- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zit na dluh neni normalni to nas o tom jen media a ruzne spolecnosti porad presvedcuji. Nekteri hold podlehnou medialnimu tlaku a neuvedomi si kolik penez za svuj zivot vyhodili oknem. Jina vec je koupe nemovitosti kde do 40 asi nechcem byt u rodicu nebo na ulici.
Je to prioritách každého člověka. Já osobně jsem ochoten zadlužit se snad jen kvůli bydlení, ono našetřit z lehce nadprůměrného platu řekněme 3 milióny není moc reálné. Kupovat na dluh ostatní věci je mi už proti srsti.
Pravdou je, že se dnes spousta společností, které se zabývají poskytováním půjček, záměrně zaměřuje na určitou cílovou skupinu. Na lidi, kteří by běžnou půjčku u bankovního subjektu z různých důvodů pravděpodobně nedostali.
Nerozumím vám co tady všechny a všechno odsuzujete. Auta prodávám a každý typ má svou cenu, výbavu, vlastnosti a zákazníky. Někdo prostě nemá víc než 200 tis.Kč ale che nové auto (spolehlivost, záruka apod.) Jasně, že tato vozidla jsou tak trochu "nákupní tašky" ale každý ho využívá jinak! A že na leasing jsou levnější? Není to až zas tak nelogické - "dotací" (=slevou) tomu pomůže leas.společnost nebo importér... To je celé, navíc z pohledu dealera je hotvost na dřevo složitější (počítání a kontrola peněz, skladování, odvod do banky apod apod.). Ve většině případů přeplatí zákazník cca kolem 15000 až 50000 Kč ale záleží na době, akontaci aj. VBše má dvě strany...
Žijeme ve zvláštní době. Pokud platíte na dřevo, máte kupovanou věc dražší. Pokuta za nevzetí lesingu ...
To je jen cena za vozidlo, spoutu dalsich penez das leasingovy spolecnosti. VI SKORO KAZDEJ !
to nejsou auta pro rodiny nebo pro mladé, ale ideální auta do důchodu pro střední a nižsí vrstvy, a jako takové mají vše co jejich uživatel potřebuje, neb je kupuje generace odrostlá na Š120 a trabantech, tak co řešíte. Je fajn že taková auta na trhu jsou a třeba moje mamka má čím jezdit na chalupu. Ona víc nepotřebuje. Na co by jí byl Cayene..
ta nejlevnější vozidla, co jsou uvedena v článků jsou decentně oplechované a vypolstrované zahradní sekačky, ale ne auta
Jo, prodám nový porše kajen za 160 000. Něco mi na tom inzerátu nesedí
165 000 při koupi na leasing? Kolik asi bude výsledná cena? Připočítají mraky úroků, hromady pojistek a bůhví co ještě a máte to skoro zadarmo! A to se vyplatí...
..ale to nejsou auta, ale prdítka.. ..auto si představuju trochu jinak .. tak BMW X5 jako základ