- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
byly výkladní skříní úrovně našich automobilek před 2.světovou válkou a bohužel jen krátce po ní. Kdy ný nebylo možné prodat ani ty tisíce Tatrovek, které nakontrahovali H+Z.
Kontrakty,které cestou uzavřeli H+Z se nakonec neuskutečnily.H+Z se vrátili do jiného režimu a ten neměl zájem o takové obchody. Na závěr bych poznamenal ,že aerodynamické vozy Tatra 77-87 a 97 jsou dílem tatrováckých karosářů a nikoliv pana Sodomky.
zlatá léta našeho automobilismu, dnes už můžem jenom vzpomínat... a to vše díky straně, kterou volí furt 15%lidí...
Když už používáte tolik jednotlivých citátů zakončených slovy "řekl Junek", tak byste toho pána mohli alespoň představit hned někde na začátku. Takhle je to jako detektivka, kdy jako čtenář trnu, jestli se to později ještě dozvím nebo ne.
a co bys víc chtěl???
"V 30. a 40. letech minulého století se značka Carroserie Sodomka stala vlajkovou lodí československého karosářství," říká ředitel Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě Jiří Junek.
jó dřív, to byla auta.. dneska už jsou to fakt jenom plechovky... byť nabušený elektronikou...