- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V tomto je dulezite zduraznit, ze nabiti za 10 minut vyzaduje pripojeni na rychlonabijec, ktery je napajen ze 380V zasuvky, jinak je ve voze k dispozici vestaveny dobijec, ktery je vsak pripojovan na 220V klasickou zasuvku a jako takovy dobije akumulatory za cca 4 hodiny. Tedy cely system je vymysleny podobne jako tenkrat pred 10 ti lety ta akce General Motors s elektromobily EV1. viz. http://www.electroauto/gm.html
Doufam jen, ze toto vozidlo nedopadne stejne jako ta EV1, tedy hromadnym sesrotovanim....
elektromobily by měly být sečrotovány - už jenom kvůli falešnému pocitu ekologičnosti... ona se ta eletrika totiž musí někde získávat... a pochybuju, že by se řidič drbal za jízdy ve vlasech pravítkem...
a kde se ta baterka dobíjí?... to abych měl doma malej temelínek, ne?... a hlavně, že z toho nejdou čmoudíky
Chtěl bych vidět ty baterie na výkon nějakých 460kW které nabiji na plný výkon za 10 min. a ujedu na ně 500 km.No možná rychlostí 20 km/h.
jde nejspis o spickovy vykon. jestli to je podporeno vysokokapacitnimi kondenzatory, neni to zadny problem.
nabijeni pri sledovani teploty se da hodne urychlit
poskladanim bezne dostupnych akumulatorku muzes dat dohromady akumulator velikosti benzinove nadrze s dojezdem 200-400km
reálná cena musí být mnoho milionů.......Takže ekonomicky se to vyplatí leda až bude ropa tak za 500USD/Barel. Ale lidé co na peníze nehledí si to samozřejmě pořídí už teď.... Taky bych si to koupil, ale zatím holt na koruny hledím a ropa je pořád příliš levná....... (ale zase všechno má své meze - k smrdutému dieselu bych se nesnížil, to už radši jezdit sockou, když už někdo nemá na benzin).
pred 20-ti rokama jsi koupil laptop za cca 100 mesicnicj prumernych platu. dnes koupis vic nez jeden NB za prumer
Nějak se mi to nezdá,460kw elektromotory?Proč?A baterie,které by je uživily,bych rád viděl.To by byl epochální přelom.A kdyby to opravdu fungovalo,tak by přece stačily elektromotory okolo 150kw (to je výkon zcela postačující) a dojezd by byl hodně přes 1000km.To by byla přece mnohem rozumnější varianta.
Dojezd je brán při maximální možné ekojízdě - tj. se spotřebou tak 20kW. Snad si někdo nemyslí, že to ujede udávaný dojezd na plný výkon......... Na plný "plyn" to ty baterie vycucne za pár minut.......
A je to pravda, je to potvrzene z vice zdroju, LOTUS spolupracuje velmi uzce s firmou TESLA Motors http://www.teslamotors.com , jestli tohle opravdu pujde do seriove vyroby, tak to bude tak prevratna bomba, ze to budou muset zakazat a nejspis taky sesrotovat. jako to legendarni GM V1, ktere se dokazalo nabit s tema novyma bateriema od OVONICu za cca 20 min. a to bylo nekdy v roce 1998 ted skoro 10 let po te ty baterie zase nekdo vskrisil a jeste vylepsil a je to tady http://www.electroauto.cz
no pokud by to byla i z poloviny pravda, tak si myslim, ze by nestalo nic v ceste masovemu rozsireni...teda az na cenu...ale prijde mi to lepsi nez nejaky hybridy a podobne...
Pravda, že postát na "pumpě" 10 minut není o tolik víc než při dnešním tankování, takže to by bylo hodně zajímavé. Ale vzhledem k současným cenám takových technologií by si něco takového mohl přídit tak maximálně Bill Gates nebo státní papaláši (kterým bychom se na to samozřejmě složili my). Nicméně pohádka je to krásná. A taky by konečně byl dobrý argument na umlčení Bursíka a následnou dostavbu dalších JE.
Tak jestli budou údaje trochu přibližné a dojezd bude kolem 500km a možnost nabít baterie alespoň 7000x tak baterie přežije auto ale asi si ještě počkáme