- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mam toto auto 3,0 V6 rok 2001.
Olej nezere vobec, od vymeny to vymeny to iste mnozstvo.
Spotreba 9,5 kombinova. Samozrejme sa da velmi lahko regulovat.
Nastastie tento novsi motor uz ma cievky na kazdy valec jednu. Jedna mi odisla, investicia 1000 SK.
Co mi osobne vadi je klepotanie hydrovahatiek za volnobehu. Inak ziadne staznosti alebo tak, iba same chvaly
Jezdim s tim asi tak 4 roky -160.000 na tacho a zatim vse v poradku. Spotreba 6,5 l. Mimo jine kdyz tohle auto prislo na trh bylo vyhlaseno jako nejhezci kupe na trhu a ten titul si udrzelo po nekolik let. Nemci na nej delaji kit kterym ho prestavite na Ferrari- nevim presne na ktery model. Jediny rozdil uvidite uvnitr protoze ferari ma motor vzadu a tohle vpredu. Cosi jsem slysel o tom ze to sice je peugeot ale montovalo se to prave u Ferrari.
Z vlastni zkusenosti muzu motor 2,2 benzin jen doporucit. Autem hybe velmi dobre a KOMBINOVANA spotreba 8,5/100, mimo mesto se da jezdit za 6,5 aniz by se clovek musel nejak premahat. Na dalnici ve 150 kmh je spotreba kolem 7,5.
Mám úplně stejnou zkušenost. Průměrná spotřeba 8,5 a to se nijak nekrotím. Zatím bez problémů pouze páčky pod volantem by mohli mít jistější chod.
žabožrouti dělají docela dobré hořtice ale auta? ani zadarmo kámo...
Když se bavíte o "spotřebě oleje"...podívejte se na motory škody O2, tam se při koupi dieselových motorů přidává olejový kanystr do kufru...jelikož to žere "stejně oleje jako nafty"...škoda nikdy.