Diskuze
Neúnavný pracant: zkušenosti majitele Škody Felicia
Děkujeme za pochopení.
Pepa
Ale jo
RADY: Pokud chcete koupit starší felici, tak jedině motor 1,3 MPI a od roku 1997. Spotřeba okolo 6l/100km. Na první pohled musí být vidět že o auto bylo postaráno a ideálně se servisní knížkou a první majitel. Podvozek by neměl trpět korozí skoro vůbec. Lemy blatníků jen mírně. Zadní dveře pokud možno vyměněné. Blatníky se dají vyměnit a i s
nastříkáním za cenu okolo 10.000 kč. Auto by mělo jít v pohodě
nastartovat a na volnoběh držet otáčky. Motor by se neměl při
akceleraci dusit. Pokud auto špatně brzdí nevadí. Brzdy i s kotoučema
se dají vyměnit za cca 1.500 kč.
Pepa
Re: Ale jo
Pokud se vám nezdá chladič nevadí,
ten se dá vyměnit taky za 1500 kč. Pokud je motor příliš hlučný tak
auto nebrat, může to být náznak vážnější poruchy motoru. Po koupi je
třeba vůz ihned nechat zkontrolovat u nějakého garážového profíka. Do
cca 5000 kč vám dá automobil dokupy.
Roman
felda
čauky já mám feldu 1,6 mpi a jsem sní perfektně spokojený mám ji 4 roky a žádnej problém sem ještě neměl a vždy mě dovezla kam sem chtěl
christo
souhlas
ale az na par drobnosti, posledni Filcku jsem kupoval v 98, tehdy jsem mel jiz v zakladu el okenka, el ovladane a vyhrivane zrcatka, central a mam takovy pocit ze i airbag (ale nejsem si jisty estli nebyl doobjednan). Radici paka byla jiz ta kratka (ne jak ve favoritu) a pamatuju si ze to melo takovy vynadaci kufrik ze stredoveho panelu v palubce, kterej sem nikdy nevytahl (maximalne kdyz sem ho vyklepaval) byl to ten silnejsi motor 1.3 a jezdila docela slusne, i kdyz kolem maximalky 160 km/h si klidne vzala 9l/100. Mel jsem tam pocitac a kdyz sla po letech do sveta byla dlouhodoba spotreba 6.5 l. Na svou dobu (1998) to nebylo nijak podprumerne auto ve sve tride, spis prumer. Konkurenti si pamatuji tehdy nabizeli za stejnou cenu horsi vybavu. Citelne chybela klimatizace, ktera se do 1.3 nemontovala.
christo
Re: souhlas
Ke konci kdyz bylo najeto pres 100 000, zacal zlobit termostat (v zime
to topilo malo a v lete se zahrivala) a uplne na houby byly lakovane narazniky v barve vozu, ktere mi praskly samovolne behem jednoho roku.
Koroze se tech 5 let neprojevila ani na patych dveri - nikdy nebyla
garazovana. Servis dle servisni knizky. Na ty penize to bylo docela v
pohode auto pro jednoho ci dva lidi.
J
:-)))
...Co na tom, že nebylo moje, ale firemní...// no to že za ty love bych do teho nešel ani za Boha ;o)
regazzi
?
Strašně by mne zajímalo, co za lidi sedí ve škodovkách. Neni jízda, kdy by se mi nestalo, že by nějakej magor chtěl měřit síly, lepí se mi na kufr, problikává na okresce, kde nemám kam uhnout, přitom to ženu kolem 130. Včera na cestě z ČB do Prahy debílek v Octavii Combi nemohl prenest pres srdce, ze jsem ve 130 neuhnul nekam do krovi. Jakmile mam na aute napsano Passat, jsou skodovkari uplne posedlí touhou mi to nandat. Pak ale cumej, kdyz nestacej.....
HANScz
1.9D
jezdím od 1996 v 1,9D,najeto 210000km a auto docela v pohodě,jediné slabé místo je startér,momentálně už pátý kus,sem tam čep,spojka při
155000,třetí baterie,hnije to jak sviňa,tlumiče při 200000,od 190000 po nastartování kvičí do zahřátí jak sviňa,je
to v pohodě....jo a je tam už třetí tachometr,no a ty bláboly o prostoru nad hlavou nechápu,měřím
182cm a v autě neležím jako někteří řidiči ale sedím rovně a hlavu mám
pořád na stropě,někdy si připadám jak v nějaké motokáře...
J
Re: 1.9D
No já mám zas 95 kilo a je mě to malý do šířky:-) Kup si třeba Mazdu Xedos nebo Chryslera Stratuse, tam jsem rozvalenej, sedím na křesle, opřený ruky o opěrky, el. okna, výškově nastavitelný sedadlo, nastav. volant, a dáš za to ty samý peníze jako za Felícii (cca 70tis.) A když podřadím na dálnici a zadupnu to tak vesměs zatínám tipec jak VW tak škodovákům :-)
Jaroslav
1.6 GLXi
Když do svý 1.6 naleju V-Power benzín, tak na dálnici v pohodě proháním TDI, HDI, CDI a jinou smradlavou havěť. 180 km/h jede bez problémů....... A kilo tam mám pod 10 vteřin.... :-)
hnusil
Re: 1.6 GLXi
neni nic horsiho, nez kreten ve felicii, ktery si na dalnici leci mindraky
Alfie
Náhodou...
jezdím Felicií z roku 2000, má elektricky ovládaný zrcátka, přední okna a centrál s alarmem a dálkovým ovládáním. Za těch 7 let má 110 000 km a je naprosto spolehlivá! Odtah byl potřeba jen jednou, když odešla lamela spojky, Jinak žádný velký problém, jen běžné drobné opravy při pravidelných prohlídkách - brzdové destičky a tak..
<br>Jo a mělo to 6 let záruku na prorezavění, takže jsem při prvních známkách rezu nechala v záruce vyměnit oboje zadní + pátý dveře a vypadá jak nová :-)
JirkaF
mé zkušenosti
sám jsem s feliciemi jezdil 6 let, vystřídal jsem 3 různé vozy, vždy nové, končil jsem s nimi po cca 130 000 km po dvou letech. Vždy to byly 1,3 50kW, kombi. Auta ode mě dostávala řádný záhul, ale taky pravidelný značkový servis. Za celou dobu se mi stalo jen jednou, že jsem nedojel, byla prodřená izolace na nějakém drátu. Jinak vůbec nic, absolutní spokojenost. Vzheledem k tomu, že se jsem rádně projel 3 felicie, není moje spokojenost náhoda, spíš vypovídá o kvalitě toho auta.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Prodej bytu 2+kk 56 m2
Pod Lipami, Nový Jičín
2 890 000 Kč