- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
až o 50 procent a teoreticky by mohl ročně v Česku zachránit až dva a půl tisíce lidských životů.
Ani se v jedné redakci nedomluví
uvádí počty mrtvých kolem 1300 ročně tak jak při poklesu o 50% (teoreticky) by mohl klesnout počet mrtvých o 2500. To přijede sanita a odveze pokaždé dva VZNIKLÉ novorozence, že by štěpením těch mrtvých?
Kdo k autu přijede? Hasiči? Policie? Záchranka? Všichni? Jenom někdo? Proč?
Plus dalších asi sedm miliónů podobných dotazů - nápad to asi není úplně špatný, ale už vidím jak se sjede houkající a blikající kavalerie k porouchané černé skříňce.
Plus nevěřím, že ty skříňky nebudou využívané k ničemu jinému - sledování polohy vozu (vjezd do míst se zákazem, zpoplatňených oblastí), rychlosti atd.
Děkuju EU, takové auto nechci!
Co je to za blbost, že mu "Záchranu mu zavolá satelit" ? Přes satelit se určí akorát tak poloha auta. Hovor, datové spojení, sms půjde přes gsmkovou síť.
Zajímalo by mne jak mají vyřešený příjem gps signálu v případě převrácení vozidla na střechu (gps potřebuje přímý výhled na oblohu)
A jestli to bude postavený na gps/gprs jednotkách co jsou momentálně dostupné na ČR trhu ... tak to nebude ani spolehlivé. Většina z nich při nárazu přestává fungovat .. vypadlá simka, upadlá kabeláž, utrhané součástky na desce(většinou kondenzátory) atp.