Diskuze
Nový Saab 9-3 dostane pohon všech kol
Děkujeme za pochopení.
Honny
Nádherný dravec
Tyto auta si lidé nepořizují jako ochcávkáři,aby je měl každý.Tyto auta mají styl,originalitu a za to se také platí ale....Stejného Saaba na silnici rozhodně nepotkáte.No tak si připlatím !JEDNOU ZA ROK! za servis a co má být.Jsou to spolehlivá,bezpečná a krásná auta!
donau
SaabWay
Saab si kupuju ludia s trocha inym vkusom a nachadzaju v nom inu krasu. To ale zopar dementnych diskutujucich nikdy nepochopi a nema zmysel im argumentovat. Bohuzial im nebolo "dáno".
arzilipen
Za ty prachy
co bude stat asi bude lepsi volbou Audi nebo BMW, ktere take chystaji male modely s motorizaci cca 300 PS a predpokladam, ze Audi 3 i BMW 1 budou urcite hezci auta nez tento svedsky bastadr. Svedi nikdy neumeli udelat auta s krasnym kabatem, vsazeji vetsinou pouze na spolehlivost a bezpecnost.
buhvol
Re: Za ty prachy
To jsou ale úplně jiný auta, Audi 3, BMW 1... Saab je Saab, lze vzdáleně srovnávat jen s Volvem...
Jintaj
SAAB není auto pro každého...
....a už vůbec ne pro jedince, jehož modlou je octáfka f tédéíčku, metle a na hlínách s čipem, kterej táhne krutě wocpoda SAAB je o spolehlivosti, nadčasovosti, ultrabezpečnosti a komfortu. Donedávna jeho motory měly největší krouťák ze všech běžných sériově vyráběných vozidel vůbec! Pravda, poslední facelift zejména 9-5ce dost uškodil, na druhou stranu 9-3 cabrio patří mezi nejkrásnější auta světa a jeho soukmenovec 9-3 sportcombi se také nemá za co stydět...
xble
Re: SAAB není auto pro každého...
jasne, mas ve vsem pravdu, je to super auto, ten vykon je vhodny do mesta i na dalnici, kde je maximalka 130... Nahradni dily jsou skoro zadara. Hlavne si nezapomen koupit plysovyho soba
procházející
Re: hnus
Saab nebyl nikdy o kráse ale spíš o funkčnosti. Já bych si ho ale nikdy nekoupil.
marianmach
Prolis
Ten prolis na predni kapote je paradni. SAAB je uzasny.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...