Diskuze

Exkluzivní test: Jak jezdí elektroPeugeot 106

Až potkáte na dálnici malého zeleného peugeota, kterému z kufru čouhá kabel do zásuvky, není to omyl. Bližší průzkum odhalí, že na autě není "v pořádku" víc věcí. Chybí mu výfuk a namísto vrnění motoru se zpod kapoty ozývá jemné zurčení potůčku. Právě máte tu čest s elektromobilem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ximixi

29. 8. 2007 0:56
Narodil jsem se moc brzo.

Je to krasna myslenka,ktera nenecha nektere nadsene duse v klidu. Fandim vam v usilovne a trpke ceste za elektromobilem, ktery predci dnesni mrhani s energii.

0 0
možnosti

mrmla

30. 4. 2007 23:03
Elektromobily by zabily automobilky a servisy !!!

Elektromobily nechtěj vyrábět sami automobilky, protože by je to zabilo, kdo si dnes může dovolit auto které vydrží 500 000 km a nepotřebuje údržbu. Z čeho by potom žily servisy které musí generovat zisky proto, aby mohli kupovat předražené technologie na údržbu aut od automobilek ? A co prodejci PHM ?těžko by asi zdůvodňovali rostoucí cenu el. energie ropnou krizí atd..

0 0
možnosti

von Kleist

27. 4. 2007 21:45
pekna hracka

Je to pekna hracka, potencialne pouzitelna vsak pouze ve meste.

Mimo mesto je to vsak naprosto out. Tedy alepson do doby, nez se zvysi merna energie akumulatoru tak o 1 az 1.5 radu a take doba nabijeni. Pujde-li vsak vyvoj stale stejnym tempem, bude to trvat jeste pekne dlouho. Proste 12kWh/kg, byt brutto, je trochu nekde jinde...

Dvacetak za km je ponekud optimisticky. A ne vzdy pujde nabijet na "nocni proud". A pri nabijeni za cenu 4kc/kWh se blizime pomalu  benzinovemu pohonu. Navic nutno podotknout, ze na benzin je uvalena obrovska dan.

0 0
možnosti

Hugo

16. 1. 2008 12:13
Re: pekna hracka

Ještě další problém, o kterém nikdo nemluví - jak to budete vytápět na podzim a v zimě?! - navrhuji krb. 

0 0
možnosti

*

27. 4. 2007 16:41
hybrid - benzino-elektro

No osobne si myslim ze aktualni budoucnost ma jasnou akorat ve meste dobijeny elektromotor z diesel agregatu.

0 0
možnosti

EKOLO elektrické kolo

26. 4. 2007 20:58
také počty

Pokud by jezdilo 100 000 elektromobilů, zatíží to naši síť cca 1%. Na

pokrytí veškeré spotřeby energie u nás stačí elektřina vyrobená

solárními článkyo účinnosti  15%, které mohou být přímo v místě spotřeby třeba na

střechách a plocha bude 30x30 km. To jsou také počty.

0 0
možnosti

Houbař

27. 4. 2007 9:24
Re: také počty

Problém je ale v tom, že na výrobu solárního článku se spotřebuje více energie, než se z něho za celou životnost dostane. Takže další slepá cesta, to už by bylo lepší přimontovat na auto větrnou elektrárnu :-)

0 0
možnosti

Ferda

26. 4. 2007 16:17
To přece nevadí, že se to auto příliš nevyplatí

Kdybychom si měli kupovat jen auta s nejlepším poměrem cena auta + paliva na 200 000 ujetých kilometrů, tak bychom všichni kupovali jen Škodu 120. Takže o trochu vyšší cena nevadí, když je to zajímavý auto ;-D

0 0
možnosti

Pavel K.

26. 4. 2007 17:40
Ale ono se to prave vyplati....

Ale vyplati, jako druhy auto do rodiny na nakupy a cesty po meste je to jako delanyR^

0 0
možnosti

bullshit

26. 4. 2007 14:52
pažout je pro socky...

a stačí jak poruchovej je žabožrout s normálními motory, natož tohle .)))

ať vyráběj hořtice, ty uměj dobře...R^

0 0
možnosti

Kentus

26. 4. 2007 15:15
Re: pažout je pro socky...

No tak si kup elektricky Clio, nebo VW, skoro kazda automobilka mela alespon jeden elektromobil. viz. databaze elektromobilu 

http://www.electroauto.cz

0 0
možnosti

iuos

26. 4. 2007 13:31
hmm

kolik temelínů se asi bude muset postavit, až bude víc takových aut? Budou se prodávat i do Rakouska? ;-D

0 0
možnosti

Ales

26. 4. 2007 14:42
Re: hmm

Staci kdyz dostavime ten jeden, jeste dva bloky se tam v pohode vejdou;-D

Rakusaci od nas stejne ten proud kupujou, protoze ho maji nedostatek;-)

0 0
možnosti

Tomáš

26. 4. 2007 12:15
Doufám, že si to ekoteroristi nevezmou k srdci

Proboha Peugeot 206 za milion! Nestoji nahodou s benzinovym motorem kolem 200 tis.? Lepsi demonstrace skodlivosti environmentalismu nemuze byt. Cekam, kdy Bursik naridi befehlem, ze se smeji prodavat jen takovato auta. Budeme mit sice uzasne cistou prirodu (aspon v Praze, otazka co v severnich Cechach), ale 95% lidi bude chodit pesky, protoze si tu hovadinu nemohou dovolit. Dokud je "ropa" tak levna jak je, jezdeme na benzin. Az bude dochazet a jeji ceny porostou, alternativni pohony se na trhu prosadi samy, i bez silenych dotaci.

0 0
možnosti

Jaromír Marušinec

26. 4. 2007 13:46
Re: Doufám, že si to ekoteroristi nevezmou k srdci

Ojeté elektrické auto kolem 30 000 km se dá sehnat za 250 000 Kč. 20x nižší náklady na provoz, prakticky nulové náklady na opravy a nizké povinné ručení vám cenu časem sníží na běžných 200 000 Kč. A užijete si vice legrace, lepší poslech hudby, nemusíte řadit, nemusíte měnit žádný olej ani výfuk, nemusíte ani měnit svíčky, rozvodák, brzové destičky, protože energie se vrací do baterek při běžném brždění a při izdě z kopce. Nemusíte chodit na emise. Na autě se vlastně nemá co v motoru polámat.

0 0
možnosti

Me2d

26. 4. 2007 11:33
Kdyby to bylo levnejsi, tak bych si to poridil

0 0
možnosti

26. 4. 2007 11:59
Re: Kdyby to bylo levnejsi, tak bych si to poridil

To je přesně důvod proč je cena nadsazená. Lidi by to kupovali. Je to záměrně takhle drahý, ropná lobby, zisk státu, .....

Elektromobil je totiž výrobně levnější než klasický auto.

Jediná možnost je si klasický auto nějak předělat načerno(kdo by to uměl).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!