- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vono sa to pekne cte, ale realita by byla jina. Ceske automobilky by pravdepodobne cekal zanik. Byli prilis male na to, aby prezily decimaci znacek v padesatych a sedesatych letech. Tehdy zaniklo mnoho slavnych znacek. Jine stratili samostatnost, ale existuji dal.
Japonsko bylo uz v 30-tych letech prumyslovou velmoci.
Lokální velmocí to ano. Ale co se týká vlivu v evropě o tom nemohla být řeč.
Nebýt komoušů , dnes mohla Tatra směle konkurovat BMW, Mercedesu a podobným...
Bez problemu. Kdyz se podivam na Tatru do roku 50 tak si myslim ze by dnes strcila nemce do zadku.
...plochý čtyřválec o obsahu 2 litry, kyvadlové polonápravy...kabriolet s designem, který ani dnes neuráží.... Navíc se Ferdinand s Hansem znali... Jednoho vyslovují s posvátnou úctou, druhý upadá vinou komunistických blbů, následovaných "liberálními " blby...
...že jsem Sodomku zapomněl pochválit - zakopaná hřivna, kdekoliv jinde by byl jmenován vedle VanDen Plasse, Soutchika a podobně...
Neuvěřitelné, když kdejaká buchta ze slavného seriálu (rozuměj Ordinace, pouta apod..) udělá škandál, nebo ukáze někde kus svých předností, idnes zveřejní minimálně dvacet fotek!!! Asi se vymykám ze současný společnosti, když nechápu, proč u takovéhoto skvostu naleznu jen dvě mizerné fotky!!
Čest
A což teprva Sodomkova karoserie pro 706 RO - bohuzel foto k nenalezeni.