Diskuze
Šarmantní krasavec: Peugeot 406 Coupé
Děkujeme za pochopení.
Y2K
3,0 V6
Mam toto auto 3,0 V6 rok 2001.
Olej nezere vobec, od vymeny to vymeny to iste mnozstvo.
Spotreba 9,5 kombinova. Samozrejme sa da velmi lahko regulovat.
Nastastie tento novsi motor uz ma cievky na kazdy valec jednu. Jedna mi odisla, investicia 1000 SK.
Co mi osobne vadi je klepotanie hydrovahatiek za volnobehu. Inak ziadne staznosti alebo tak, iba same chvaly
tatami
2,2HDI
Jezdim s tim asi tak 4 roky -160.000 na tacho a zatim vse v poradku. Spotreba 6,5 l. Mimo jine kdyz tohle auto prislo na trh bylo vyhlaseno jako nejhezci kupe na trhu a ten titul si udrzelo po nekolik let. Nemci na nej delaji kit kterym ho prestavite na Ferrari- nevim presne na ktery model. Jediny rozdil uvidite uvnitr protoze ferari ma motor vzadu a tohle vpredu. Cosi jsem slysel o tom ze to sice je peugeot ale montovalo se to prave u Ferrari.
Pete
2,2 benzin
Z vlastni zkusenosti muzu motor 2,2 benzin jen doporucit. Autem hybe velmi dobre a KOMBINOVANA spotreba 8,5/100, mimo mesto se da jezdit za 6,5 aniz by se clovek musel nejak premahat. Na dalnici ve 150 kmh je spotreba kolem 7,5.
novyclovek
Re: 2,2 benzin
Mám úplně stejnou zkušenost. Průměrná spotřeba 8,5 a to se nijak nekrotím. Zatím bez problémů pouze páčky pod volantem by mohli mít jistější chod.
bullshit
co na tom že je krásný - je to schit
žabožrouti dělají docela dobré hořtice ale auta? ani zadarmo kámo...
Alex
.
Když se bavíte o "spotřebě oleje"...podívejte se na motory škody O2, tam se při koupi dieselových motorů přidává olejový kanystr do kufru...jelikož to žere "stejně oleje jako nafty"...škoda nikdy.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...