- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je jednoduche - mezi povinnou vybavu vozidla přibyde pasmo. No a na dohled přejezdu holt zastavíš, vystoupíš, odměříš padesát metrů, uděláš si křídou značku na silnici a pokračuješ... Značka samozřejmě musí odpovídat normám EU, jinak pokuta až 5 000 000,- Kč, to samé i pásmo.
když se rozhlédnu a jedu např. na dvojku,je to mnohem bezpečnější než se znovu rozjíždět do nebezpečné křižovatky.Člověk má mít rozum a sám zvážit co je za dané situace bezpečnější.NA KOLEJÍCH je dobré zastavit,ale rádio,v naději že vlak zahouká.
Pokud je před železničním přejezdem umístěna značka Stůj, dej přednost v jízdě, musí řidič zastavit své vozidlo na takovém místě, odkud má náležitý rozhled na trať.
Znám několik přejezdů v okolí cca 30 km, kde není vidět na trať dokud nevjedu na koleje nebo přinejmenším nestrčím "čumák" do kolejí. Proč tam mám zastavovat, nevím, zastavím, nevidím, jedu, přijde mi to stejné jako když to risknu a nezastavím.
souhlasím, někdo jsem dokonce kdysi na internetu našel jakousi normu, jak mají být přejezdy konstruovány tj. z jaké vzdálenosti před přejezdem musíte mít v přijíždějícím automobilu rozhled na koleje, do jaké vzdálenosti atd. a musím říct, že je-li ta norma závazná, tak 50% přejezdů nesplňuje normu a přejezdy jsou tedy úmysleně stavěny jako život ohrožující. Nehledě na ty drážní domky, který často stojí hned u přejezdu a zakrývají výhled na trať.
a uzavírkách.tam romové většinou rozendají néjaké značky,na obrázkách už tolik nezáleží.člověk domácí to pochopí a cizinec to možná i přežije,když si přibrzdí aby to pochopil a ten zaním,co už to chápe nestačí dobrzdit.obvzlášt na dálnici.
jen se bojím, že díky hlídání přejezdů nebude mít policie čas na měření rychlosti na přehledných úsecích, kde je chodník 100m od silnice. tam přece vzniká nejvíce nehod, auta na 4 proudovce kolem řeky jedoucí 56km/h namísto 50km/h ohrožují zdraví a životy lidí zdaleka nejvíce a měli by být proto stíháni policíí co nejvíce (a taky jsou)
bývá velmi často mezi silnicí a kolejí ostrý ůhel.Problém pro řidiče nákladního auta.Ten má výhled jen dopředu.To ovšem žádný železničář nebude řešit.Mnohdy už ani ten řidič si nikdy nebude stěžovat.Tak se těším ,že ti poldové budou k něčemu dobří a pomohou zvládat tu RUSKOU RULETU.
predpokladam ze cajti budou na prejezdech kontrolovat tricitku. to bude snadna korist.
nechapu jak mam odstranit vozidlo z prejezdu kdyz se tam zastavi a nechce se hnout.
Pokud by to byl Kamion tak to pochopím ale Audi nebo jinej osobák? To snad odtáhne každej, zvlášť když byli dva
Nechápu používání potkávacích světel na přejezdu. Podle pravidel je musím mít zapnuté neustále
"... zákon zakazuje i použití potkávacích světel v případě, že by mohla ohrozit protijedoucí řidiče."
Podle téhož zákona přeci musíme svítit vždy, protože je to tááák bezpečné :-)
Třeba na přejezdu v obci Valtířov na Ústecku se předjíždí běžně ,50 km tam nemá ani předjížděný a služebna policie je vzdálená 30 metrů....