Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Europarlament bude hlasovat o zákazu aut rychlejších než 162 km/h

Až budou letos na podzim poslanci Evropského parlamentu hlasovat o zákoně upravujícím emisní limity nových aut, budou zřejmě rozhodovat také o tom, zda zakázat automobilkám vyrábět vozy s maximální rychlostí přesahující 162 km/h.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VL

Chris Davies

9. 8. 2007 14:33
JSEM DEBIL

Omlouvám se všem, jsem ten poslanec který to vymyslel. Hned staáhnu ten návrh. Je to blbost. Jdu se oběsit čauu:-©:-PRv!

0 0
možnosti

kjkjkj

17. 6. 2007 14:30
je treba jezdit bezpecne!

jsem pro zavedeni maximalni rychlosti 30km/h vsude, i na dalnici. a auto vam rovnou pri prekroceni rychlosti vystavi pokutu.

0 0
možnosti

Guvnožrout

17. 6. 2007 9:37
CO2

By mně teda zajímalo, kolik toho CO2 vyprodukuje na kilometr blbej eurohumanoid.;-O(Y)

0 0
možnosti

marco

16. 6. 2007 18:26
LEtadla

Tak co třeba omezit rychlost letadel na 200km/h...dobrej nápad ne???

0 0
možnosti

Nawia

16. 6. 2007 12:17
Europarlament bude hlasovat o zákazu aut rychlejších než 162 km/h

a kazdej poslanec napise na svuj hlasovaci listek, jakou rychlosti k tomu hlasovani prijel

0 0
možnosti

jim

15. 6. 2007 15:18
Limity?

Jezdím od 18, tj. 12 let bez nehody. Dálnice 150-170 běžná cestovní rychlost, bez problémů. 130 je opravdu limit vhodný pro minulé století 

0 0
možnosti

ja

16. 6. 2007 11:52
Re: Limity?

jde taky o to, ze ty dalnice byly konstruovany pro rychlosti 110 km/h.

to neznamena, ze kdyz ti tece mliko po brade a jeste jsi neboural, ze se to zitra nemusi zmenit...:-P

0 0
možnosti

NTPT

15. 6. 2007 14:50
omezovače

a zejména europoslancům a zejména zeleným POVINNE namontovat do vozidel omezovače  výkonu, rychlosti a emisí.

0 0
možnosti

Jintaj

14. 6. 2007 15:37
Bylo by to stupidní opatření

Jsou auta, která při rychlosti  sotva poloviční než je těch 160 produkují mnohem jedovatější zplodiny než CO2 a jsou auta, která se jistě brzy rozšíří na naše silnice a jejich produkce CO2 bude i při 250 téměř nulová (např. BMW-7 HYDROGEN). Takže takovéhle diktátorské manýry některých populistů jsou pro smích...bohužel jen do té doby, než se dostanou do skutečného zákona8-o

0 0
možnosti
QT

QT1

14. 6. 2007 17:36
Re: Bylo by to stupidní opatření

Především není dnes u nových aut problém s CO2, všechny mají minimálně Euro IV, problém jsou samozřejmě ojetiny. A taky oxidy dusíku, kterými se zelení moc nezabývají. U dieselů jsou to zase prachové částice, u benzínu i dieselu pak vzniká pár dalších karcinogeních látek. Tohle všechno dělá větší bordel u země, ne ve stratosféře.

0 0
možnosti

mad maxipes fik ...

14. 6. 2007 2:25
vsetci vidlaci v znameni 007

Rozumne by bolo obmedzit rychlost na max 140. Auto je dopravny prostriedok, nie nastroj pre polointeligentnych chlapcov masirujucich si ego nebezpecnou jazdou. S obmedzenim vykonu je to vsak ina kava. Tym padom by bol clovek nuteny kupovat podradne auto s maloobjemovym motorom co zavana nutenou uniformitou dob minulych. Ale pokial sa nepresadi pohon na ine ako fosilne paliva je taketo okresavanie nanestastie asi jedine mozne riesenie. Z hladiska bezpecnosti je to rozumne teraz aj potom. Pokial sa ponecha dispozica na strane ludskej vole, je iste ze pre taky ci makovy dovod pravidlo vzdy niekto porusi. A jazda podobne vysokou rychlostou je ako nelegalna  tak nebezpecna, takze nexistuje rozumny dovod preco by ju malo mat moznost bezne vozidlo dosiahnut. To nieje sloboda, to je moznst porusovat pravidla/ohrozovat druhych. ...A teraz nastala prava chvila aby sa otvorila pandorina skrinka idiocie a horeuvedeny druh ludi zacal svojimi zlcovitymi nezmyslami reagovat na moj prispevok.

0 0
možnosti

JT

14. 6. 2007 11:43
Re: vsetci vidlaci v znameni 007

A proc bych nemohl jezdit na nasich silnicich autem, ktere muze dosahnout vyssi rychlosti, kdyz s tim samym vozem chci jezdit i v zemi, kde neni rychlost misty nijak omezena? Jedinym resenim neni omezovat rychlost, ale zdanit palivo tak, aby vytezek teto dane sel primo na uhradu skod na zivotnim prostredi. To je spravedlive reseni - kdo vic znecistuje, ten vic plati.

Vidim, ze touha regulovat druhe je pevne zakorenena i jinde nez v CR. Nakonec zkoncime jako ve Francii, kde spousta mladych lidi touzi po kariere statniho byrokrata. :-((

0 0
možnosti

nn

14. 6. 2007 1:27
Zacinam pomalu nesnaset EU ...

By me zajimalo, jestli i Europoslanci budou jezdit v lenivych vozech, nebo prosadi nejake vyjimky.

A jestli tohle ustoji napr. znacka Rolls-Royce, jez bude mit se svymi 7l motory trosku problem se vejit. (A kdo by si koupil lineho RR?)

0 0
možnosti
JM

Jakub

14. 6. 2007 11:17
Re: Zacinam pomalu nesnaset EU ...

Europoslanci lítají letadly mezi Bruselem a Štrasburkem jako o závod. Těm je nějaký gram CO2 jedno... ;-€

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...