- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vsimli jste si na tech fotkach micaka, ze ma kazdou pneumatiku jinou?
to nechapu... kdyz jdu fotit auto, tak....
Subaru STi 225k ? Co dneska vypadá jako drok vedle mohou zítra zbožňovat zástupy, jen když to bude lépe jezdit.
Asi tomu nerozumim, ale soucasna verze ma 280k. Jsem z toho zmaten...
myslím Subaru... Trochu jako stará Ibiza, předělaná od Bangla, tochu jako Mazda 3, ale asi nejvíc jako "faceliftovaný" Hyundai Pony. Fakt divné, ale třeba se to bude prodávat a Subaru s tím udělá díru do světa. Vzpomeňte na Bangla a BMW, jeho výtvory jsou všechno, jen ne pěkné, ale továrna trhá rekordy v prodejnosti
Lancer EVO nedělá Mitsubishi... to ví každej, kromě autora článku...
Evo se mi libi, uz na nej setrim....ale jak mohli takhle zprznit Imprezu, vypada to jako stary Lanos, ach jo...
jedna fotka mícy a zbytek subaří srágory? Jděte do.....pryč
Jen bych rad upozornil redakci, ze po svete jezdi i jine vykonove varianty soucasneho EVA IX odladene na 340,360,380 a dokonce i 400 koniku. 300 konova verze je celkem zakladni, myslim, ze se na nem podepsaly emisni normy.
P.S. WRX STi s 225k ma daleko k nejlepsim verzim, to je civilni auticko. Design - no comment
Ono ve skutecnosti resit vykon u techle aut nema smysl. Tohle auto ma proste takovy vykon jaky potrebujete. Uz z petkoveho Lanceru slo bez nejakych vetsich uprav vytahnout nejakych 320 - 360 koni, s upgradem za pomerne malo penez (oproti nakupce) nebyl problem dostat rekneme nejakych 550 koni a japonsti magori ladili tahle auta az k 800PS. Proste do tohohle motoru kolik nafoukate tolik dostanete. ;-) Zakladni verze az do Evo IX mela kone omezene jenom kvuli japonske legislative.
Přišel čas na variantu hatch.Dobře,proč ne? Výsledek:interiér ok,jízdní vlastnosti-o tom je snad zbytečné se rozepisovat.Ale je opravdu takový problém ušít autu kabát? Je opravdu tak hrozně těžké aby design měl nějaké logické pokračování? Pro Subaru bohužel ano. Impreza jejíž design je dnes zaměnitelný s čímkoliv, vypadá jako kdyby japonský pejsek a japonská kočička vařili design dortík. Jak obtížné asi bylo prosadit tuhle variantu ve vedení? Bohužel, zvládli to na jedničku.
Kdyby to byla cesta k něčemu extravagantnímu, ale tohle je cesta k tak průměrně podprůměrnému designu až se tají dech.
A jsem zvědavý jak to bude vypadat až dojde k hlasování peněženkami.
Co bude, když se to nechytí? Nový facelift podprůměrného průměru?
Pokud se budu mýlit, rád se pánům z oddělení Subaru design za rok hluboce omluvím ze své rátkozrakosti. Třeba opravdu vymysleli revoluční tvář Imprezy, která je na špici doby a která zajistí její superprodejnost.
Subaru jsem nikdy neměl ale stávající modely se mi líbili i jako fandovy rally.Tohle je ale děs.Sundat tomu tu masku a dát tam emblém s šikmým písmenem H nebo křížkem a sundat ty elektrony tak to může hned hrát v reklamě jak chlapeček mává z okénka spolužákům a hlas říká již od 290 tis
STI urcite není WRK!!!! a rozhodně nemá 225 koní!!!! 230 koní má dnes WRX (ne sti) !!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak bohužel musím uznat že poprvé se mi líbí víc lancer i když mi přijde jako z rychle a zběsile, ale to subaru to je prasárna prvního řádu. Přece u subaru nikdo nešlo o to jít s časem karoserií ale o to aby ho na silnici každý bezpečně poznal. Teď mi připadá jako stará ibiza. Asi jde vidět že kluci od subaru fakt melou naprázdno protože tohle je okopírované z jakéhokoliv pidi auta. Buhužel subaru tímhle počinem u mě skončilo.
Nechápu koho napadlo překopat vše co dělalo subaru,subarem...Subaru nebylo nikdy vrcholem nadčasového designu,ale vždy bylo lehce konzervativnější a byl to sedan.To co s ním teď provedli je katastrofa.A ač jsem byl vždy největší fanoušek subaru musím hold uznat že micáky jsou dnes úplně jinde....Navazují na předchozí evoluce a nemají přední masku jak kdybych před ní rozdělal oheň...2004 byl poslední ročník hezkého subaru....