- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jedna benzínová 1,8 16v sedan, druhá 1,9TD break, obě slouží výborně, a pokaždé když přesedám ze služební oktávky do svého je to jako když si sedáte ZE ŽIDLE DO KŘESLA těším se na svého
Mám 406, 2,1TD na motor nedám dopustiť po výmene rozvodov mi klesla spotreba. Len zadná náprava plepká a to tvrdia aj ostatní, že peugeot je háklivý na nápravu.
TAk nevím. Ti co na Pažouta nadávají v něm asi v životě nejeli.
Mám 406 2.2 benzin, žere mi 8.5 litru průměr, na 10.000km jeden litr oleje a po 800km tahem jsem se v sedačce necítil nijak špatně. Jediná chyba doposud byla v elektrice - nešlo vypnout rádio. Nejezdím jak prase, ani se necourám, ale na dálnici se vůbec nemusím stydět. Na německých dálnicích stačím každému BMW, Audi i VW. Ovšem pokud mi to manželka dovolí.
Měl jsem tu čest vozit se ve služební 406 obsah 1.6,r.v.97 najeto měla cca 120 tis. km.Po celém měsíci ježdění jsem se s radostí vrátil ke své Alfě 156 také 1.6,r.v.98,která má nalítáno přes 170 tis.km!A řeknu Vám,že FRANCOUZSKÝ auta jsou na dvě věci!A kdo si ho koupí je blázen!Tak líným a poruchovým autem jsem snad v životě nejezdilFirma snad zaplatila více na opravách než na pořizovačce.
Seš jenom ubohej idiot.
Nemám sice osobní zkušenost s P406, ale vzhledem k tomu, že jsem novopečeným majitelem P407, jsem si před jeho koupí zjišťoval reference na Peugeoty u kamaráda, který jezdí s P406 přes 5 let (má již druhou 2,0 HDI) a ten si ho nemůže vynachválit. Jediný problém má s častou výměnou žárovek, což je prý problém všech P.
Já sám jsem najezdil přes 200 tis. s Š-octavií (1,6 1.gen.) a byl jsem s ní spokojený. Teď mám 3.rok služební O-Astra 1,8 Caravan H (cca 100 tis.), a mohu srovnávat. Co se týká jízdního podhodlí, jednoznačně vede Peugeot, oba německé vozy se s ním nemohou měřit, což byl také důvod, proč jsem si P407 koupil, byť jsem měl původně jiný záměr, ale náhodná zkušební jízda mne přesvědčila. Co se týká výkonu, je při stejném motoru (1.8) živější Astra, ale to je dáno větší váhou P.
já koupil 406 v prosinci a nemůžu si stěžovat na pohodlí. jezdím každej den a celkem štreky střídám corsu, lancii lybrou a peugeot a francouz vede. Jen v zácpách topí, ale to corsa taky.
motor 1,8 má moc pěknou spotřebu oleje, o benzinu nemluvě ! Sedadla jsou otřesná s předním límcem - delší cestování je o nohy. Majitel asi musí být zarytý Peugeoťák Jinak ale pravdou je že v naftě je to celkem nezmar
Prosím vás redaktoři, pokud už používáte pro svoje články kopírovat vložit, alespoň si je přečtěte...
To není nic nového životnost dílů ve vozidlech Peugeot a Citroen je minimálně o 100 % větší,než u výrobků VW tedy i škodovek.Jedná se hlavně o díly náprav ,spojky, turba a celkově je i postatně vyšší životnost diesselových motorů od PSA.Motory PSA zejména HDI jsou velmi oblíbené pro svůj bezproblémový provoz a celkově dobré parametry a montuje je stále více výrobců aut.