- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ahoj potřebuju poradit,jestli ma cenu čipovat octavii SDI.
...chrochtání na semaforech a "dynamiky" a vadnutí pod 4 tisíci otáček.
Nejlepsi byl stejne 1.9.SDI 47 kW v me stare Fabce z r.2000. 150tis najeto bez jedine zavady na motoru (pri pravydelne vymene oleje a filtru) a spotreba pod peti litry z vetsi casti po Praze... ach jo, kde ji je konec.
Ted mam Focuse 06 1.6 TDCi 66 kW a nedostanu se pod sest at delam co delam a hned po 20ti tis mi odeslo turbo... nastesti to bylo v zaruce, ale treba s prevodovkou se nemuzu porad szit... skoda je v tomhle fakt nej co jsem kdy vyzkousel
Když ti nevadí, že to SDI moc nejede, tak je to zvajímaá volba z hlediska úspornosti provozu. Ale u toho Focuse se divím, kámoš si ho koupil, stejnej rok i motor a je nadmíru spokojenej, spotřebu říkal s lehkou nohou kolem 5,5 v kombinaci, jinak lehce přes šest.
Jako...;o))) si tu níž děláte srandu z vytuněné felcky a ochcávky... ale to co jsem viděl dneska... 105 škodárna... s předělanou kapotou... každej díl jinej.. přivařený křídlo ručně dělaný z plechu a tyček...jak od nějakýho svářeckýho učně...no teda když už může jezdit toto..
OII 2.O TDI praskle sani, loziska alternatoru, povolene vsechny dvere, volny setrvacnik, prepousteci ventil zplodin v cudu, co jeste bude v pr de li na sra ci z boleslavi
OII, starej dehet 1.9 TDI PD 77kW. Za dva roky 40000km bez jakékoliv závady, dlouhodobá spotřeba 5.5 l/100km. Myslím, že tahle se jim v té Boleslavi celkem povedla.
Budou to 1,6TDi ses systémem common rail Siemens. Ve 3 až 5 výkonových provedeních, proč ne?!
Vzhledem k tomu, že common-raily VW koupil od Fiatu, by mohlo jít o velmi vydařené motory. Otázkou je, jestli použijí nejmodernější technologii Fiatu MultiJet, která z 1.9 JTD vytlačí pro sériovou výrobu přes 150k...