- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uz jenom podle vyberu aut jsem se od srdce zasmal ... fungl nova ale lina Oktavka s 1.4 MPI, hola Fabie trihrnek 1.2 HTP, kde skoro neni nic ve vybave a jako zlaty hreb vecera olitana Laguna s dieselem. Nemeli byste srovnavat taky ojetinu v benzinu??? A nebo Oktavku v nafte, at je to aspon trosku "jednotnejsi" to porovnani (nikoli velikostne samozrejme)... Ale prosim, kdyz uz jste to sepsali takhle, tak se na to podivame trosku detailneji. U Laguny II je skutecne velky potencial na utraceni penez a jako modelovy priklad pro neporizeni ojetiny docela vhodna :-), zvlaste pak s motorizaci 1.9 dci ... jeste ze ste navic neuvedli mozne zavady na elektroinstalaci, tam by se dali utopit dalsi castky a u Lagun muzou skutecne zazlobit. Dale co je nejvic vtipne, servisovat takovou ojetinu ve znackovem servisu.
Auto, ktere ma nalitano okolo 150-180 tis km (i kdyz uvadite 115t km, ale ty budou jiste v bazaru stocene) a po dvou dalsich letech bude mit autak cenu tak 120t Kc, neni treba s kazdou prkotinou napr. vymenu oleje, rozvodu atd. jezdit do znackoveho servisu.
Dal tu mame ... 1. v Autoriz. servisu vas odrbou pomalu kvuli kazdy hlouposti, pokud se sebou clovek necha mavat jako s kusem hadru a nevyzna se aspon trosku v autech ... za 2. pomijim fakt, ze se daji sehnat ojetiny, kde nehrozi tolik nebezpeci ... a svete div se, je i plna povinna vybava (vcetne zarovicek a neprosle lekarnicky) ... samozrejme neco clovek dokoupi, ale navic lze treba koupit autaky se zimakama/letnakama uz v cene atd... A gumy vam treba ve vypoctu chybi uplne u vsech tri aut (nebo je tam jenom nevidim)!!!
Kdyz si clovek napr. poridi ojetinu co ma rozvody retezem (takrka bez nutnosti vymen), sup a hned uspora oproti vymenam remenu.
Nemate chybu ve vypoctu ceny benzínu? Kdyz vezmu spotřebu 6l/100km... tak je to cca 2 Kc na kilometr, tj. na 5000 km je to 10000 Kc...??
jako nejaka hruzostrasna reklama s katastrofickymi nasledky pokud si koupite automobil (jakykoli)
Takhle vycucaný data z prstu jsem už dlouho nečet.Ať už pominu uváděné ceny pojištění tak autor článku naprosto zapomíná že u ojetiny se průměrný čech chová ůplně jinak!Hlavně neservisuje ve značkovém servisu,ale navštíví solidní autodílnu a leckde pořídí kvalitnější služby než ve značce.
Proc zrovna renault(znamy tim ze je vysoce poruchovy a ma drahy servis a nd?) Proc ne srovnatelna auta od fordu, oplu nebo nejaky japonsky drzak (corola 1.3i)? To by vam vyslo, ze kupovat novou skodovku 1.2htp nebo oktavku 1.4i je totalni nesmysl.
kde jste vzali tak vysoké platby za POV a havarijní pojištění ?? A ty platby za servis ... jezdím s 5 let starým P307 výhradně do značkového servisu a v průměru dám tak 10.000 za rok, a POV stojí kolem 5-6.000 za 1,6 bez bonusu
POV Fabia 19915 / 5 = 3983 Kč - Vidíte vyjde to více než vaš P307
Chápu, že je tabulka absolutně nepřehledná a špatně udělaná, proto má přijít napomoci mozek a donutit ho přemýšlet a začít hledat údaj, který v tabulce chybí, tedy pro jakou dobu to počítali.
povinnne ruceni neni tak drahe jak pisete
(((509900+(8478*5))-(424900+(5280*5)))/(29*7,1)-(29*5,1))*100
myslim, ze tam chybi par zavorek a tohle to je spravny vysledek
Ahoj vsem milovnikum aut :-)
Chci predem rici, ze nejsem odbornik, ale pouhy konzument. Koupil jsem novou fabii combi v plne vybave za necelych 390. Samozrejme po dohodnute sleve, protoze jinak stoji 415. Ma najeto ani ne 2400km a prumerne me zere podle pocitace 6,9l. Z toho polovinu jsem ujel v Praze v zacpach, a polovinu na dalnici Praha - Ostrava pri 120km/h
Nehodlam se ji zbavit driv nez za 5 let s rocnim poctem najetych cca 25000km.
Nepocital jsem jestli se me vyplati vic diesel nebo benzin, ale dal jsem prednost benzinu. Za prve je tissi, za druhe pak jezdim do/z prace okolo 13km jedna jizda a diesel by se ohral az kdyz bych ho uz zase parkoval. I proto jsem dal prednost benzinu.
I kdyby me jizda ve 4 roky stare fabii stala mene, protoze bych ji jako jetou koupil za polovinu,nemel bych pocit jistoty z noveho vozu,uz vubec ne solidni vybavu noveho moderniho vozu. Navic,pokud by se s nim neco stalo, 1200km od domova,Skoda servis me v zaruce zajisti zdarma navrat domu. S ojetinou..?
Ojetinu koupíš za 150 tisíc v dobrém stavu. Za 20 tisíc si ji dáš do kupy. Za dalších 30 si tam necháš namontovat co potřebuješ. A pak se stačí připojistit na odtažení zdarma do nejbližšího servisu a náhradní vůz zdarma za pár stovek na rok.
Nové auto je v jistém smyslu horší, protože není ještě zajeté a nevíš co se ti tam pokazí. Kdežto u staršího auta už všechny mouchy vychytal původní majitel