Diskuze
Europarlament bude hlasovat o zákazu aut rychlejších než 162 km/h
Děkujeme za pochopení.
Chris Davies
JSEM DEBIL
Omlouvám se všem, jsem ten poslanec který to vymyslel. Hned staáhnu ten návrh. Je to blbost. Jdu se oběsit čauu
kjkjkj
je treba jezdit bezpecne!
jsem pro zavedeni maximalni rychlosti 30km/h vsude, i na dalnici. a auto vam rovnou pri prekroceni rychlosti vystavi pokutu.
Guvnožrout
CO2
By mně teda zajímalo, kolik toho CO2 vyprodukuje na kilometr blbej eurohumanoid.
marco
LEtadla
Tak co třeba omezit rychlost letadel na 200km/h...dobrej nápad ne???
Nawia
Europarlament bude hlasovat o zákazu aut rychlejších než 162 km/h
a kazdej poslanec napise na svuj hlasovaci listek, jakou rychlosti k tomu hlasovani prijel
jim
Limity?
Jezdím od 18, tj. 12 let bez nehody. Dálnice 150-170 běžná cestovní rychlost, bez problémů. 130 je opravdu limit vhodný pro minulé století
ja
Re: Limity?
jde taky o to, ze ty dalnice byly konstruovany pro rychlosti 110 km/h.
to neznamena, ze kdyz ti tece mliko po brade a jeste jsi neboural, ze se to zitra nemusi zmenit...
NTPT
omezovače
a zejména europoslancům a zejména zeleným POVINNE namontovat do vozidel omezovače výkonu, rychlosti a emisí.
Jintaj
Bylo by to stupidní opatření
Jsou auta, která při rychlosti sotva poloviční než je těch 160 produkují mnohem jedovatější zplodiny než CO2 a jsou auta, která se jistě brzy rozšíří na naše silnice a jejich produkce CO2 bude i při 250 téměř nulová (např. BMW-7 HYDROGEN). Takže takovéhle diktátorské manýry některých populistů jsou pro smích...bohužel jen do té doby, než se dostanou do skutečného zákona
QT1
Re: Bylo by to stupidní opatření
Především není dnes u nových aut problém s CO2, všechny mají minimálně Euro IV, problém jsou samozřejmě ojetiny. A taky oxidy dusíku, kterými se zelení moc nezabývají. U dieselů jsou to zase prachové částice, u benzínu i dieselu pak vzniká pár dalších karcinogeních látek. Tohle všechno dělá větší bordel u země, ne ve stratosféře.
mad maxipes fik ...
vsetci vidlaci v znameni 007
Rozumne by bolo obmedzit rychlost na max 140. Auto je dopravny prostriedok, nie nastroj pre polointeligentnych chlapcov masirujucich si ego nebezpecnou jazdou. S obmedzenim vykonu je to vsak ina kava. Tym padom by bol clovek nuteny kupovat podradne auto s maloobjemovym motorom co zavana nutenou uniformitou dob minulych. Ale pokial sa nepresadi pohon na ine ako fosilne paliva je taketo okresavanie nanestastie asi jedine mozne riesenie. Z hladiska bezpecnosti je to rozumne teraz aj potom. Pokial sa ponecha dispozica na strane ludskej vole, je iste ze pre taky ci makovy dovod pravidlo vzdy niekto porusi. A jazda podobne vysokou rychlostou je ako nelegalna tak nebezpecna, takze nexistuje rozumny dovod preco by ju malo mat moznost bezne vozidlo dosiahnut. To nieje sloboda, to je moznst porusovat pravidla/ohrozovat druhych. ...A teraz nastala prava chvila aby sa otvorila pandorina skrinka idiocie a horeuvedeny druh ludi zacal svojimi zlcovitymi nezmyslami reagovat na moj prispevok.
JT
Re: vsetci vidlaci v znameni 007
A proc bych nemohl jezdit na nasich silnicich autem, ktere muze dosahnout vyssi rychlosti, kdyz s tim samym vozem chci jezdit i v zemi, kde neni rychlost misty nijak omezena? Jedinym resenim neni omezovat rychlost, ale zdanit palivo tak, aby vytezek teto dane sel primo na uhradu skod na zivotnim prostredi. To je spravedlive reseni - kdo vic znecistuje, ten vic plati.
Vidim, ze touha regulovat druhe je pevne zakorenena i jinde nez v CR. Nakonec zkoncime jako ve Francii, kde spousta mladych lidi touzi po kariere statniho byrokrata. :-((
nn
Zacinam pomalu nesnaset EU ...
By me zajimalo, jestli i Europoslanci budou jezdit v lenivych vozech, nebo prosadi nejake vyjimky.
A jestli tohle ustoji napr. znacka Rolls-Royce, jez bude mit se svymi 7l motory trosku problem se vejit. (A kdo by si koupil lineho RR?)
Jakub
Re: Zacinam pomalu nesnaset EU ...
Europoslanci lítají letadly mezi Bruselem a Štrasburkem jako o závod. Těm je nějaký gram CO2 jedno...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Stavební pozemek 819 m, Nesperská Lhota Vlašim
Vlašim - Nesperská Lhota, okres Benešov
2 290 000 Kč