- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak může někdo zveřejnit a radit takovou blbost jako vypínání motoru na křižovatce a u přejezdu? pán by určitě poradil i vypnout motor v koloně... Nikdy nevite co s autem může být a kdykoliv se může stát cokoliv a auto už nebude chtít na startovat a co potom vznikne? další zácpa,riskování života a zdravý svého i ostatních....výborná rada. Budeme mít menší spotřebu a ušetříme 5 korun ale za to nám stoupne nehodovost a možná i smrtelné nehody...paráááda....
"Nikdy nevite co s autem může být a kdykoliv se může stát cokoliv a auto už nebude chtít na startovat"
Proboha, co to mas za auto? U prejezdu vypinam motor vzdycky.
Kdo na to ma, at to jezdi. Kdo na to nema, at chodi pesky. Proboha, co je to za zivot, kdyz porad kontrolujes spotrebu?
Koupil jsem novy auto, jezdim s nim uz dva roky a nevim, jakou ma spotrebu! A vy tu pocitate, jestli auto zere 4,556 nebo 4,557 litru! :-DDD
Lidi, to jsou hovadiny, co se tu píše! Mám Fabii 1,2l 40kw - jel jsem s ní nedávno Brno-Praha po dálnici rychlost neustále mezi 110 - 140 km/h a průměrná spotřeba 5,5l. Jakých 11,5? Kde to kdo vzal? Co je to za blbost?
"Mám Fabii 1,2l 40kw - jel jsem s ní nedávno Brno-Praha po dálnici rychlost neustále mezi 110 - 140 km/h..."
Takze 111 km/h? Tahle Fabie nikdy neudela 140 km/h!
Prosím autora tohoto článku (respektive celého seriálu o spotřebě) ať dá co nejdříve výpověď, aby se zabránilo vypouštění dalších obdobných nesmyslů mezi čtenáře. Ještě bych pochopil,že článek byl o ničem a neměl žádný smysl. Ale autor tu navíc ještě uvádí informace úplně nesmyslné. Třeba co se týká Fabie. Z osobní zkušenosti vím, že s tímhle motorem žere při (tachometrových) 90km/h 5,5-6l a při 140km/h 7-7,5l. Jestli jel autor po dálnici za skoro 9l tak je ko**t a nemá co psát takovéhle články. A to se ani nezmiňuji o spoustě dalších hovadin a nesmyslů v tomto(i předchozím) díle...
prosím, aby jsi vrátil řidičák, protože u benzínové fabie je taková spotřeba nemožná při 140 km/h!!!
jen malá poznámka - např. u oktávie TDI se turbo zapína na +- 2350 ot. takže kaž¨dá pomalá jízda je neekonomická. :-)))) Zavedení bodového systému se u mě projevilo nárůstem průměrné spotřeby o 0,29 litru na 100km.
Kurňa lidi... píšete vo desetinách litru... 4,6... 5,5.... máte si kópit ameriku a tytok hodnoty vám budó stačit tak akorát na nastartování motoru a puštění klimačky Řekl bych to asi tak: eši chcete auto s rozumnó spotřebó, kupte 1.9 TDi Fábiu, třeba aj kombi. Eši chcete místo auta AUTO, kupte Audinu, BMW, Chryslera, Mercedesa.. ale pak klidně počitéte s 8-14 litrama. Určitě máte aji jiný zkušenosti, hlavbě vy s naftó jezdíte za míň, ale obecně platí že když koupím větší a silňéší káru s 3.5 litru, tak samo platím víc za pojištění, ND, benzín...
Spotrebu mám dlhodobe pod 4,5 l nafty na 100 km . Prijal som zásadu, že nebudem tankovať "neznačkovú" naftu .Asi 9O% x som tankoval u OMV ,vo zvyšných % Esso , Slovnaft .Myslím, že to má svoj význam , zatial mám najazd. 80 000 km , bez problémov . Motor je od výrobcu ISUZU . Uvítal by som Astra 4x4 ....Všetkým Vám prajem veľa najazdených km s čo najnižšou spotrebou !
Je to aji tým že máš lehký auto, tak jak ta Fábia.. u techto maléch aut je ta spotřeba (hlavně u dízlu) samo menší..
S C3 1.1 motorem se po dálnici v pohodě vejdu do 6 litrů a to jezdím kolem 130. Nevím, proč Fabia má tak vysokou spotřebu. Všem odpůrcům FRN aut (mimo Renault) nějak nerozumím. S předchozím Saxem najeto přes 150 tis, kromě běžného opotřebení nebyly žádné problémy.
Lidi, přestaňte kupovat předražené škopky z boleslavi... můj FIAT si vezme ve 100Km rychlosti to samé jako ve 160Km - jen při zrychlování je to víc, ale to je fyzikální zákon. Je to o kvalitě motoru a řídících jednotkách.
Nějak jsem se rozepsal a pak se to sem nevešlo, omlouvám se za i drobné překlepy a prosím nereagujte na následující jednotlivé díly, aby to pak ještě dávalo smysl - jednotlivé reakce postupně navazují na předchozí. Díky