Diskuze
Jen pro řidiče: Lancer Evo X a Subaru Impreza
Děkujeme za pochopení.
pedrro
pneu
vsimli jste si na tech fotkach micaka, ze ma kazdou pneumatiku jinou?
to nechapu... kdyz jdu fotit auto, tak....
ACE
To sou žvásty.
Subaru STi 225k ? Co dneska vypadá jako drok vedle mohou zítra zbožňovat zástupy, jen když to bude lépe jezdit.
Roumen
Re: To sou žvásty.
Asi tomu nerozumim, ale soucasna verze ma 280k. Jsem z toho zmaten...
radek
Je to divné
myslím Subaru... Trochu jako stará Ibiza, předělaná od Bangla, tochu jako Mazda 3, ale asi nejvíc jako "faceliftovaný" Hyundai Pony. Fakt divné, ale třeba se to bude prodávat a Subaru s tím udělá díru do světa. Vzpomeňte na Bangla a BMW, jeho výtvory jsou všechno, jen ne pěkné, ale továrna trhá rekordy v prodejnosti
Andee
autor neví, o čem mluví
Lancer EVO nedělá Mitsubishi... to ví každej, kromě autora článku...
biturboman
Evo & Impreza
Evo se mi libi, uz na nej setrim....ale jak mohli takhle zprznit Imprezu, vypada to jako stary Lanos, ach jo...
old fashioned Vince III...
to je fotogalerie?????
jedna fotka mícy a zbytek subaří srágory? Jděte do.....pryč
bbsnowman
2 redakce
Jen bych rad upozornil redakci, ze po svete jezdi i jine vykonove varianty soucasneho EVA IX odladene na 340,360,380 a dokonce i 400 koniku. 300 konova verze je celkem zakladni, myslim, ze se na nem podepsaly emisni normy.
P.S. WRX STi s 225k ma daleko k nejlepsim verzim, to je civilni auticko. Design - no comment
Ne
Re: 2 redakce
Ono ve skutecnosti resit vykon u techle aut nema smysl. Tohle auto ma proste takovy vykon jaky potrebujete. Uz z petkoveho Lanceru slo bez nejakych vetsich uprav vytahnout nejakych 320 - 360 koni, s upgradem za pomerne malo penez (oproti nakupce) nebyl problem dostat rekneme nejakych 550 koni a japonsti magori ladili tahle auta az k 800PS. Proste do tohohle motoru kolik nafoukate tolik dostanete. ;-) Zakladni verze az do Evo IX mela kone omezene jenom kvuli japonske legislative.
hynek
Promarněna šance
Přišel čas na variantu hatch.Dobře,proč ne? Výsledek:interiér ok,jízdní vlastnosti-o tom je snad zbytečné se rozepisovat.Ale je opravdu takový problém ušít autu kabát? Je opravdu tak hrozně těžké aby design měl nějaké logické pokračování? Pro Subaru bohužel ano. Impreza jejíž design je dnes zaměnitelný s čímkoliv, vypadá jako kdyby japonský pejsek a japonská kočička vařili design dortík. Jak obtížné asi bylo prosadit tuhle variantu ve vedení? Bohužel, zvládli to na jedničku.
Kdyby to byla cesta k něčemu extravagantnímu, ale tohle je cesta k tak průměrně podprůměrnému designu až se tají dech.
A jsem zvědavý jak to bude vypadat až dojde k hlasování peněženkami.
Co bude, když se to nechytí? Nový facelift podprůměrného průměru?
Pokud se budu mýlit, rád se pánům z oddělení Subaru design za rok hluboce omluvím ze své rátkozrakosti. Třeba opravdu vymysleli revoluční tvář Imprezy, která je na špici doby a která zajistí její superprodejnost.
řidič
Re: Promarněna šance
Subaru jsem nikdy neměl ale stávající modely se mi líbili i jako fandovy rally.Tohle je ale děs.Sundat tomu tu masku a dát tam emblém s šikmým písmenem H nebo křížkem a sundat ty elektrony tak to může hned hrát v reklamě jak chlapeček mává z okénka spolužákům a hlas říká již od 290 tis
kahuna
2 redakce
STI urcite není WRK!!!! a rozhodně nemá 225 koní!!!! 230 koní má dnes WRX (ne sti) !!!!!!!!!!!!!!!!!
uplakaný
Koho chtějí potrestat ????
Tak bohužel musím uznat že poprvé se mi líbí víc lancer i když mi přijde jako z rychle a zběsile, ale to subaru to je prasárna prvního řádu. Přece u subaru nikdo nešlo o to jít s časem karoserií ale o to aby ho na silnici každý bezpečně poznal. Teď mi připadá jako stará ibiza. Asi jde vidět že kluci od subaru fakt melou naprázdno protože tohle je okopírované z jakéhokoliv pidi auta. Buhužel subaru tímhle počinem u mě skončilo.
Tholis
nářky a zloba
Nechápu koho napadlo překopat vše co dělalo subaru,subarem...Subaru nebylo nikdy vrcholem nadčasového designu,ale vždy bylo lehce konzervativnější a byl to sedan.To co s ním teď provedli je katastrofa.A ač jsem byl vždy největší fanoušek subaru musím hold uznat že micáky jsou dnes úplně jinde....Navazují na předchozí evoluce a nemají přední masku jak kdybych před ní rozdělal oheň...2004 byl poslední ročník hezkého subaru....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...