- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moje prvni auto byla astra 1. generace kombik 1.4. Tedka mam par let vektru B kombika 1.8.
U oplu se mi libi nizka cena, tichy benzinaky, a ze se nekradou (spatny image mi nevadi, hledim na uzitnou hodnotu). Osobne cenim dlouhy prevody, i kdyz v testech se to pravidelne kritizuje.
Tim ty pozitivni body ale vicemene konci. Jizdni vlastnosti i na svou dobu spis horsi. U vektry me stve, ze casto sviti kontrolka spatneho rizeni motoru. Ptal jsem se opakovane, co s tim. V pak servisech mi rekli, ze to tak casto je, nevi cim, a muze se zkouset to odstanovat, ale hodne lidi s tim tak jezdi.
Nekdo tu pise opotrebovany brzdy; tuhle zkusenost nemam. Naopak, pri posledni prohlidce jsem byl prekvapen, jak pekne vypadaly. Ale to je spis stylem jizdy.
a kdyz si ji koupi chudej mladas tak to dopada spatne
Ta hlaska ze je Calibra auto pro mlady kluky co maj hluboko do kapsy me fascinuje Calibra je vsecko jen ne levny auto ano,je levna na porizeni ale jinak na provoz servis atd drazsi nez vetsina novych aut.
OPEL je sra čka ze všech sra ček nejsra čkovatější. Ať žije VW.
hlavne ta "huba" zanda elegance. A ty cervene nasvicene budiky? No jsem zenska asi ta agresivita a cerven bude pritahovat chlapy. Taky mi neni jasne kam to auto zaradit? Pro jakou kategorii lidi? Zadny "Sportwagen" ani "Familienwagen".
vypadaji, ze konci, tahle GTC vypada sice krasne, jestli se ale vubec dozije vyroby, protoze predluzene GM hrozi zavrenim nekterych evropskych tovaren, v zasade neperspektivni znacka-prinejmensim dnes.
Značka je jedna věc a zavření evropské fabriky věc druhá. A dovoz evropských dieselů (bez kterých se neobejdou) do USA a pak v USA autech zpět je věc třetí. Zas bych to tak žhavě neviděl. :-)
Zajímavá zkušenost...Pracoval jsem u německé firmy, špičky ve svém oboru. Bylo tam samozřejmě spoustu služebních aut a podle pozis se jezdilo, tedy odpspodu - Opel Astra, VW Golf, Opel Vectra, VW Passat (Opel Omega- pokud ještě byla), Audi A6, Mercedes E-Klasse. Přesto, že například v ceně mezi Golfem a Astro a Vectrou a Passatem nebyl rozdíl. Ale VW vždy bylo výš a i zaměstnanci to tak sami brali. Podotýkám, že nemám ani jednu z těchto značek, ale tak to opravdu bylo, prostě Opel byl ve vnímání němců vždy níž i když to bylo ve všem srovnatelné auto.
Ono se to už poslední dobou trošku zlepšuje, ale jinak budeš mít pravdu. Někde jsem četl, jak dřív byl Opel největší pordejce v německu, slogany jako Opel=nejvyšší kvalita, to byly tak 60-70.léta, pak se začlo postupně šetřit (menší odolnost, koroze karosérií..) a už to bylo. Je pravda že mám Vectru z té doby, kdy na tom Opel kvalitativně nebyl nejlépe (1997) a auto drží dobře, ovšem přesto ta poruchovost byla statisticky vyšší. Tak pokud neudělá Opel nějakou velkou chybu v kvalitě (což si moc dovolit nemůže), tak to bude OK.
Navíc Němci preferují VW, že je čistě německé, Opel je pod US firmou a to už někdy od roku 1925 nebo tak.
Mám služební Vectru 1,9 110kW. Již druhý vůz stávající generace. S prvním jsem najel 150tis km, s druhý (po faceliftu) mám 60tis km a jsem s tím plně spokojen. Neni to poslední výstřelek designu ani techniky, ale šlape jak hodinky. prostorné, pohodlné, komfortní. Oproti Passatu má nesrovnatelně lepší motor, common rail proti tomu traktoru TDI to jak nebe a dudy! Cenově díky akcím od Opla vychází velmi zajímavě. Nejsem fanda běmeckých vozů, ale proti Vectře nemohu říc nic špatného. Snad jen škoda, že tak jako Astra nebo Zafiry nemá IDS plus
Vectra má IDS plus za příplatek stejně tak jako Astra či Zafira, stojí něco kolem 25tKč a k motoru 1,9CDTI 110Kw jde (ještě jde k 2,0T, 2,2Direct a 3,0CDTI a 2,8T ho mají standartně)
Přestože Opel není moje krevní skupina, poslední dobou musím nechat, že se docela polepšili a auta i vypadaj k světu. Jen par redaktor to patrně nezaregistroval a mele si svou. Rád jsem si jeho názor přečetl a nezbývá mi než konstatovat, že tohoto novináře nikdy škoda nebude. Howgh