanitka, tak jsem uhnout stihnul.
Gandhi
Re: f
Pokud jsi v prostředním, máš uhnout k pravému pruhu. Ti úplně vlebo mají uhnout ke svodidlům úplně doleva aby mezi levým a prostředním pruhem vzkl prostor pro záchranářské vozy. A má se to dělat i když jen vznikne kolona, ne až už zezadu houkají záchranáři.
Gandhi
i oranžové
Autor článku zapoměl dodat, že řidiči musí umožnit činnonost i autu s oranžovými majáky. Týka se hlavně doprovodů nadměrných nákladů, které musí pokud možno co nejrychleji uzavřít další úsek cesty - pak je nadměr rychlejší a neblokuje dopravu. Taky to platí obráceně, že do nich řidiči zezadu najíždějí, když brání předjíždění. Je to ale jejich povinost, zvláště u dlouhých nadměrů nebo u konvojů, kde je předjíždění nebezpečné. Tam také platí že se řidiči do tohoto konvoje nesmí zařazovat. Dost často totiž řidič dalšího nadměru toho před sebou naviguje, nebo mu dokonce řídí zadní nápravy
QuuQ
Re: i oranžové
činnost ano, ale rozhodně nemájí právo přednosti v jízdě, jak se někteří jejich řidiči (zejména žlutí andělé atd.) domnívají, nebo nedomnívají, ale jednají tak..
Ach jo (bls1)
Jedno zařízení stojí milion Kč
V dnešní době, jedno krátké bezdrátové spojení a větev v softwaru. A to s možností mnohonásobného prodeje. Neuvěřitelné.
RadecekH
Moje zkusenost
Kdyz sanitku vidim ci slysim, tak se uhnout snazim. Jednou takhle v noci jedu po meste. Na krizovatce se tesne za me (tak pul metru) povesilo nejaky auto, tak si spokojene jedu dal, najednou mi zacal svitit dalkovejma do zrcatek, tak jsem si jeste zanadaval, nakonec me predjel zprava a dival se na me jako na debila, ze neuhnu. Byla to sanitka, blikala, ale nehoukala. Jak byla tma, tak jsem nevidel, ze je to sanitka, jak byl nalepenej tesne za mnou, tak jsem v zrcatkach ani nevidel majacek.
Do tehle zkusenosti jsem si taky vzdycky rikal, ze ti co neuhnou sanitce by si zaslouzili potrestat, ale ted uz vim, ze nekdy by to clovek odnesl uplne nepravem.
Moris
Re: Moje zkusenost
no mohlo se to tak stat ale v noci jsou zase svetla od majaku jasne zretelne v okruhu nekolika desitek metru takze... Jinak jsem pro exemplarni trestani tech co neuhnou majakum v jakekoliv podobe. Ono i sanita urcena k prevozu muze potrebovat pravo prednosti pokud ji v aute nekdo zkolabuje. Takze videt napis "Prevoz pacientu" a proto neuhnout je podle mne to stejne jako neuhnout sanite s napisem "155". Tohle by mela byt povinnost nas ridicu a na druhou stranu by mela policie tvrde trestat zneuziti majaku kymkoliv (poslanci, kynology, sanitami pro prevoz, obecne 15x kteri nejedou k zasahu, apod.). Zatim stale ziju v domneni ze kdyz nekdo pouziva majaky musi mit problem a potrebuje rychle projet takze neprekazim a bliknu mu blinkrem ze o nem vim a na toho co jede prede mnou bliknu dalkovyma (kdyby nahodou poslouchal radio jak je klasicka vymluva, existuji totiz v aute i zrcatka a o majaku vim dopredu minimalne par desitek metru). Tot muj nazor.
igor
statistika
nechce se mi to cist cely, ale nevim jestli to je statistika jenom zlutejch sanitek, protoze jestli to je na vsechny sanitky tak se nedivim. kazdej mamrd co veze nejakou babu domu z vysetreni si pusti houkacku a lidi nejsou az tak blby, aby to nevedeli. ale nekdy ani moc nechapu majaky, na urcitech usekach misto toho aby to hasily po kolojich tak se prodiraj silnici
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha