- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skoda, ze to s nicim neporovnavaji. Treba i cenove nebo schopnostmi. Pekne napsany clanek. Pan redaktor si pekne uzil par dnu v bavoraku a opalil se i u more. Mel sebou manzelku nebo pritelkyni?
Bravo. V serioznim mediu SERIOZNI informace pro bohate ridice. At si je MISELIN nekam strci,,,,, Ty gumy od nich jen huci a nic nevydrzi. Znate snad nejakeho francouze, co je technicky typ a umi treba pustit pocitac? Ja ne.
" U Michelinu předpokládají, že do pěti let se například kol s monstrózní šířkou 235 milimetrů bude prodávat dvakrát tolik co dnes."
To jsem se skvěle pobavila . Pokud je podle autora 235 mm monstrózní rozměr, co mají běžní uživatelé SUV jezdící na pneu 255 mm ,respektive 275 mm širokých říkat? Nemluvě o nové X5 která má vzadu 315/35 R20.
Docela bych si podle tvych chytrych reci i myslel ze vim kdo jses. Takovych lidi je malo
kurňa... že tu zkóšijó terénní gumy bez řidiča? Stačí se mrknót na D2, leccos se mě včil..objasnilo ;o)
Není třeba platit. Stačí pozvánka pro objektivního novináře, letenka, hotel, zapujčení vozu na místě... Ruku na srdce. Kdo z nás by si nechtěl udělat takový pracovní výlet? Po návratu stačí napsat pár podobných banalit. Je v Čechách těžké psát objektivní testy (t.zn. koupit auto tajně z rozpočtu redakce a dlouhodobě ho testovat, kdysi se o to pokusila MF Dnes. Stejně se po čase o jejich tajně koupené fabii vědělo a všechny servisy škoda byly v pozoru kdyby k nim přijela na prohlídku. Takže... v Čechách..
řekl bych, že všude žijí lidé... takže to nebude jen "problém" čech
předpokládám, že iDnes neřekne, kolik jí za tehle žvanivej PR článek Michelin zaplatil.