- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nově je 3600 milimetrů dlouhý...
V seznamu příplatkové výbavy figurují ... : parkovací senzory
Potrebovat parkovaci senzory na takovemhle vajglu muze jenom ultralempl, kterej ridicak NIKDY nemel dostat
a co pojem pohodlí? to Vám nic neříká? nebo se taky řídíte heslem "nač kupovat zimní gumy, kdo umí, zvládne špindl i na letních"???
Ohanet se statistikamu TUV mohou tak maximalne japonci,ale normalni clovek vi,ze se na STK s auty jako Twingo jede bez pripravy,at si najdou chyby,a ty se pak opravej...kdezto auto za vic jak pul mega si clovek hycka...
Mimochodem kdyby to bylo tak spatny auto,jak pravi nemci,asi by se tezko vyrabelo 14let prakticky bez vyraznejsich zmen...a nejen vyrabelo,ale aj kupovalo...
2 x jsi něco napsal, ale asi jsi nějak řekněme "méně bystrý" 1. Nevím proč Tě napadl FIAT, ale to je v Tvém případě úplně jedno. 2. Urážet někoho bez vyjádření se k tématu, to bylo jediné, co jsi tady dokázal. Takže pokud použiji stejný styl (bohužel se k tomu budu muset snížit), protože jak to vypadá, na jiné úrovni by jsi mohl mít problém s pochopením a dle Tvého použití smailiků - doufám, že jsi se z těch "mindráků" alespoň vyblil. Přeji hodně štěstí aby se to projevilo i na rozumu.
Poslys mike, problem bude asi v tobe a ne v Renaultu. Ze ty mas nejake mindraky?
Kdyz totiz nekdo tak suverenne vyhlasi miliony zapadoevropanu vlastnicich renault za hloupe lidi tak zjevne ma problem.
Do toho jeste ty anatomicke asociace. Nevim nevim
takže zezadu Nissan Micra/Suzuki Wagon a zepředu Peugeot, jak originání...
Abych nebyl z něčeho nařčen. Loni na sebe twingo nelichotivě upozornilo když mezi 6-7 letými vozy obsadilo ve statistice spolehlivosti (TUV) poslední 85 pozici. Spolehlivost: průměrná, technická úroveň: vysoká (no nevím) servis: dostupný, středně drahý. Časté závady: vůle v závěsech předních kol, zkroucené brzdové kouteče (do 00),nadměrné vůle ventilů, zablokované imobilezéry,prasklé ovládací lanko spojky, přetržený řemen pohonu pomocných agregátů, koroze výfukového potrubí, předčasně opotřebená ložiska kol, vlivem prasklých manžet poškozené hnací hřídele (poloosy) ASI TO BUDOU TAKOVÉ NORMÁLNÍ - BĚŽNÉ ZÁVADY (pro některé RENAULTAKY)
Ty děláš u koho? U Fiatu?Tak to jo,to máš vysoký nároky na kvalitu
Já osobně jsem příznivcem tohoto vozu protože už mám v pořadí druhé Twingo pro moje ježdějí je uplně super a tohle nové je krásné jen jsem někde četla že cena má být okolo 220 000,- a to se mi zdá docela dost za takoveho mrňousa.
o jedna dvojce jaky je to s h i t a jak to h o v n o pojede a jak je to pro socky kde jste vsichni
Flameware tady být nemůže, protože jakýkoliv argument "bránící" auto by se stejně nesl v duchu loga značky.
Pro holky make-up, pro kluky turbo, PRO TY, CO MAJÍ ROZUM JINÁ ZNAČKA. Jinak řečeno, má to ve znaku.
Taky jsem byl v letech kdy mi kdejakej kosoctverec pripominal zenskaj genital. To mi bylo tak 15.
Ale o autech jsem toho tenkrat moc nevedel. Asi jako ty.
Zajimala by me cena s tim motorem 1,2 Turbo. Muze to byt pekny usporny zivy benzinak, ale ta cena bude nejspis silena
Cena bude nejspíš šílená hlavně vzhledem k tomu, o jakou třídu aut se jedná.